FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Vierailija kirjoitti:
Leikitään sinun kustannuksella ja nauretaan... 😅😂😄🤣😅😂😄🤣
Olen todella pahoillani, että sinulla on noin paha olla itsesi kanssa. Keskusteluapua on saatavilla joko omasta terveyskeskuksesta tai myös kirkko auttaa henkisessä huonovointisuudessa. Toivottavasti olosi paranee pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko edellisenkin farmin aikana kun joku työnsi kokoajan samaa viestiä. Muistelen että se oli joku nuori poika. Sen muistan vaan että sen viestin silöllä ei ollut mitään merkitystä.
Se oli nainen joka rivosti, rumasti ja häpeällisesti haukkui kaikki paitsi oman susikin... Porukat yritti perästä vähentää niitä ihmisten haukkumista.. Kyllähän tämäkin ketju alkoi tosi rivosti, mutta nyt on parempi.
Minä taas Muistelen että se oli sen Sampo joku letkautus, millä ei tosiaankaan ollut mitään merkitystä palsta laisille sen kummemmin Samponkaan elämään... Nauraisevat vaan. Kiva on joskus lukea heidänkin elämästä. Pääasia että jokaisella koti ja ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin jo kerran, että voidaan leikkiä tätä leikkiä vaikka maailman tappiin. Niin kauan kun poistatetaan asiallisia viestejä ne laitetaan takaisin yhtä monta kertaa. Te ette määrää kuka täällä saa sanoa ja mitä. Tämä palsta ei edelleenkään ole miinan ylistämistä varten! Täällä saa jokainen sanoa oman mielipiteensä. Voitte poistattaa kaikki normaalit kommentit, mutta ette voi estää ihmisiä ajattelemasta omilla aivoillaan.
No onko tuokaan sen fiksumpaa työntää toistuvasti omaa, samaa viestiään tänne? Tyyliin: kun kerran tuokin sitä tekee, niin laitanpa uhalla minäkin. Tosi lapsellista.
Tosi lapsellista on se viestien poistattaminen. Kuten tämäkin lienee jo kolmas kerta tänään kun asiallinen viesti ei saa olla rauhassa. Täällä palstalla on kaikilla sananvapaus! Yksi tai kaksi ihmistä ei tä
Ja mitäs suurta johtajaa sinä itse nyt leikit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin jo kerran, että voidaan leikkiä tätä leikkiä vaikka maailman tappiin. Niin kauan kun poistatetaan asiallisia viestejä ne laitetaan takaisin yhtä monta kertaa. Te ette määrää kuka täällä saa sanoa ja mitä. Tämä palsta ei edelleenkään ole miinan ylistämistä varten! Täällä saa jokainen sanoa oman mielipiteensä. Voitte poistattaa kaikki normaalit kommentit, mutta ette voi estää ihmisiä ajattelemasta omilla aivoillaan.
No onko tuokaan sen fiksumpaa työntää toistuvasti omaa, samaa viestiään tänne? Tyyliin: kun kerran tuokin sitä tekee, niin laitanpa uhalla minäkin. Tosi lapsellista.
Tosi lapsellista on se viestien poistattaminen. Kuten tämäkin lienee jo kolmas kerta tänään kun asiallinen viesti ei saa olla rauhassa. Täällä palstalla on
Minä en ole yhtä ainoaa viestiä täältä poistattanut, koskaan! Sanon nyt vielä kerran kun se ei tunnu menevän perille: Minun mielestäni jokaisella on täällä oikeus sanoa mielipiteensä, on se sitten mikä hyvänsä. Samaa tai eri mieltä kanssani. Aina voi lukea seuraavan jos ei joku miellytä. Siksi tämä viesteillä pelleily tuntuu omituiselta. Miksi ei voi vaan antaa kaikkien kukkien kukkia, niin sanotusti?
Montako jaksoa tätä huomisen jälkeen tulee?
No Merja Kyllönenkin sanoi podcastissa että ymmärsi päätöksen. Ja että myös hänelle oli sanonut todella pahasti. Supla Farmi, kuuntele sieltä itse.
Vierailija kirjoitti:
No Merja Kyllönenkin sanoi podcastissa että ymmärsi päätöksen. Ja että myös hänelle oli sanonut todella pahasti. Supla Farmi, kuuntele sieltä itse.
Nyt ei ihan auennut. Mistä tässä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikein syytellä että täällä jotkut vetää aineita?
Neljännen kerran: Kukaan ei ole täällä sanonut niin! Viestissä luki, että mulle samaa mitä ne vetää. Se voi olla ihan mitä vaan, kahvia, teetä, vettä. Olisiko aika hiljentää tulia niitten omien kuvitelmien alta?
