FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi iso-D tajusi jättää leikin jo alkumetreillä. Niin paljon, kun arvostakin, ei olisi tullut jaksamaan maatilan töissä. Muiden seistessä, Dannylla istumapaikka..
Minusta tuntuu, että hän vastasi tahallaan vääriin niihin joihinkin vastauksiin.
Taisi olla käsikirjoitettu koko tuo sekoilu, päivänselvää oli ettei Danny pärjää tuolla päivääkään, ei tuolla kunnolla.
Taisi olla käsikirjoitettu tuo Iidan ja Archien samalla kaudella oleminenkin, jotta saataisiin "säpinällä" vähän viihdearvoa, mutta suhde lähtikin elämään omaa elämäänsä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luin jostain että Miina todellakin on ÄKKIJYRKKÄ. Kiinnostava kattaus nyt! Pian alkaa!
Kyllä vain. Kyllä Riitta Loiva itsensä tuntee eikä turhaan ole vaihtanut itse nimeään 😆 kaikki Vuosaaressa Helsingissä asuneet tietää tapauksen.
Loivasta Äkkijyrkäksi, en kestä... 😅
Vierailija kirjoitti:
Joko muodostui ekan jakson perusteella ennakkosuosikit?
Jauhojärvi ja naiskokki.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi iso-D tajusi jättää leikin jo alkumetreillä. Niin paljon, kun arvostakin, ei olisi tullut jaksamaan maatilan töissä. Muiden seistessä, Dannylla istumapaikka..
Polvileikkaus ja vaikea liikkua. Lähti kai ylipäänsä siksi, että oli jo lupautunut ohjelmaan.
Mona Bling on mun suosikkini! 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luin jostain että Miina todellakin on ÄKKIJYRKKÄ. Kiinnostava kattaus nyt! Pian alkaa!
Kyllä vain. Kyllä Riitta Loiva itsensä tuntee eikä turhaan ole vaihtanut itse nimeään 😆 kaikki Vuosaaressa Helsingissä asuneet tietää tapauksen.
Useampi varmaan anonut äkkipikaiselle, että et ole mikään loiva, vaan äkkijyrkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useampi varmaan anonut äkkipikaiselle, että et ole mikään loiva, vaan äkkijyrkkä.
Sanonut*
Toivottavasti Jauhojärvi pääsee pitkälle, ihan jo siitä ilosta että muut on sen jo ottanut silmätikuksi. Ja Äkkijyrkkä saa hämmentää soppaa myös monia muita pidemmälle.
Tämäkin alkaa olla pelkkää juonittelua ja seläntakana supinaa, ei tainnut ekalla kaudella ihan näin röyhkeää pelaamista olla.
Iida ylpeili sillä että hänellä on urheilijataustaa, että ei hän itse olisi itseään valinnut vastustajakseen. Mutta itkuksihan se meni, kun ei ollutkaan niin kova urheilija. 😄
Onko kokki Linnea lesbiaani? Sanoi ainakin jätkien kuorsaamisesta että ei ole tottunut moiseen kun ei ole vuosiin nukkunut samassa huoneessa jätkien kanssa
Kamala tuo Miina. Ei yhtään käytöstapoja.
Yritti niin kovasti olla lehmäasiantuntija, mutta lypsäminenkin meni vituralleen.
Sanoi sen johtuvan siitä, että lehmä oli länsisuomalainen ja vaistosi sen ettei Miina tykkää länsisuomalaisista lehmistä.
Ja Miinan ilme, kun Susannakin sanoi pokkana, että hänkin (siis Susanna) on länsisuomalainen lehmä. 🤣
Ihana Merja, antoi Miinan kuulla kunniansa!
En ymmärrä tota Monan asennetta Iidaa kohtaan!! Mitä ikävää Iida on sille tehny? Lehtijutuissa väitti että on ollut suojelunhaluinen Iidaa kohtaan ja huolissaan sen ja Archien suhteesta, mutta sit vaan savustaa Iidaa ulos. 😅 Tosi suojelunhaluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Äkkijyrkkä vittuili Monalle? Toinen halus vaan oppia. No, turha Äkkijyrkän sitten valittaa jos Mona ei halua enää tuolla mitään tehdä.
Alapeukuista päätellen siis ei ole hyvä asia jos halutaan oppia uusia asioita.
Et edes ymmärrä, mistä alapeukut.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Merja, antoi Miinan kuulla kunniansa!
Ja Miina ei kuunnellut ollenkaan. Selaili vaan jotain vihkosta siinä samalla kun kaikki muut kuunteli tarkkaan, mitä sanottavaa Merjalla oli.
Artsilla on farmilla tarvittavat isot korvarenkaat, voi jessus, jonnekin keikalleko so on menossa😅
Vierailija kirjoitti:
Artsilla on farmilla tarvittavat isot korvarenkaat, voi jessus, jonnekin keikalleko so on menossa😅
Ja Iidalla minarit ja nahkatakit. Ei sopinut yhtään sinne laavulle tuollainen asu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Äkkijyrkkä vittuili Monalle? Toinen halus vaan oppia. No, turha Äkkijyrkän sitten valittaa jos Mona ei halua enää tuolla mitään tehdä.
Alapeukuista päätellen siis ei ole hyvä asia jos halutaan oppia uusia asioita.
Et edes ymmärrä, mistä alapeukut.
No kerro ihmeessä kun olet asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tota Monan asennetta Iidaa kohtaan!! Mitä ikävää Iida on sille tehny? Lehtijutuissa väitti että on ollut suojelunhaluinen Iidaa kohtaan ja huolissaan sen ja Archien suhteesta, mutta sit vaan savustaa Iidaa ulos. 😅 Tosi suojelunhaluista.
Tää on kilpailu.
Mö en tajua mitä tollasessa käytöstavattomuudessa on hauskaa?