FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Oli noloa, kun Sami J keskeytti kisan Erikoisjoukoissa.
Hmm...olen nähnyt Dannyn pyörivän kaupoissa Helmin kanssa. Eli kuvaukset tehty muutamassa päivässä purkkiin. Olisko ihan käsikirjoitettu ohjelma ja nämä kilpailut jossain ladossa onkin tehty studiossa myöhemmin?
Olen seurannut ohjelmaa monena vuotena. Ruokailuja on näytetty kovin vähän. Missä peseydytään. Missä vessa, aikuiset rikkaat ihmiset eivät takuulla nuku samassa huoneessa vierekkäin. Höpö höpö, mutta tämä onkin aikuisten satu.
Vierailija kirjoitti:
Hmm...olen nähnyt Dannyn pyörivän kaupoissa Helmin kanssa. Eli kuvaukset tehty muutamassa päivässä purkkiin. Olisko ihan käsikirjoitettu ohjelma ja nämä kilpailut jossain ladossa onkin tehty studiossa myöhemmin?
Olen seurannut ohjelmaa monena vuotena. Ruokailuja on näytetty kovin vähän. Missä peseydytään. Missä vessa, aikuiset rikkaat ihmiset eivät takuulla nuku samassa huoneessa vierekkäin. Höpö höpö, mutta tämä onkin aikuisten satu.
Seiskassakin oli jo juttua että Danny ja Helmi nähty tupakoimassa jossain, mutta hei....sehän kertoo ainoastaan siitä että Dannykin on pudonnut ensimmäisten joukossa. Kuvaukset jatkuvat yhä. 😉
Vierailija kirjoitti:
He peseytyvät järvessä ja saunassa (silloin kun sattuvat saamaan luvan) ja vessanahan on ulkohuussi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja aikuiset rikkaat ihmisethän eivät tietenkään edes osallistu tällaisiin, koska voittosumma on heille vain pikkuhiluja!
Eiku....
nyt iida ja archie ovat taas yhdessä
Vierailija kirjoitti:
nyt iida ja archie ovat taas yhdessä
Jep, vaikka niin vannottiin että ei ikinä enää. Toinen mollasi ja arvosteli toista julkisesti ja toinen loukkaantui.
Vierailija kirjoitti:
Joko tää alkoi?
Kuvaukset kyllä jokin aika sitten. Mutta milloin tulee ulos, varmaan ensi vuoden puolella.
Ja Äkkijyrkkäkin on käynyt Samulinin Airalla kylässä: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009817342.html
Tosin hän ei sitä tässä itse paljasta, vaan Aira.
Saattaako av-mamma Merja jopa pärjätä tässä av-mamman tyylillään? AV-mammat eivät tosin yleisesti vaikuta miltään helpoilta ihmisiltä ja tähän joukkoon myös Merja kuuluu.
Tämä Farmi-kausi tulee kyllä oleman huikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV-mammojakin on päässyt oikein useampikin mukaan. Merja ja Miina nyt ainakin kuuluvat luokkaan av-mammat.
Et taida tunnistaa Miina Äkkijyrkkää? Kaukana av-mammasta.
Noh, Merja Kyllönen nyt ainakin täysiverinen av-mamma, oikein av-mammojen kruunaamaton kuningatar.
On se ihmeellistä, että te pojat silti viihdytte täällä "av mammojen" sivustolla, vaikka tunnutte niin heitä inhoavan.
Te pienet tissiposkipoikamme.
Alkaispa se jo pian. Näkis sen Dannyn.
Miss Paraskeva sinne ranchille ulkohuoneeseen istumaan!
Mummo peräkylästä kirjoitti:
Alkaispa se jo pian. Näkis sen Dannyn.[/quote
Etenkin sen ison Deen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tää alkoi?
Kuvaukset kyllä jokin aika sitten. Mutta milloin tulee ulos, varmaan ensi vuoden puolella.
Kevät kauden ohjelmahan Farmi on perinteisesti ollut. Elokuussa on kuvaukset.
Vierailija kirjoitti:
Mummo peräkylästä kirjoitti:
Alkaispa se jo pian. Näkis sen Dannyn.[/quote
Etenkin sen ison Deen!
Danny oli kuule tosi vetävä ja karismaattinen laulaja nuorena ja äänensä on säilyttänyt vieläkin.
No nuo papparaisen naisjutut ja se rihmakallolook on kyllä aikansa elänyt, mutta tavallaan sitä muistaa niitä omia teiniaikojaan. Sama se sille sen "Deelle" on.
Danny on paras, toivottavasti saa olla kilpailussa piiiitkäään.
Sami Jauhojärvi oli tosi kova siellä Erikoisjoukoissa, mutta keskeytti kisan henk.koht. arvojensa vuoksi. Varmasti on osaava ja hyväkuntoinen myöskin Farmissa, mun mielestä ennakkosuosikki.