Ajoin 6 vuotiaalle lapsenlaspselle siilin ja nyt vanhemmat huutavat minulle.
Erityisesti tyttäreni.
Poika itse sanoi, että haluaa, kun totesin, että olisi kiva testata kotiparturia.
En löytänyt pituus terää joten jätin koko muoviosan pois ja ajoin sillä metallisella niin lyhyeksi, kuin meni.
Hiukset n. 1mm joka puolelta.
Pojalla oli tuota ennen melkein olkapäihin ylettyvä polkka tukka, tyttömäistä, ei sovi pojalle tai miehelle, näyttää hölmöltä ja oudolta, luo epämaskuliinisen kuvan.
Ja hyvänen aika kyllä se tukka takaisin kasvaa.
Kommentit (42)
Ehkä sitten pitää olla se muoviosa. Ellei halua ikuista siiliä päälaelle. Nyt on kylmä sää.
Tyttäresi on posliini, huomasin työpaikan varastohuoneessa kahvitunnilla. Ei haitannut menoa siinä laatikkopinon päällä. Vävypoikasi on kuulemma impotentti.
Vanhemmilla on oikeus päättää lasta koskevat asiat nimestä aina hiusten pituuteen.
Me isovanhemmat saamme vihdoin nauttia vain hedelmistä, joten tehkäämme niin.
Vanhemmat hoitaa muun pyykkejä myöten. :D
Luulin, että otsikossa on kirjoitusvirhe ja että annoit sille siilin. Ajattelin, että sietääkin huutaa, ne on vaativia lemmikkejä. Mutta tää ei ollutkaan niin paha, hiukset tosiaan kasvaa.
Provohan tää, mutta mulla oli tuollainen mummo ja leikkasi oikeasti serkkutytön hiuksia. Pidin mummoa muutenkin outona ja nokkaansa joka asiaan tunkevana ja musta oli ihan oikein että hälle suututtiin. Ei se pällipää mitään tajunnut.
Ei ne kyllä kovin nopeasti kasva. Mun pojalla oli olkapäille kihara tukka. Armeija alkoi, niin leikkautti kivan lyhyen mallin. Mutta päätti sitten parin kuukauden jälkeen ajaa kaljun, kun kaikki tekivät niin. Sitten sitä saikin kirota monta kuukautta, ennen kuin kasvoi edes siihen lyhyeen malliin. Poika sanoi silloin, että se kaljuksi ajelu ei tule toistumaan. Sen verran pitkä aika oli hänellekin odotella hiusten kasvua.
Kyllä tosiaan isovanhemmilla on oikeus lapseen koskeviin päätöksiin.
Esimerkiksi tämä on tyttäreni poika, joten tavallaan se on myös minun poikani ja minä olen hänen äitinsä kauempaa.
Ilman minua ei olisi tuota poika tai tytärtänikään.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi tämä on tyttäreni poika, joten tavallaan se on myös minun poikani ja minä olen hänen äitinsä kauempaa.
10 Oli ap.
-ap
Voi vain toivoa, että on Provo. Mutta ei taida olla.
Ap pitäisi panna vankilaan. Eikä tuo tule päättymään tähän.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tää, mutta mulla oli tuollainen mummo ja leikkasi oikeasti serkkutytön hiuksia. Pidin mummoa muutenkin outona ja nokkaansa joka asiaan tunkevana ja musta oli ihan oikein että hälle suututtiin. Ei se pällipää mitään tajunnut.
Ei välttämättä ollenkaan provo. Meillä leikkasi.
Vierailija kirjoitti:
Mene luovuttamaan itsesi vankilaan.
Minusta hiukset vaikuttavat niin paljon omakuvaan, että jo ihan pienenä parturi leikkasi poikani hiukset, vaikka väliin jouduin omaa kampaajakäyntiäni siirtämään taloudellisista syistä.
Mäkin luulin että tässä on annettu lapselle siili. Semmonen elävä. Joo kyllä muaki vituttais jos mummot olis ajellu lapsilta tukat, tytöltä tai pojalta.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäresi on posliini, huomasin työpaikan varastohuoneessa kahvitunnilla. Ei haitannut menoa siinä laatikkopinon päällä. Vävypoikasi on kuulemma impotentti.
🤣🤣🤣
Et saa enää koskaan poikaa hoitoon ja se on ihan oikein