FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Eee minun pirttaan mää jotta Michael oesi vapaamatkustaja. Tekkööö töetä Niiku toesttii.
Sami voettaa iha selevästi. Sillon vemmoo, tietoo, taettoo vaekka toesille jakkoo. Jotta hvvee tuurrii sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että kun Kirsikka on pieni tyttö häntä ei saa haastaa kisaan? Olihan Sofiakin haastetuissa, pieni hänkin oli. Eihän taidossa tai tiedossa ole voitto kiinni voimasta tai ihmisen koosta.
Jos ohjelmaan menee mukaan voi tulla haastetuksi ketä vastaan vain. Eihän pehtoorin tehtäviäkään anneta heikomman mukaan.
Myös tämä on kilpailu, tietenkin jokaisen kannattaa harkita kenen hän haastaa. En näe Veetiä minään roistona.
Niinkuin sanoin, tämä on toki kilpailu ja haastaa voi kenet vaan. Itselle vaan tuntui tympeälle, että kisan suurin mies haastoi pienimmän tytön, ihan vaan varmistellakseen omaa jatkoa. Varsinkin kun olisi ollut tarjolla myös koko kisan mukana vapaamatkustajana surffannut Michael. Joka nyt menee finaaliin tekemättä yhtään mitään. Se risoo. Olisi Veeti voinut hänet yrittää tiputtaa. Osasinko selittää mitä tarkoitan? Är
Pelaamaanhan sinne on menty. Muutenhan Farmin voittaisi aina joku söpö ja näpsäkkä tyttönen, jota kukaan ei haastaisi eikä raatsisi laittaa raskaisiin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Sami voettaa iha selevästi. Sillon vemmoo, tietoo, taettoo vaekka toesille jakkoo. Jotta hvvee tuurrii sille.
Ohha se mahottoman iso kasa rahhoo yhe ihmise roapasta.
Vierailija kirjoitti:
Pidän kovasti eri murteista, mutta nyt jostain syystä tuntuu keinotekoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa. Sama länkytys näköjään jatkuu klo 21. Tosin Miina-vouhojen lisäksi näkyy palstalla olleen muutama ihan täysijärkinenkin. Viestejä siis poistellaan edelleen ja vain Miinaa pitää hehkuttaa. Siispä sama länkytys jatkuu ja saa jatkua ilman minun panostani. Katsotaan onko huomenna aamulla yhtään enempää fiksuja ihmisiä paikalla.
Mutta on se hyvä, että on edes yksi fiksu tälläkin palstalla.
Saattaapa olla vain liian suuret luulot omasta fiksuudestaan. Meinaan, kun jaksaa käydä vähän väliä tarkastamassa mitä täällä kirjoitellaan. "Uteliaisuus ei kuulu sivistykseen" , vanha viisaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa. Sama länkytys näköjään jatkuu klo 21. Tosin Miina-vouhojen lisäksi näkyy palstalla olleen muutama ihan täysijärkinenkin. Viestejä siis poistellaan edelleen ja vain Miinaa pitää hehkuttaa. Siispä sama länkytys jatkuu ja saa jatkua ilman minun panostani. Katsotaan onko huomenna aamulla yhtään enempää fiksuja ihmisiä paikalla.
Saattaapa olla vain liian suuret luulot omasta fiksuudestaan. Meinaan, kun jaksaa käydä vähän väliä tarkastamassa mitä täällä kirjoitellaan. "Uteliaisuus ei kuulu sivistykseen" , vanha viisaus.
Iso lehmä ammuuuu... 😅. Välillä laukkaa jokapittuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso lehmä ammuuuu... 😅. Välillä laukkaa jokapittuussa.
Korjaan joka pilttuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita se satu uudelleen! Se oli parasta viihdettä tänään. Kiitos.
Kiva kuulla että pidit.:) arvasin toki että se poistetaan alta aikayksikön, mutta en kopioinut sitä enkä enää pääse samaan flow-tilaan jossa kirjoitin sen. Muusana toimivat kaikki ne viestien poistattelijat jotka eivät hyväksy tänne koko palstalle muuta kuin tietyn poispudotetun kisailijan ylistyslaulua. On se kumma etten saanut omalta osalta osallistua ylistyslauluun? Onko siihenkin oikeus vain muutamilla?
