FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Sometyypit voisi kertaheitolla jättää pois julkkisohjelmista, sillä ne ovat niin noubadeja eikä kinostele.
Olen katsonut nyt muutaman jakson ykköskautta ja kyllä on ero kuin yöllä ja päivällä. Valtava määrä töitä joista pitää selviytyä jotta saisi palkintoja ym. Todellista maalaistunnelmaa <3. Hyviä tyyppejä jotka puhaltavat yhteen hiileen. Tuntuu kyllä, että juonimista tuodaan mukaan ja varmasti sitä olikin, mutta tuo yhdessä tekeminen jotta asiat hoituvat! Aion katsoa loputkin vaikken voittavasta erityisemmin pidäkään. Niin ja lypsäminen: yhdessä tekemistä siinäkin mm. yhtenä päivänä toinen silittelee lehmää ja syöttää leivänpaloja ja toinen lypsää, ei mitään tuntemusta lehmistä mutta silti taju siitä miten eläintä pitää kohdella!
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka näistä on salkkareissa pyrähtänyt pienenä? Ihan mielenkiinnosta kyselen ja salkkari-fanina.
Linnea 📺
Nää some hömppäjulkut kyllästyttää. Muttei tollasiin ohjelmiin mene tunnettuja julkkiksia.
Menispä Veitola useammin kyläilemään persoonallisten henkilöiden luo.
Kokkausohjelmien ystäville hyvinkin tuttu henkilö. Mutta ei leine ns. seiskan-jukkis, eli sikäli ei varmasti olekaan kaikille tuttu.
Joka kerta se on joku ylpeilynaihe, että ei tunne näitä kisaavia julkkiksia. 😂
Olen toinen tyhmä, tai ties kuinka mones täällä, joka ei tunne ennestään Mona Blinkiä. No, haitanneeko tuo mittään...
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta se on joku ylpeilynaihe, että ei tunne näitä kisaavia julkkiksia. 😂
Voi olla, mutta samalla myös osoittaa miten vähän uutsia ja ylipäätään mediaa seuraa. Lisäksi kaikkia ei kaikki kiinostaa eikä ole väliksikään. Kaikista persoonista ei tarvitse tykätä, mutta olisi fiksua jättää heidät haukkumatta. Haukkujakin paljastaa itsestään pimeän puolensa..
Vierailija kirjoitti:
Menispä Veitola useammin kyläilemään persoonallisten henkilöiden luo.
Kyllä ne mielenkiintoisimpia jaksoja on.
Vierailija kirjoitti:
Olen toinen tyhmä, tai ties kuinka mones täällä, joka ei tunne ennestään Mona Blinkiä. No, haitanneeko tuo mittään...
Mä olen jollain tapaa instassa tähän tyyppiin "törmännyt", olen huomannut että aika kärkkäästi käy kommentoimassa erilaisia julkaisuja ja olikohan joku riitatilannekin jonkun kanssa taannoin? En tiedä onko muista yhteyksistä tuttu kuin instasta. Mutta sivistäkää toki mua.
Danny pisti toetokilpailun ihan leikiksi, tahallaan ei tiennyt. Varmaan totesi, ettei viihdy tuossa seurassa tai sitten ne omay terveyssyyt oli ilmenneet vasta sopimuksen teon jälkeen ja oli pakko lähteä.
Miksi Miinan annetaan hoitaa eläimiä? Hänen historiallaan...
Vierailija kirjoitti:
Danny pisti toetokilpailun ihan leikiksi, tahallaan ei tiennyt. Varmaan totesi, ettei viihdy tuossa seurassa tai sitten ne omay terveyssyyt oli ilmenneet vasta sopimuksen teon jälkeen ja oli pakko lähteä.
Oli varmaan tehty sopimus, mutta oli polvensa takia liikuntakyvytön. Vastaili siksi sardiinia, mutta kun Wallukaan ei tiennyt, löi pelin poikki.
Eikö se ole kokin duuni? Siksi se siellä on. Idallakin on yksi duuni siellä ja aloittikin heti.
Katselin ensimmäistä kautta ja formaatti on muuttunut tällaiseksi pelleilyksi, jonne tyrkyt menevät vain ruutuajan vuoksi eivätkä kilpailemaan. Ilmeisesti casting on vaikeutunut, jos muutama viikko pitäisi tehdä oikeita töitä ja syödä perinteistä suomalaista kotiruokaa.
Ainoa joka formaatissa jaksaa enää kiinnostaa on Laineen hiukset, ovatko ne kiinni vai auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tällä farmilla ole enää mitään tekemistä maatilan töiden kanssa. Se on vaan julkkisten ihmissuhdedraamaa missä on kulissina se maatila.
Siinähän se viehätys onkin!
Kuinka vajalkki pitää ihmisen olla, että haluaa keskittyä toisten vajakkien ihmissuhdedraamaan?
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna olin Team Henny, nyt olen Team Mona. Suurien ennakkosuosikkien kannattajia vastaan taistelen oikein mielelläni ja pidän sorrettujen puolia! 😡
Ei Hennyllä ole sortajaa, Henny on syönyt ne.
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen lehmä ei ole selvästikään käsinlypsyyn tottunut ja siksi potkiskeli. Nykyään kun lypsetään vain koneella. Miinan käytös ei ollut ns. eläinihmisen käytöstä. Olisi rauhoitellut lehmää eikä äksynnyt.
Musti on mun suosikki. Susannasta en pidä.
Iida on tottunut ja kokenut käsilypsäjä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Miinan annetaan hoitaa eläimiä? Hänen historiallaan...
Onhan Miina ainakin osaavin. Ei kai niitä lehmiä joka tollon kynsiin uskalla antaa, voisi olla pian utareet verillä.
Niin on minullekin kun en seuraa kun salkkareita jotakin putouksia ja luen vain Seiskaa, niin kaikki muu jää seuraamatta. Kommentoin vain ohi menevien otsikoiden perusteella. Olen monesti joutunut vajanaiset kommenttini nielemään kun totuus asioista paljastuu.