FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä puutarhassa nyt raikasta kun tuli aika hyvin vettä, mutta taas paistaa aurinko 🌞🌻
Minunkin uudet kukkaistutukset pörhistyivät ihan silmissä, kun saivat kunnolla vettä. Hyvältä näyttää täälläkin farmilla siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä puutarhassa nyt raikasta kun tuli aika hyvin vettä, mutta taas paistaa aurinko 🌞🌻
Minunkin uudet kukkaistutukset pörhistyivät ihan silmissä, kun saivat kunnolla vettä. Hyvältä näyttää täälläkin farmilla siis.
Mitä lajia istutit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa! Nyt sitten iskit mun viestiin kun sanoin, että tähän on jo pakko sanoa Ei hyvää päivää. Täällä jankutetaan samoista asioista, vain 10 kertaa pahempana. Törkeitä solvauksia, yksi pää punaisena HUUTAA ja HUUTAA, toinen ääneen pui sitä miten kaksi samaa sukupuolta olevaa suorittaa aktin, kolmas laulaa samaa ylistysvirttä Miinalle kuin aiemminkin. Ja kysyin MIkä teitä oikein vaivaa?! Ulkona ihana päivä, mutta täällä vaan pitää istua kirjoittamassa solvauksia. Sanoin vielä, että mä ainakin lähden nyt ulos tuulettamaan itsestäni tän p....n hajun jonka tänne luotu tunkio jättää jälkeensä. Sanoinpa vielä, että alan melkein jo kaivata sitä karjakkoa joka huuteli täällä lehmäänsä. Kuka teistä veti tästä kirjoituksesta herneen nenään? Voitko perustella miksi?
No mutta. Sinähän nimittelit meitä muita
Nyt meni puurot ja vellit sekaisin! Minä en nimitellyt ketään. Enkä ole luvannut auttaa ketään, täysin turha yritys olisi se. Ihmettelin tätä palstan menoa, Olen ihmetellyt monena päivänä. Sinä avauduit nyt väärälle kirjoittajalle. Ellet ole vielä tajunnut, niin täällä on useita eri ihmisiä kommentoimassa. Noh, Miinaa tuntuu ylistävän yksi ja sama joka myös solvaa Linneaa seuraavassa viestissä. Niin tai näin, mulle tämä sun viesti ei ns. kuulunut. Hauskaa illan jatkoa anyway, mä jatkan joutsenten seuraamista. Ne on kivoja kun ne ei riitele.
Vaikka olet estänyt minut, niin vastaanpa viestiisi "verenhimoinen mummeli..." (edellä). Miina ei muuten saanut tuomiota siitä, että olisi tehnyt jotain kissoille. Joku teki hänestä ilmoituksen ja eläintensuojeluvalvoja kävi tilalla, samoin poliisi. Mitään todisteita ei asiasta löytynyt eikä siitä nostettu syytettä. Joten ihan turhaa täällä on mesota enempää kissanraadoista ovenpielissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lajia istutit?
Kelloköynnöstä nyt ihan viimeiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lajia istutit?
Kelloköynnöstä nyt ihan viimeiseksi.
Ahaa, se on yksivuotinen laji. Onko sulla violettia vai valkoista tai molempia? Kivan näköinen kasvi!
Turhaan minä näitä ilkeitä halventaminen herjaamis viestejä lähetän kun te porukalla postte ne.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan minä näitä ilkeitä halventaminen herjaamis viestejä lähetän kun te porukalla postte ne.
Ja mitään en oo ottanu... Niinpä
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olet estänyt minut, niin vastaanpa viestiisi "verenhimoinen mummeli..." (edellä). Miina ei muuten saanut tuomiota siitä, että olisi tehnyt jotain kissoille. Joku teki hänestä ilmoituksen ja eläintensuojeluvalvoja kävi tilalla, samoin poliisi. Mitään todisteita ei asiasta löytynyt eikä siitä nostettu syytettä. Joten ihan turhaa täällä on mesota enempää kissanraadoista ovenpielissä.
