Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI official 2023/2024, kausi 5.

Vierailija
10.08.2023 |

Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.

Iltasanomat 10.8.2023:

"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.

Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.

Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4137)

Vierailija
1161/4137 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami on joo pikkuisen ylimielinen. Oikeat tyypit pudonneet tähän asti. Olen myös Miina-fani. Hänellähän on Asperger, joten selittänee osittain käytöstään. Plus tietty taiteilijaluonne.

Vierailija
1162/4137 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliskohan mäkikotka Ahonen takaisin kisaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/4137 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Team Miina 💪

Vierailija
1164/4137 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musti on hyvä, aina tykännyt, hiihtäjänä ja kommentaattorina. Pitää olla särmää. Sitä löytyy myös Miinasta 👌🏼👍🏼

Vierailija
1165/4137 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa tylsä jakso ilman Wallua. Äkkijyrkkä vois lähteä kotiin esittämään marttyyria. Just tuollainen vastenmielinen tyyppi, joka saa omasta mielestä sanoa muille mitä haluaa, mutta ei itse kestä mitään.

Linnea on pahempi. LInnea on juuri näitä "puhutaan suoraan" ja sit ihmetellään, kun muut loukkaantuu eikä ymmärrä, kun hän laukoo mielipiteitään. "Mä vaan ihan hyvällä." Sit vielä piiloutuu päätöksineen muiden taakse. Linnea on yhtä paha, kuin mun anoppi. Luultavasti siitä päästään seuraavassa jaksossa. 

Päästään Linneasta vai anopista?

Vierailija
1166/4137 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnean pisteet laski reippaasti. Ei tuo hyvää henkeä torppaan. 

Vierailija
1167/4137 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo farmi olisi ollut tosi tylsä, jos Miinaa ei olisi ollut farmilla.

Miina ei ole juonitellut kenenkään kanssa. Miina on kova tekemään hommia,

ikäisekseen aikaan saava, kovasti hommiin tarttuva, voisi kyllä voittaa farmin, koska ei juonittele ja hyvin ahkera.

Vierailija
1168/4137 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samista on tullu ärsyttävä. Linnea ollu ärsyttävä alusta alkaen. Miinalle soisin voiton!

Olen samaa mieltä. Sami on mielestään niin voiton varma ja uskoo olevansa voittamaton, vaikka ei minua Sami ärsytä.

Linnea ainakin alussa juonitteli minkä ehti.

Miina on kyllä pelastanut tämän kauden, siksi jopa toivoisi, että Miina voittaisi.

Vierailija
1169/4137 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa tylsä jakso ilman Wallua. Äkkijyrkkä vois lähteä kotiin esittämään marttyyria. Just tuollainen vastenmielinen tyyppi, joka saa omasta mielestä sanoa muille mitä haluaa, mutta ei itse kestä mitään.

Äkkijyrkkä on just hyvä! Aivan mahtava persoona. Tosin kuin selkään puukottava Linnea - ruveta nyt valittamaan mauttomasti jostain kahden viikon takaisesta asiasta. Miksei hän ottanut asia silloin puheeksi, mikäli näin paljoin jäi häiritsemään, että oikein v i i k k o j e n  päästä piti kaivamalla kaivaa asia tökerösti esiin. Ilmoittelee vielä olevan ystävä XDXD jep.

Linnea varmaan ajatteli, että Miina on suosittu. Halusi tuoda esiin Miinas

Jengi pelkää Miinaa, siksihän ne on hiljaa siellä nyt, kun rouva Äkkijyrkkä kiukuttelee pyyhkeensä takana. En mä nähnyt, että siinä kummosemmin puolia otettiin. Enni nyt oli Miinan puolella, mutta loput njääh.

Linnea on aivan oikeassa. Miinan käyttämä kieli ei ole tätä päivää, eikä missään tapauksessa soveliasta.

Sukupolvet kohtaavat. Vaikka tuskin Miinan oma ikäluokkakaan tuommoisesta huutelusta ja kiroilusta perustaa.

