FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei rauhassa anneta jokaisen pitää siitä mistä tykkää.?
Ja minä pidän Miinasta, minä pidin Miinasta Farmilla. Oli ihanaa katsoa, kun hän hyppäsi hommaan kuin hommaan, terotti viikatteen nopsaan. Neuvoi kädestä pitaen kuinka niitetään, ei siis liiskata heinää.
V ittua ja p erkelettä kuulee raitilla, se ei minua itketä.
Keskittykää hyvät naiset omaan idoliinne täysillä, älkääkä kuluttako itsenne muiden haukkumiseen.. Tuollahan on loppuporukasta tosi yleviä, viisaita, korkeasti koulutettuja arvokkaisiin ammatteihin tosi julkikkisia kehukaa niitä. Ne kaikki haluaisi lukea teidän ylistystä.
Miina on mun mielestä moraalinen voittaja!
Minua ei kiinnosta enää Farmi, mutta nauttikaa te täysillä.
Miina Äkkijyrkkä on Jeesukseen uskova.Entä jos Miina oli puhunut tapansa mukaan avoimesti uskon asioita farmilla? Usko ei kelvannut tuotannolle, ja Miina sai äkkilähdön.
Vierailija kirjoitti:
Keskittykää hyvät naiset omaan idoliinne täysillä, älkääkä kuluttako itsenne muiden haukkumiseen.. Tuollahan on loppuporukasta tosi yleviä, viisaita, korkeasti koulutettuja arvokkaisiin ammatteihin tosi julkikkisia kehukaa niitä. Ne kaikki haluaisi lukea teidän ylistystä.
Samiii, Samiii Veeetiii Veeetiii paistaako aurinkoooo
Kyllähän asia on nyt niin, että Linneaa koskevat viestit poistuu järjestään!!! Miinaa inhoavat saavat viestinsä näköjään pitää.
Hoh hoijaa. Sama länkytys näköjään jatkuu klo 21. Tosin Miina-vouhojen lisäksi näkyy palstalla olleen muutama ihan täysijärkinenkin. Viestejä siis poistellaan edelleen ja vain Miinaa pitää hehkuttaa. Siispä sama länkytys jatkuu ja saa jatkua ilman minun panostani. Katsotaan onko huomenna aamulla yhtään enempää fiksuja ihmisiä paikalla.
Uusi ilmiö oli se, että yksi ihminen poistettiin kesken kaiken eikä katsojille kerrottu mikä oli syy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä "korkeasti koulutettuja arvokkaisiin ammatteihin" ja tosi julkkiksia pitäisi kehua? Eikö tavallinen ihminen ole sitten arvokas ja ansaitse tunnustusta?
Vierailija kirjoitti:
Miina Äkkijyrkkä on Jeesukseen uskova.Entä jos Miina oli puhunut tapansa mukaan avoimesti uskon asioita farmilla? Usko ei kelvannut tuotannolle, ja Miina sai äkkilähdön.
Hyvä huomio!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lähti lapasesta siksi kun Miinan ihailijat eivät pysty jättämään asian vatvomista. Mikään järkipuhe ei auta. Haetaan syyllistä sille, että syyllinen oli itse farmilta poistettu henkilö. Viestejä poistatetaan, kuin jossain kultissa sallitaan vain tietyt mielipiteet. Itse ohjelma on jäänyt taka-alalle, siitä ei enää puhuta koska täällä on myös niitä ihmisiä jotka hyökkäävät ivallisilla kommenteilla kirjoittajien kimppuun. Tämä lienee tarkoituskin. Kun se oma suosikki ei ole mukana niin kukaan muukaan ei saa enää nauttia itse ohjelmasta. Pakkomielteisesti pitää pilata muidenkin ilo kun itsellä ei ole hyvä olla. Kaikissa aiemmissa formaateissa on toki ollut eriäviä mielipiteitä, mutta ne on käsitelty niin kuin järkevät ihmiset tekevät. Tämä on ihan uusi ilmiö jonka miina-hysteria toi mukanaan. Tätä kautta ei pelasta enää mikään, sen ovat nämä fanaatikot päättäneet. Kannatt
Ei se vaahtoaminen nyt enää auta, pitäkää tunkkinne. Selittelyn maku, jostakin syystä.
Vierailija kirjoitti:
Uusi ilmiö oli se, että yksi ihminen poistettiin kesken kaiken eikä katsojille kerrottu mikä oli syy.
Minä uskon ainakin, että todellinen syy selviää vielä. Tästä asiasta on noussut niin iso julkinen kohu, että pakosta poistamiseen johtavat tapahtumat on selvitettävä. Täällähän aletaan olla muuten kuin itänaapurissa, jossa epätoivotut henkilöt eliminoidaan kaikessa hiljaisuudessa.
Miina Äkkijyrkkä on aivankuin puhjennut kukkaan ja olen hyvin onnellinen hänen puolestaan. Tiedän että hän kyllä selviää ilman minun mäkätyksiä, mutta en siedä tällaista filunkia kenenkään kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä "korkeasti koulutettuja arvokkaisiin ammatteihin" ja tosi julkkiksia pitäisi kehua? Eikö tavallinen ihminen ole sitten arvokas ja ansaitse tunnustusta?
Halusin kehua heitä, enkä haukkua ja kaivella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon ainakin, että todellinen syy selviää vielä. Tästä asiasta on noussut niin iso julkinen kohu, että pakosta poistamiseen johtavat tapahtumat on selvitettävä. Täällähän aletaan olla muuten kuin itänaapurissa, jossa epätoivotut henkilöt eliminoidaan kaikessa hiljaisuudessa.
Silleen niinkun täältä eliminoidaan miinaa kritisoivat tai muuten yhtä ihmistä ei miellyttävät viestit vai?
Veetin ruutupaita sopii hyvin maalaismaisemaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silleen niinkun täältä eliminoidaan miinaa kritisoivat tai muuten yhtä ihmistä ei miellyttävät viestit vai?
Ei, vaan Suomi on toistaiseksi vielä oikeusvaltio, jossa ihmistä tulee kohdella tasa-arvoisesti ja oikeudenmukaisesti. Tällaisella asian salaamisella hänestä tehdään sensijaan julkisesti rikollinen, jonka tekemää rikosta ei edes kerrota. Salaaminen johtaa luonnollisesti kaikenlaisiin olettamuksiin ja arvailuihin kuten tässäkin tapauksessa on käynyt.
Laita vielä pari kertaa asiallinen viesti turhaan poistoon niin saat itse bannit tänne palstalle. Anna mennä, poistata pari
Täällä niinkuin muissakin formaateissa jokaiselle seuraajalle tulee oma suosikki. Sitä ihmettelen että miksi lytätä tätä. Esim. Samilla ja Veetillä on täälläkin niitä jotka toivovat heidän voittoa jutuissaan, niin en ole huomannut että kukaan kiikhkosti tai mitenkään kaivelisi ja haukkuisi heitä. Itse en alunperinkään heidän voittoa ole toivonut mutta en tunne tarvetta haukkua ja reparoida heidän elämää.. Miksi ei rauhassa anneta jokaisen pitää siitä mistä tykkää.?