Miten täällä voi estää jonkun? Eipä mun tietääkseni mitenkään. Ihan hyvä toiminto se kyllä olisi, aika monta lähtisi täältä estolistalle. Ei kai nyt kukaan tunnusta pistäneensä päreiksi pari kissaa! Jos eivät kerran napanneet itse teossa niin kieltäähän kuka vaan omaa nahkaansa suojellakseen. Heilutteli niitä vaan seinään naulattuna tyyliin minkäs voitte kun ette nähneet itse tekoa. Sillä kissalla jolla heitti poliisia oli onneksi turkki tallella! (ja henki vielä heittohetkellä)
Minä laitoin juuri potut vakoon ja eiku satoa vuottelemaan.
Olipas ikävä jakso. Linnea syötti tyhmämaikkelille, kenet pitää nimetä. Sitten hyväksyttiin Linnean selkeä väärä vastaus, oliko jotain oikuttelua, kun ei sanonut oikeaa versiota. Ja se Linnean omahyväinen ilme juonittelujen jälkeen pöydässä, kun tietää missä mennään, on superärsyttävää. Toisaalta epävarmuus näkyy hyvin selkeästi joskus. Hyvin vaisu Miinan lähdön jälkeen, hänestä johtui. Selkeästi näki! Linnea tosi epävarma, pönkittää kieroilulla ja juoruilulla heikkoa itsetuntoaan. Miina oli kova uhka tälle pätijälle itsevarmuudessaan ja omilla jaloillaan seisovana.
Henkilökohtaisesti toivon että en enää iknä näkisi Linneaa missään.
Vierailija kirjoitti:
Olipas ikävä jakso. Linnea syötti tyhmämaikkelille, kenet pitää nimetä. Sitten hyväksyttiin Linnean selkeä väärä vastaus, oliko jotain oikuttelua, kun ei sanonut oikeaa versiota. Ja se Linnean omahyväinen ilme juonittelujen jälkeen pöydässä, kun tietää missä mennään, on superärsyttävää. Toisaalta epävarmuus näkyy hyvin selkeästi joskus. Hyvin vaisu Miinan lähdön jälkeen, hänestä johtui. Selkeästi näki! Linnea tosi epävarma, pönkittää kieroilulla ja juoruilulla heikkoa itsetuntoaan. Miina oli kova uhka tälle pätijälle itsevarmuudessaan ja omilla jaloillaan seisovana.
Linnea tosiaan omahyväinen, täytyy olla tuotannon kanssa yhteispeli en tätä muuten ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Olipas ikävä jakso. superärsyttävää.
Ohjelmaa ei ole pakko katsoa jos siitä ei tykkää. Miksipä kiusaisit itseäsi jos se saa vain ärsyyntymään.
Sinunhan tosiaan piti jo aikoja sitten lopettaa katsominen kun Miina poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miinan omahyväinen ilme juonittelujen jälkeen pöydässä. Toisaalta epävarmuus näkyy hyvin selkeästi joskus. Minäkin olen tosi epävarma, pönkitän kieroilulla ja juoruilulla heikkoa itsetuntoani.
Miina on tosiaan omahyväinen.
Miksi Susanna näytti täysin pöllämystyneeltä, kun Dani haastoi Linnean? Eikö PyhääLinneaa olisi saanut ottaa kaksintaistoon? No, järkätään joku helpotus tietokisaan. Surullisen kuuluisa muonatyöntekijä oli tuotannon kanssa sovittu juttu. Sai sanoa itselleen turvallisen sanan turvallisesti sovitussa ympäristössä.
.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Susanna näytti täysin pöllämystyneeltä, kun Dani haastoi Linnean? Eikö PyhääLinneaa olisi saanut ottaa kaksintaistoon? No, järkätään joku helpotus tietokisaan. Surullisen kuuluisa muonatyöntekijä oli tuotannon kanssa sovittu juttu. Sai sanoa itselleen turvallisen sanan turvallisesti sovitussa ympäristössä.
.
Hoh hoijaa, Ei tuohon enää muuta voi sanoa.
MUONA = ruoka. eli ruoka työn tekijä.... Siinä tapauksessa se olisi ruuan tekijä.. Wikipedian mukaan muonamies oli normi työntekijä tilapäisesti joka sai raha palkaksi ja oli talon ruuissa.
En aloita katsomaan selviytyjiä jos Linnea on mukana.. En kerjää huonoa oloa.
Kylläpä sinua piirakat kiinnostaa. Siitä puhe mistä puute.