Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI official 2023/2024, kausi 5.

Vierailija
10.08.2023 |

Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.

Iltasanomat 10.8.2023:

"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.

Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.

Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4137)

Vierailija
101/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerran Monan kanssa joutunut riitaan ihan sattumalta, en tiennyt että on julkkis kun jälkeenpäin näin kuvan ja luin hänestä ja sen jälkeen en ihmetellyt sitä hyökkäystä itseäni kohtaan. Ihan järkyttävä tyyppi eikä tasan näe itsessään mitään vikaa.

Vierailija
102/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kerran Monan kanssa joutunut riitaan ihan sattumalta, en tiennyt että on julkkis kun jälkeenpäin näin kuvan ja luin hänestä ja sen jälkeen en ihmetellyt sitä hyökkäystä itseäni kohtaan. Ihan järkyttävä tyyppi eikä tasan näe itsessään mitään vikaa.

Paljon tuntuu riitelevän erinäisten tahojen kanssa koska niin lujaa ajaa omia kantojaan. Emmä tykkää jos se Iidan kimppuun siellä käy kun on julkisuudessa antanut naisasianaisen kuvan itsestään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luin jostain että Miina todellakin on ÄKKIJYRKKÄ. Kiinnostava kattaus nyt! Pian alkaa! 

Kyllä vain. Kyllä Riitta Loiva itsensä tuntee eikä turhaan ole vaihtanut itse nimeään 😆 kaikki Vuosaaressa Helsingissä asuneet tietää tapauksen.

Vierailija
104/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No justiinsa, inhottavaa. 

Vierailija
105/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luin jostain että Miina todellakin on ÄKKIJYRKKÄ. Kiinnostava kattaus nyt! Pian alkaa! 

Kyllä vain. Kyllä Riitta Loiva itsensä tuntee eikä turhaan ole vaihtanut itse nimeään 😆 kaikki Vuosaaressa Helsingissä asuneet tietää tapauksen.

Säpinää tälle kaudelle tarjoilee hän luulisin. Aikamoinen persoona. 

Vierailija
106/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai ole ihme että miina on erakko sanojensa mukaan. ei tuollaista persoonaa jaksa kukaan pidempään

Vierailija
107/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kai ole ihme että miina on erakko sanojensa mukaan. ei tuollaista persoonaa jaksa kukaan pidempään

Mä en jaksais päivääkään tuolla Farmilla. Ikinä, millään kaudella. 

Vierailija
108/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rasittavia tuollaiset töksäyttelijät ja äksyilijät mitä hän on. puhuu epäkohteliaasti, eikä näemmä ole hyvät sosiaaliset taidotkaan.

Vierailija
109/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiintiökokki on tällä kertaa nainen! Vaihtelua.

Taitaa olla yksi joukon järkevimmistä!

Vierailija
110/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rasittavia tuollaiset töksäyttelijät ja äksyilijät mitä hän on. puhuu epäkohteliaasti, eikä näemmä ole hyvät sosiaaliset taidotkaan.

Niitä taitaa olla tällä kaudella montakin. Jännä nähdä, pian katson eka jakson. 

Vierailija
111/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan ymmärrä jos siellä Mona jollain tapaa piikittelee Iidaa, kun kerran on sellainen naisasianainen. No, jää nähtäväksi mitä tapahtuu, jostain luin tällaisia otsikoita. 

Mona, maailman suurin valittaja. Mikä sitä riepoo aina, oli farmilla tai missä vaan.

Vierailija
112/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi iso-D tajusi jättää leikin jo alkumetreillä. Niin paljon, kun arvostakin, ei olisi tullut jaksamaan maatilan töissä. Muiden seistessä, Dannylla istumapaikka..

Vierailija
113/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi iso-D tajusi jättää leikin jo alkumetreillä. Niin paljon, kun arvostakin, ei olisi tullut jaksamaan maatilan töissä. Muiden seistessä, Dannylla istumapaikka..

Minusta tuntuu, että hän vastasi tahallaan vääriin niihin joihinkin vastauksiin. 

Vierailija
114/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että hän vastasi tahallaan vääriin niihin joihinkin vastauksiin. 

Taisi olla käsikirjoitettu koko tuo sekoilu, päivänselvää oli ettei Danny pärjää tuolla päivääkään, ei tuolla kunnolla. 

Vierailija
115/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä että Mona siellä loukkaantumassa taas ensimmäisenä. "Miksi minä, miksei joku muu?" 

Vierailija
116/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksikölhän se edes kutsuttiin farmille kun oli istumapotilaana? Ei olisi jaksanut Farmin töitä.

Vierailija
117/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannyn osuus oli käsikirjoitettua. Saatiin ihmiset kiinnostumaan ja katsomaan. 

Vierailija
118/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkijyrkkä on rautanen 😄 moni jää toiseksi.

Vierailija
119/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkijyrkkä on rautanen 😄 moni jää toiseksi.

Joo, Monallekin jauhot suuhun: "Älä kysele!" Hauska hahmo. 

Vierailija
120/4137 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko muodostui ekan jakson perusteella ennakkosuosikit? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä