FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Linnea pelaa niin tosissaan, hampaat irvessä. Tuo ohjelma on kuitenkin Farmi nimeltään, joten pelkkä voiton tavoittelu, klikkiytyminen ja pelaaminen on ilkeännäköistä ja vastenmielistä. Veeti on suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Susanna näytti täysin pöllämystyneeltä, kun Dani haastoi Linnean? Eikö PyhääLinneaa olisi saanut ottaa kaksintaistoon? No, järkätään joku helpotus tietokisaan. Surullisen kuuluisa muonatyöntekijä oli tuotannon kanssa sovittu juttu. Sai sanoa itselleen turvallisen sanan turvallisesti sovitussa ympäristössä.
.
Hoh hoijaa, Ei tuohon enää muuta voi sanoa.
Ketä kiinnostaa? Ei ketään.
Veeti ikääntynyt niin hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson ohjelmaa niin tosissaan, hampaat irvessä. Tuo ohjelma on Farmi nimeltään, siihen kuuluu voiton tavoittelu, klikkiytyminen ja pelaaminen vaikka se voi olla ilkeännäköistä ja vastenmielistä.
Ohjelmaa ei ole pakko katsoa jos se on noin vastenmielistä. Eikä ole mitään syytä ottaa noin vakavasti jos kilpailutilanne ei miellytä.
Eikö se ole tuottajille vahingollista jos kukaan ei katso, eihän sellaista sontaa kannata ulos työntää. Nyt on uusi kanava pamahtanut kehiin, pakko häipyä jos vahingossa eksyy vilkaisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson ohjelmaa niin tosissaan, hampaat irvessä. Tuo ohjelma on Farmi nimeltään, siihen kuuluu voiton tavoittelu, klikkiytyminen ja pelaaminen vaikka se voi olla ilkeännäköistä ja vastenmielistä.
Ohjelmaa ei ole pakko katsoa jos se on noin vastenmielistä. Eikä ole mitään syytä ottaa noin vakavasti jos kilpailutilanne ei miellytä.
Eikö se ole tuottajille vahingollista jos kukaan ei katso, eihän sellaista sontaa kannata ulos työntää. Nyt on uusi kanava pamahtanut kehiin, pakko häipyä jos vahingossa eksyy vilkaisemaan.
Viimeisen katsojamittauksen mukaan farmia katsoo n. puoli miljoonaa ihmistä (500.000). Melko kannattavaa mun mielestä. Niin kannattavaa, että laitettiin jo uus farmi kuvaukseen ja syksyllä seuraava.
Linnea on inhokki, on ansainnut asemansa omalla käytöksellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea on inhokki, on ansainnut asemansa omalla käytöksellään.
En vaan käsitä, mitä Linnea on nyt niin kamalaa tehnyt kuin pelannut. Ei ainakaan sellaista, että olisi poistettu ohjelmasta.
On vaan niin itseriittoinen, että ärsyttää monia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikko 20 417 000
Viimeisen katsojamittauksen mukaan farmia katsoo n. puoli miljoonaa ihmistä (500.000). Melko kannattavaa mun mielestä. Niin kannattavaa, että laitettiin jo uus farmi kuvaukseen ja syksyl
Ei jumalavita. Täältä on hävinnyt liki kaikki eilisen kommentit! Lukuunottamatta arvaatte varmaan mitä koskevat. Tähän pätee vanha sanonta hu...lla on halvat huvit. Ei mee tajuntaan mitä tyydytystä joku/ jotkut saa tosta touhusta. Pitäkää tunkkinne!
Minkälainen tuo Sofia Zida on ollut sarjassa? Hän kiinnostaa minua musiikkinsa ja kuvataiteensa tähden,
Miina on inhokki. On ansainnut asemansa omalla käytöksellään.
Oliko Miina loppukaronkassa? Ei ollut ei :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
🤢
Bazooka kirjoitti:
Minkälainen tuo Sofia Zida on ollut sarjassa? Hän kiinnostaa minua musiikkinsa ja kuvataiteensa tähden,
En viitsi sanoa mitään kun luulen että tämä on aasinsilta haukkumiselle. Tuolta kyllä löytyy tietoa musiikista ym.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jonkun ikääntyneen tädin mielestä. 😬 Huomasitko myös tatuoinnit? Eräälle naiselle niitä ei täällä suvaittu.
Ja taas huutelet väärälle ihmiselle. Minä EN ole täällä ketään haukkunut! Ihmettelin ja ihmettelen edelleen tätä ihan sairaaksi mennyttä viestien kanssa pelleilyä. Se ei ole enää tervettä! Ja tuo ei ole haukkumista, se on tosiasia, että lähtenyt täysin käsistä joillain palstan terrorisointi. Ja joo, sanoin, että pitäkää tunkkinne, mutta ystävällinen ihminen kun olen niin tulin sinulle kertomaan, että viestisi ei ole mennyt perille, ellei se jolle tarkoitit sen ole paikalla näkemässä. Minulle se ei kuulu!
Nää trollit täällä aina huutelee oletetuille kirjottajlle. Samalla tavalla ku ne arpoo Linnean kohdalla ja laukoo tuulesta temmattuja syytöksiä niin tasaseen tahtiin hyökkäävät myös kirjoittajien kimppuun. Ja kun ei tiedä kuka sano mitäkin niin summassa alkaa pikku pahoinvoiva trolli laukoa syytöksiä lähimmälle kirjoittajalle. Usein myös ne menee pieleen niinkun Linneankin kohdalla.
Joku ottaa tatskoja ollakseen yleisölle kovista, ja pitelläkseenhikkoa minäkuvaa. Joku luulee että markkinaarvo nousee tetskoilla.
Vierailija kirjoitti:
Joku ottaa tatskoja ollakseen yleisölle kovista, ja pitelläkseenhikkoa minäkuvaa. Joku luulee että markkinaarvo nousee tetskoilla.
Ja mitään en taaskaan oel ottanut... sshiisstajjuttekkko
Ketä kiinnostaa? Ei ketään.