Vierailija
1170/4137 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tuo Wallu on sitte typerä ikäisekseen, mitä 50v onko jo, ja keskisormea näyttelee.

Vierailija
1171/4137 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea on pahempi. LInnea on juuri näitä "puhutaan suoraan" ja sit ihmetellään, kun muut loukkaantuu eikä ymmärrä, kun hän laukoo mielipiteitään. "Mä vaan ihan hyvällä." Sit vielä piiloutuu päätöksineen muiden taakse. Linnea on yhtä paha, kuin mun anoppi. Luultavasti siitä päästään seuraavassa jaksossa. 

Päästään Linneasta vai anopista?

Tämä on farmikeskustelu, ketään kiinnosta tuon yhden mänkin anopit

Vierailija
1172/4137 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä poistuu näköjään kaikki Miinan tökeröä käytöstä koskevat kommentit.

kunnon DDR meininki.

Vierailija
1173/4137 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaivaannuttavaa katsottavaa tuo Miinan mykkäkoulu. Taitaa viirata pahasti tuolla ihmisellä.

Linnea sanoi aivan asiasta Miinalle, Äkkijyrkkä on käyttäytynyt erittäin huonosti.

Niin, me emme näe mitä kameroiden ulkopuolella tapahtuu. Voi olla vaikka mitä sanomisia ja tökstöksejä. Olenkin ihmetellyt miten Miina on saatu pysymään rauhallisena. Onkohan karsittu pahimmat pois tai sanottu, että pitää pysyä asiallisena. En ole Linnean fani, mutta tuo sanominen saattoi olla aiheellistakin. 

Vierailija
1174/4137 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se pizzailta viipyi? 

Vierailija
1175/4137 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina on kyllä hirmuisen vahva fysiikaltaan. Itse olisin kyllä tuolla varovainen ja suu supussa hänen kanssaan. Pelottaisi jos hän suuttuisi ja menettäisi malttinsa. 

Vierailija
1176/4137 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse nähnyt Linnean ja Miinan riitely-jaksoa. Mutta mykkäkoulu on kyllä todella lapsellista käytöstä aikuiselta ihmiseltä. Tosin jos ihmisellä on aggressiivisuus-ongelmia, jotka itse noin vanhana jo tietää, voi puhumattomuus olla ainoa keino estää ei-toivottu tunteenpurkaus itseltään. Linnean ekasta torppari-jaksosta jäi kyllä mieleen simputus-tyylinen käskyttely Archielle. Liekö samaa sitten ollut nyt Miinallekin?

Vierailija
1177/4137 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samista on tullu ärsyttävä. Linnea ollu ärsyttävä alusta alkaen. Miinalle soisin voiton!

Ei mikään ihme, jos Miina ei Linneasta tykkää, ei taida Linneasta  erityisemmin tykätä katsojatkaan,

Linnea on vähän sellainen nirppanokka ja kaikessa aikalailla itsevarma, vähän nenäkäs.

Vierailija
1178/4137 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo farmi olisi ollut tosi tylsä, jos Miinaa ei olisi ollut farmilla.

Miina ei ole juonitellut kenenkään kanssa. Miina on kova tekemään hommia,

ikäisekseen aikaan saava, kovasti hommiin tarttuva, voisi kyllä voittaa farmin, koska ei juonittele ja hyvin ahkera.

Mutta ilmeisesti aivan pellossa kasvanut koska mitään käytöstapoja ei ole ja kirosanat sinkoilevat niin eläimille ja ihmisille.

Vierailija
1179/4137 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä keskustellaan enimmäkseen ihmisistä jotka syystä tai toisesta ärsyttävät, mikä on tietysti ok. Veeti ja Michael ovat aivan ihania miehiä. Ahkeria, sympaattisia eivätkä kieroile. Tai no, Veeti taannoin taktikoi hieman. Toivon jomman kumman voittoa, mutta tuskinpa näin käy.

Vierailija
1180/4137 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulu ja mökötystä ovat henkistä väkivaltaa.

https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/mieli/mykkakoulu_on_vallankayttoa

https://yle.fi/a/3-8716415

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän