Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI official 2023/2024, kausi 5.

Vierailija
10.08.2023 |

Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.

Iltasanomat 10.8.2023:

"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.

Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.

Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4137)

Vierailija
3281/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota tämä poistattaja haluaa. Nyt kyllä saa sitä roppakaupalla. 

Vierailija
3282/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö ne siellä uusia perunoita. Toivottavasti kahvia on riittänyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3283/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voa tekivät kmmeen paska huussin. Joooo

Vierailija
3284/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pikkupäässäni ymmärtänyt, että viralliset ohjeet sivun ylälaidassa ovat vielä voimassa.

Minä taas pikkupäissäni ymmärsin ihan väärin.

Odotinkin koska joku väkky idiootti keksii, että olin päissäni.

Tiukille menee, kuka ja mikä taho voittaa tämän taiston. Nyt ei ole enää kyseessä joku typera Farmi vaan ihmisyys.

Vierailija
3285/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä täällä taas sauhuaa...? 

Vierailija
3286/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnean ilmoittaman yhtiön viimeinen tilinpäätöksen jälkeen liikevaihto  vuodelta 2023  oli miinus 10 %. Taloustiedoissa... Tuli vaan mieleen että leivotaanko tästäkin  tuon perusteella voittajaa niinkuin jossain muussa formaatissa persaukisesta.. Kaikki on mahdollista. 

No älkää nyt, pääasia että Miinalla on kaikki hyvin.

Vierailija
3287/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnean ilmoittaman yhtiön viimeinen tilinpäätöksen jälkeen liikevaihto  vuodelta 2023  oli miinus 10 %. Taloustiedoissa... Tuli vaan mieleen että leivotaanko tästäkin  tuon perusteella voittajaa niinkuin jossain muussa formaatissa persaukisesta.. Kaikki on mahdollista. 

No älkää nyt, pääasia että Miinalla on kaikki hyvin.

Eikö olekkin.On ilo seurata hänenmonipuolista elämää ja töitä. 

Vierailija
3288/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomiota tämä poistattaja haluaa. Nyt kyllä saa sitä roppakaupalla. 

Luulen että se on hänelle yx hailee joku lehmän hännän heilutus  😄

Vierailija
3289/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jokainen täällä saa vapaasti kertoa osallistujasta kenestä pitää ja miksi. Tuolla aiemmin hehkutin myös musiikkineuvos Däniä koska olen vuosikaudet hänestä ja musiikistaan pitänyt. Aikoinaan nuorena huoneeni seinällä Suosiksta iso Dänin kuva. Koska olen taiteilija sielu niin lempparini kumminkin on Miina.. 

Vierailija
3290/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuinka Miina ryhtyi kaikkiin  puuhiin Farmilla, viikatteen tertoius hoitui Miinalta hetkessä. Edesmennyt, isäni osasi teroittaa viikatteen samaan mallin :D 

Vierailija
3291/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voa tekivät kmmeen paska huussin. Joooo

Ja ovessa vielä Miinan taideteos!

Vierailija
3292/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sattuu että Linnean on voittaja niin pitää soittaa Seiska lehteen, että toistamiseen nelosen formaatissa persaukinen junailtiin veloistaan selviämään... Katsellaan.. Maailmassa on niin paljon kieroutta.. Tähän jaksoon minä ja moni muu pettyi tosi pahasti.. 

Vierailija
3293/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmissa oli  Danny ja joku Bile- Dani?

Vierailija
3294/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi ei menny muilta herne nenään Merjan sanomisesta, kun hän on luonteeltaan muutenkin rehti ja reilu. Toinen taas on päinvastaista.  

Vierailija
3295/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siksi ei menny muilta herne nenään Merjan sanomisesta, kun hän on luonteeltaan muutenkin rehti ja reilu. Toinen taas on päinvastaista.  

Rehti ja reilu ihminen tämä Merja ;D

Vierailija
3296/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä lähti lapasesta siksi kun Miinan ihailijat eivät pysty jättämään asian vatvomista. Mikään järkipuhe ei auta. Haetaan syyllistä sille, että syyllinen oli itse farmilta poistettu henkilö. Viestejä poistatetaan, kuin jossain kultissa sallitaan vain tietyt mielipiteet. Itse ohjelma on jäänyt taka-alalle, siitä ei enää puhuta koska täällä on myös niitä ihmisiä jotka hyökkäävät ivallisilla kommenteilla kirjoittajien kimppuun. Tämä lienee tarkoituskin. Kun se oma suosikki ei ole mukana niin kukaan muukaan ei saa enää nauttia itse ohjelmasta. Pakkomielteisesti pitää pilata muidenkin ilo kun itsellä ei ole hyvä olla. Kaikissa aiemmissa formaateissa on toki ollut eriäviä mielipiteitä, mutta ne on käsitelty niin kuin järkevät ihmiset tekevät. Tämä on ihan uusi ilmiö jonka miina-hysteria toi mukanaan. Tätä kautta ei pelasta enää mikään, sen ovat nämä häiriköt päättäneet. Kannatt

Niin miksi ei?

Vierailija
3297/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näin.

Vierailija
3298/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen uusi Farmi on vielä syksyllä? Lukekaa:

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/c4522e47-1034-4949-a8d2-135a9f8…

Vierailija
3299/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me voidaan jatkaa tätä naurettavaa pelleilyä maailman tappiin. Joka kerran kun poistatat ihan asiallisen viestin mä laitan sen takaisin. Kaikki tuossa on faktaa! Miinan ihailijat leikkii täällä jotain palsta-poliisia joka saa päättää kenen viesti saa olla ja kenen ei. Uutisia: Ei onnistu.

Taitaa olla päinvastoin, positiiviset viestit Miinasta täältä katoaa.

Vierailija
3300/4137 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen uusi Farmi on vielä syksyllä? Lukekaa:

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/c4522e47-1034-4949-a8d2-135a9f8…

Tälle löytyy ihan oma ketju 

farmi revanssi.