Vedä käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikein syytellä että täällä jotkut vetää aineita?
Neljännen kerran: Kukaan ei ole täällä sanonut niin! Viestissä luki, että mulle samaa mitä ne vetää. Se voi olla ihan mitä vaan, kahvia, teetä, vettä. Olisiko aika hiljentää tulia niitten omien kuvitelmien alta?
Vedä käteen.
Onpa taas asiallista ja aikuismaista käytöstä.
Heh. Vähän huvitti kun näin Nelosen Facebook-sivuilla uutisen syksyllä tulevasta Farmi Revanssi -kaudesta ja lähes 80%:ssa viesteistä toivottiin nimenomaan Miinan paluuta. Kaikki kommentit eri FB-tileiltä, eli todistaa Miinan olleen monien muidenkin kuin ketjun yhden Miina-hullun suosikki :)
En tosin usko, että tuotanto ikipäivänä suostuisi Miinan palauttamiseen Farmille. Kantavat Miinalla hyvin raskaasti kaunaa. Harmi.
Jaa, eihän täällä ollutkaan mitään keskustelua tuosta revanssikaudesta. Pettymys. Pelkkää lapsellista riitelyä ketju täynnä, ainakin nämä viimeisimmät sivut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin ylijumalan poistosta farmilta.
Jos Allstars-kausi tulee tv:stä jo syksyllä, tarkoittaako se, että farmilla on kuvattu/kuvataan nyt alkukesästä? Siinä mielessä kyllä tosi kivaa vaihtelua nähdä miten alkukesän farmityöt tulevat eroamaan niistä totutuista loppukesän ja alkusyksyn töistä. Mielenkiinnolla odotan miten eri kuvausaika vaikuttaa! Onko esim. kylvöä, istutusta, eläimillä poikasia, jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Merja sanoi? Ei ole mahdollisuutta kuunnella tuota suplaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Allstars-kausi tulee tv:stä jo syksyllä, tarkoittaako se, että farmilla on kuvattu/kuvataan nyt alkukesästä? Siinä mielessä kyllä tosi kivaa vaihtelua nähdä miten alkukesän farmityöt tulevat eroamaan niistä totutuista loppukesän ja alkusyksyn töistä. Mielenkiinnolla odotan miten eri kuvausaika vaikuttaa! Onko esim. kylvöä, istutusta, eläimillä poikasia, jne?
Alkukesällä ei ole vielä ehtinyt tulla omaa satoa, joten tuleekohan kilpailijoille ruoka kaupasta vai käyttävätkö maatilan säilykkeitä, pakasteita ja kuivatettuja tuotteita? Tai no, pakasteita tuskin, koska sähköä (pakastin) ei ohjelmassa käytetä. Mutta ehkä jotain maakellarin tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on seuraava tositoosajuttu johon Linnea osallistuu seuraavaksi?
Veikkaan joko Selviytyjiä tai Petollisia, koska niissä saa juonitella oikein antaumuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Merja sanoi? Ei ole mahdollisuutta kuunnella tuota suplaa.
Mikä estää? Farmi-podia kuunnella myös selaimessa puhelimella, tietokoneella, älytv:llä tai tabletilla. Ja ihan ilmaiseksi on kuunneltavissa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kuvaukset on alkaneet tänään! Jännää.
Kaulaset on edelleen ulkomaanreissussa, eli ei (onneksi) nähdä kumpaakaan revanssikaudella.
Tämä lähti lapasesta siksi kun Miinan ihailijat eivät pysty jättämään asian vatvomista. Mikään järkipuhe ei auta. Haetaan syyllistä sille, että syyllinen oli itse farmilta poistettu henkilö. Viestejä poistatetaan, kuin jossain kultissa sallitaan vain tietyt mielipiteet. Itse ohjelma on jäänyt taka-alalle, siitä ei enää puhuta koska täällä on myös niitä ihmisiä jotka hyökkäävät ivallisilla kommenteilla kirjoittajien kimppuun. Tämä lienee tarkoituskin. Kun se oma suosikki ei ole mukana niin kukaan muukaan ei saa enää nauttia itse ohjelmasta. Pakkomielteisesti pitää pilata muidenkin ilo kun itsellä ei ole hyvä olla. Kaikissa aiemmissa formaateissa on toki ollut eriäviä mielipiteitä, mutta ne on käsitelty niin kuin järkevät ihmiset tekevät. Tämä on ihan uusi ilmiö jonka miina-hysteria toi mukanaan. Katsotaan vikat jaksot ja nautitaan niistä. Palataan taas kun se uusi kausi alkaa,