FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Vierailija kirjoitti:
Eiks se mennyt eilen niin, että Linnea voitti Danin kahdella pisteellä? Eli jos se muonamies olis hylätty niin Dani parka olis hävinnyt joka tapauksessa? Sääli kun meni näin koska Dani oli tosiaan lukenut sitä kirjaa ja voimassa olis voinutkin Linnean voittaa.
Vaikkakin olisi hävinnyt, että vähemmällä erolla.
Vierailija kirjoitti:
Wikipedian mukaan MUONA ON RUOKAA... MUONAMIES ON OSA AIKAINEN TYÖNTEKIJÄ , ESIM. 2-4 TUNTIA , JOSTA SAI RAHAPALKKAA.. PALKAN LISÄKSI SAI TALOSTA RUUAN.. ELIKKÄ. MUONAMIES EI OLE RUUAN TEKOMIES..., EIKÄ RUUANTEKIJÄ HENKILÖ... TÄMÄ LINNEAN VASTAUS OLI TÄYSIN VÄÄRIN. JA PUOLUEELLINEN... 👍👍👍👍👍👍👍....
Niinpä ei ole ruuantekohenkilö... EIse todella ruokaa tehnyt.. 🤣🤣
Vaikka kuinka osa katsojista haluaisi miinan revanssiin (minä en), onhan se täysin fakta ja järjellistä, tuotanto joutunut jo kerran hänet farmilta poistamaan ja taas muistutan siihen tarvitaan todella painava syy. Tuotanto ei missään nimessä ottaa riskiä ja antaa hänelle toista tilaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ai Miinaa ei siis päästetty lopputapaamiseen. En ollut itse paikalla, en siis tiedä miten se meni.
Miina käyttäytyi huonosti farmilla, niin joutui ulos sieltä. On ollut lapsesta saakka huonokäytöksinen kyllä, että ei mikään yllätys ollut.
Ehkä tuotannossa haluttiin kokeilla joko hän osaisi olla ihmisiksi, mutta ei.
Ihan sairasta meininkiä tässä ketjussa. Millä tavalla yhdenkään asukkaan tai jo tippuneen asukkaan seksuaalisuus kuuluu tähän ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Linnea on kyllä kiusaaja, miksi tommonen häirikkö otetaan mukaan?
Linnea ei ole tehnyt mitään väärää. Ainoastaan sinun harhaisessa päässäsi keksit Linneasta vikoja.
Nuo kaikki haukkumanimitykset Linneasta on täysin asiattomia. Ihan alakoulutason kiusaamismeininkiä. Hävetkää aikuiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Ai Miinaa ei siis päästetty lopputapaamiseen. En ollut itse paikalla, en siis tiedä miten se meni. Voisin kuvitella, että Miina fiksuna ei ehkä halunnut mennä nokittavaksi. Hänellä on muuten ollut runsaasti töitä.
Miina teki jotain niin pahaa, että hänet täytyi poistaa tuotannosta kesken kisan. Jotain kyllin pahaa, että häntä ei voitu päästää edes lopputapaamiseen. Mulle se kertoo jo kaiken tarpeellisen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä rauduskoivu oli oikein, mutta siksi pitäisi muissakin tapauksissa vaatia täysin sama käytäntö. Elikkä täsmällinen ilmaisu. Muonamies on tarkka ilmaisu siten kuin tätä työntekijää ennen kutsuttiin.
No tätähän just tarkoitin. Rauduskoivu oli oikein ja myös vaadittiin täysin oikea vastaus. Miksi Linnean kohdalla lepsuiltiin?
Kansan mielestä Miina on voittaja! Kourallinen Linnean tuttuja ja Linnea itse yrittää vetää Miinaa lokaan. Kukaan ei usko teitä, vaikka sivutolkulla kirjoitatte.
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa! Nyt sitten iskit mun viestiin kun sanoin, että tähän on jo pakko sanoa Ei hyvää päivää. Täällä jankutetaan samoista asioista, vain 10 kertaa pahempana. Törkeitä solvauksia, yksi pää punaisena HUUTAA ja HUUTAA, toinen ääneen pui sitä miten kaksi samaa sukupuolta olevaa suorittaa aktin, kolmas laulaa samaa ylistysvirttä Miinalle kuin aiemminkin. Ja kysyin MIkä teitä oikein vaivaa?! Ulkona ihana päivä, mutta täällä vaan pitää istua kirjoittamassa solvauksia. Sanoin vielä, että mä ainakin lähden nyt ulos tuulettamaan itsestäni tän p....n hajun jonka tänne luotu tunkio jättää jälkeensä. Sanoinpa vielä, että alan melkein jo kaivata sitä karjakkoa joka huuteli täällä lehmäänsä. Kuka teistä veti tästä kirjoituksesta herneen nenään? Voitko perustella miksi?
Kirjoitit melkein romaanin🤣 eikö ulkona ollutkaan hyvä päivä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa! Nyt sitten iskit mun viestiin kun sanoin, että tähän on jo pakko sanoa Ei hyvää päivää. Täällä jankutetaan samoista asioista, vain 10 kertaa pahempana. Törkeitä solvauksia, yksi pää punaisena HUUTAA ja HUUTAA, toinen ääneen pui sitä miten kaksi samaa sukupuolta olevaa suorittaa aktin, kolmas laulaa samaa ylistysvirttä Miinalle kuin aiemminkin. Ja kysyin MIkä teitä oikein vaivaa?! Ulkona ihana päivä, mutta täällä vaan pitää istua kirjoittamassa solvauksia. Sanoin vielä, että mä ainakin lähden nyt ulos tuulettamaan itsestäni tän p....n hajun jonka tänne luotu tunkio jättää jälkeensä. Sanoinpa vielä, että alan melkein jo kaivata sitä karjakkoa joka huuteli täällä lehmäänsä. Kuka teistä veti tästä kirjoituksesta herneen nenään? Voitko perustella miksi?
Kirjoitit melkein romaanin🤣 eikö ulkona ollutkaan hyvä päivä😂
Oletkos kuullut läppäreistä? Puun alla meren rannassa on kiva istua ja kirjoitella vaikka romaaneita.
Vierailija kirjoitti:
Kansan mielestä Miina on hirveä! Kourallinen Miinan tuttuja ja Miina itse yrittää vetää Linneaa lokaan. Kukaan ei usko teitä, vaikka sivutolkulla kirjoitatte.
Näinpä!
Onpa täällä puutarhassa nyt raikasta kun tuli aika hyvin vettä, mutta taas paistaa aurinko 🌞🌻
Kävin viemässä ison lehmän navettaan ja odotellaan keinosiementäjää.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä puutarhassa nyt raikasta kun tuli aika hyvin vettä, mutta taas paistaa aurinko 🌞🌻
Samoin täällä. Meni iltapäivä rikkaruohoja kitkiessä.
Vierailija kirjoitti:
T. Miina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Miina
Minallahan kanssa on vielä karjatila.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko mun kaipaama karjakko takaisin? Terveisiä puun alta rannasta toivoo Hoh hoijaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piirakk🤣
Kumpaakahan roolia tämä Miina on siinä lätinässä.
Onko heilläkin, antaja ja ottaja?
No Miina on jätkämäisen oloinen mukarempseä ja hieman..... 💦
Totta tosiaan. On sillä miehekkään matala äänikin.
Ehkä rauduskoivu oli oikein, mutta siksi pitäisi muissakin tapauksissa vaatia täysin sama käytäntö. Elikkä täsmällinen ilmaisu. Muonamies on tarkka ilmaisu siten kuin tätä työntekijää ennen kutsuttiin.