Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FARMI official 2023/2024, kausi 5.

Vierailija
10.08.2023 |

Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.

Iltasanomat 10.8.2023:

"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.

Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.

Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4137)

Vierailija
441/4137 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä  Linnea tunnetaan? Aika tuntematon mukajulkkis myös. Kiintiö kokki joka täyttää kaksi kiintiötä, on loisto löytö.

Linnea oli ainakin Hengaillaan ohjelmassa laittamassa erilaisia ruokia, joita kilpailijat maisteli ja arvuutteli, mitä ne on.

Vierailija
442/4137 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun he istuvat tarpeillaan riun päällä, eikö ole vaarana että keikahtaa itse sinne pskan päälle.

Vai onko siinä joku naru edessä, mistä pitävät kiinni toimituksensa aikana.

Hyvin helpostihan sinne lätsähtää kasojen sekaan. On ainakin pehmonen alusta, kun sinne muutamat on  murjaissut ison läjän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/4137 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nuo eivät saaneet kahdessa päivässä sitä huussintekoa edes aloitettua? Ja niitten pellavien kerääminen ei ollut mitenkään kova urakka ja sekin oli jäänyt kesken.

Nyt on sitten saatu oikein velttoa porukkaa farmille, jotka ei tunnu tietävän, mikä on sellainen, kun työ.

Kuinkahan moni näistä on ollut oikeissa töissä. 

Vierailija
444/4137 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nuo eivät saaneet kahdessa päivässä sitä huussintekoa edes aloitettua? Ja niitten pellavien kerääminen ei ollut mitenkään kova urakka ja sekin oli jäänyt kesken.

Nyt on sitten saatu oikein velttoa porukkaa farmille, jotka ei tunnu tietävän, mikä on sellainen, kun työ.

Kuinkahan moni näistä on ollut oikeissa töissä. 

Äläpäs nyt, onhan siellä muutama ei-velttokin, sä et vaan oo huomannu vielä. 

Vierailija
445/4137 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Miinan annetaan hoitaa eläimiä?  Hänen historiallaan...

Onhan Miina ainakin osaavin. Ei kai niitä lehmiä joka tollon kynsiin uskalla antaa, voisi olla pian utareet verillä.

Sä sitten jaksat haukkua muita tolloiksi. Eli susta ihminen on tyhmä jos ei ole ennen maatilalla elänyt? Itse olet tollo kun noin ajattelet.

Jospa kukaan ei haukkuisi tässä ketjussa toisia kommentoijia tolloiksi tmv? Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseensä, asia kuin asia. 🙏🏻

Vierailija
446/4137 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Miina ainakin osaavin. Ei kai niitä lehmiä joka tollon kynsiin uskalla antaa, voisi olla pian utareet verillä.

Sä sitten jaksat haukkua muita tolloiksi. Eli susta ihminen on tyhmä jos ei ole ennen maatilalla elänyt? Itse olet tollo kun noin ajattelet.

Jospa kukaan ei haukkuisi tässä ketjussa toisia kommentoijia tolloiksi tmv? Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseensä, asia kuin asia. 🙏🏻

Mutta mua saa kyllä haukkua? Ok.

Vierailija
447/4137 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Eihaukuta toisiamme, eikä haukuta ilkeästi ja hävyttömästi farmilaisia. Me kaikki olemme omanlaisia, ja siihen on ihmisoikeus, kun vaan elää lain puitteissa.. Ei täällä tartte kaikista tykätä , jättää heidät elämään omanlaista elämää..  Näin täältä ei tarttis porukalla poistaa herja viestejä. 

Vierailija
448/4137 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan opettajani sanoin: -Jos et voi sanoa kauniisti toisesta ihmisestä, älä sano mitään!

Vierailija
449/4137 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tällä farmilla ole enää mitään tekemistä maatilan töiden kanssa. Se on vaan julkkisten ihmissuhdedraamaa missä on kulissina se maatila.

Siinähän se viehätys onkin! 

Kuinka vajalkki pitää ihmisen olla, että haluaa keskittyä toisten vajakkien ihmissuhdedraamaan?

Ei saa haukkua mutta tätä kommenttia yläpeukutetaan eikä poisteta. 🙂

Vierailija
450/4137 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo 2.jakson lopussa nähdyt kisailijat valittiin? Siis Jauhojärvi, Iida, Enni, Veeti ja Miina? Miks ne oli taas taistelemassa paikastaan farmilla? Meni ohi.

Vierailija
451/4137 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten loppuu ne vihjailut siitä, että ihmisen älykkyys riippuu maatilasta.

Vierailija
452/4137 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo 2.jakson lopussa nähdyt kisailijat valittiin? Siis Jauhojärvi, Iida, Enni, Veeti ja Miina? Miks ne oli taas taistelemassa paikastaan farmilla? Meni ohi.

Varmaan jos eivät saa ihmisiä tuonne haukuttavaksi. Itse en lähtisi mistään hinnasta. 

Vierailija
453/4137 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhan opettajani sanoin: -Jos et voi sanoa kauniisti toisesta ihmisestä, älä sano mitään!

Mun mielestä on ok että keskustellaan farmilaisista ja ihmetellään asioita, mutta ei oo ok että heitä haukutaan ja pilkataan, saati että toisiamme alamme täällä herjaamaan jos mielipide sattuu poikkeamaan omasta. 

Vierailija
454/4137 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä myös ihmettelin että miten ne taas olivat framilla, multakin meni ihan ohi. 🤔

Vierailija
455/4137 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten loppuu ne vihjailut siitä, että ihmisen älykkyys riippuu maatilasta.

Täh? 

Vierailija
456/4137 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut vielä ihmistä joka osaisi ja taitaisi kaikkea. Jolu voi olla taitava rakentamaa, mutta ei ruokaa laittamaa, joku osaa laulaa, mutta ei osaa nyplätä pitsiä  jne.. Se että jos joku taito puuttuu ei tee ihmistä tyhjää, pöljä ym. Kaikilla omat osaamisen alueet . 

Vierailija
457/4137 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, pieni tauko taas tästä ketjusta, sen verran että saan jakson 3 katsottua. Että en vain tulisi spoilatuksi kuten kävi 2. jakson kohdalla. Olipa ärsyttävää. 

Vierailija
458/4137 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuulemma tollo, kun en ole elänyt maatilalla enkä osaisi heti kättelyssä kaikkia toimintatapoja, vaikka haluaisin opetella ja kysellä neuvoa. Lisäksi myös vaja kki, kun näiden farmilaisten ihmissuhdekuviot ja dynamiikka farmilla kiinnostaa, kun se on yksi syy miksi sarjaa katsotaan.

Kiitos mielipiteestä, tiedänpähän paikkani!

Vierailija
459/4137 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kuulemma tollo, kun en ole elänyt maatilalla enkä osaisi heti kättelyssä kaikkia toimintatapoja, vaikka haluaisin opetella ja kysellä neuvoa. Lisäksi myös vaja kki, kun näiden farmilaisten ihmissuhdekuviot ja dynamiikka farmilla kiinnostaa, kun se on yksi syy miksi sarjaa katsotaan.

ei kannata ottaa niin kovin vakavasti tämmöstä hölynpölykeskustelua. 

Vierailija
460/4137 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kannata ottaa niin kovin vakavasti tämmöstä hölynpölykeskustelua. 

Minä myös toivon että jutut täällä ei olisi alaarvoisi, muuten käy kun viimeksi, että viestejä poistui sivutolkulla. Enemmistö täällä haluaa normi keskustelua.