Damn! Olisi pitänyt itse ottaa siitä kuva. Pitkästä aikaa joku täällä palstalla tosiaan oli hauskaa. No, jos tulee uusi inspiraatio niin tänne vaan :)
Taisi olla pikkasen ilkeää johonkin suuntaan ja siksi poistettiin. Mertsillä on kyselytunneilla joskus runosuoni sykkinyt aivan upeasti :D
Sille uudelle kaudelle joka alkaa syksyllä, on luonnollisesti oma ketju tuolla olemassa. Se ei kuulu tähän ketjuun millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahotonta meeninkii...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohha se mahottoman iso kasa rahhoo yhe ihmise roapasta.
Varsinkin jos nollatuloilla saa puhtosena kätöseen. Huippistuloilla menee jopa 60% valtiolle, joka on tietysti vallan mainioo sekin, eikö. Ja kaikilla on mukava olla.
Vierailija kirjoitti:
Sille uudelle kaudelle joka alkaa syksyllä, on luonnollisesti oma ketju tuolla olemassa. Se ei kuulu tähän ketjuun millään tavalla.
Joo, sitä ei sais edes ajatella, mutta minkäpä noille villeille ajatuksilleen mahtaa, kun ne jo tulevaisuuteen mennä hötkyilee.
Vierailija kirjoitti:
Olen pikkupäässäni ymmärtänyt, että viralliset ohjeet sivun ylälaidassa ovat vielä voimassa.
Minä taas pikkupäissäni ymmärsin ihan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Utelias on ja sitten tuloo meitä kyttäämään tänne fiksuuttaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun se on! Tämä yksi trolli yrittää olla kovinkin hauska ja pilata keskustelua keinolla millä hyvänsä. Mikä voi olla ihmisen elämässä noin huonosti, että päivästä toiseen pitää sitä omaa pahaa oloa tänne purkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pikkupäässäni ymmärtänyt, että viralliset ohjeet sivun ylälaidassa ovat vielä voimassa.
Minä taas pikkupäissäni ymmärsin ihan väärin.
Mä luin ekalla kerralla tuon ekan viestin juuri noin, että pikkupäissäni. Ajattelin, että kerrankin joku palstalainen on rehellinen, eikä tarjoile sitä "mitään en oo ottanu" vakiota :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uteliaan nenä jää oven väliin. Vanha viisaus mun lapsuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lähti lapasesta siksi kun Miinan ihailijat eivät pysty jättämään asian vatvomista. Mikään järkipuhe ei auta. Haetaan syyllistä sille, että syyllinen oli itse farmilta poistettu henkilö. Viestejä poistatetaan, kuin jossain kultissa sallitaan vain tietyt mielipiteet. Itse ohjelma on jäänyt taka-alalle, siitä ei enää puhuta koska täällä on myös niitä ihmisiä jotka hyökkäävät ivallisilla kommenteilla kirjoittajien kimppuun. Tämä lienee tarkoituskin. Kun se oma suosikki ei ole mukana niin kukaan muukaan ei saa enää nauttia itse ohjelmasta. Pakkomielteisesti pitää pilata muidenkin ilo kun itsellä ei ole hyvä olla. Kaikissa aiemmissa formaateissa on toki ollut eriäviä mielipiteitä, mutta ne on käsitelty niin kuin järkevät ihmiset tekevät. Tämä on ihan uusi ilmiö jonka miina-hysteria toi mukanaan. Tätä kautta ei pelasta enää mikään, sen ovat nämä häiriköt päättäneet. Kannatt
Sitä täällä on yritetty moneen kertaan pyytää, että annetaan muiden viestien olla. Kukaan ei poistata mitään, mistään keskustelusta. Viestiin voi vastata omalla mielipiteellä, niin keskustelu toimii. Ja jos ei keksi mitään sanottavaa sen viestin voi ohittaa ja lukea seuraavan.
Veeti pelovvaa kovvoo pellii, voa suapiha se näe tehä.