FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miina oli eilisessä Puoli seitsemän ohjelmassa. Maalasi rannalla taideteosta samalla kun haastateltiin. On se ihailtavan monipuolinen ihminen. Nähnyt paljon maailmaa.
Miten haastattelu sujui? Mistä hän jutteli? Muusta kuin siitä, mitä hänen omaan mieleensä sattui sillä hetkellä pälkähtämään. Juontajan kysymyksiin tuskin tuli vastauksia paitsi jos koskivat häntä ja hänen taidettaan. Niihinkin vastasi miten itselle oli parempi tai muutti aihetta.
Mitäpä tuohon enää tarvitsee vastata, kun sinä olet itse vastannut jo kaikkiin kysymyksiisi.
Vääryys ei kannata, Miina voitti kirkkaasti👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miina oli eilisessä Puoli seitsemän ohjelmassa. Maalasi rannalla taideteosta samalla kun haastateltiin. On se ihailtavan monipuolinen ihminen. Nähnyt paljon maailmaa.
Miten haastattelu sujui? Mistä hän jutteli? Muusta kuin siitä, mitä hänen omaan mieleensä sattui sillä hetkellä pälkähtämään. Juontajan kysymyksiin tuskin tuli vastauksia paitsi jos koskivat häntä ja hänen taidettaan. Niihinkin vastasi miten itselle oli parempi tai muutti aihetta.
Mitäpä tuohon enää tarvitsee vastata, kun sinä olet itse vastannut jo kaikkiin kysymyksiisi.
No hyvä, turhaa on sitten on vastata. Jos näin hyvin tiesin. Myönsitkin sen itse. En katsonut ohjelmaa, siksi kysyin.
Kävin juuri katsomassa Areenasta sen puoli seikan.. Miten ihanana lehmä taulun teki hetkessä. Kertoi että on taas lähdössä ulkomaille näyttelyihin ym. Miten vielä jaksaa vaikka ikää 75v. Toivon hänelle pitkää ikää ja terveyttä toteuttaa itseään.. 🌹🌹🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
On sillä Linnealla nyt mukavaa pörhistellä ja keikuttaa pyllyään ainoana naisena, kun sai vahvimman voittajaehdokkaan pois. Kun vielä pehtoori ilmestyy paikalle, voi sitä kujerrusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä, turhaa on sitten on vastata. Jos näin hyvin tiesin. Myönsitkin sen itse. En katsonut ohjelmaa, siksi kysyin.
Voisitko rehellisesti kertoa kun et pidä Miinasta, niin miksi paneudut häntä haukkumaan ja herjaamaan. Itse en ole mollannut noita ketään, kun olen vaan tykästynyt Miinaan ja hänen töihinsä...
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu enää tän mummelin tekemiset farmi keskusteluun! Se lähti farmilta kuin nakki kattilasta jo ajat sitten tuotannon toimesta. Mene kehumaan kissan heittäjää jonnekin muualle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä, turhaa on sitten on vastata. Jos näin hyvin tiesin. Myönsitkin sen itse. En katsonut ohjelmaa, s
Aika miedosti sanoin miten oletin haastattelun menneen. Ja taisi pitää jopa paikkaansa. Jos näit sen haukkumesana ja herjaamisena niin sille en voi mitään. Elämässä on paljon pahempiakin asioita, joten koita kestää.
Kissan-heittäjä miina on jo ajat sitten poistettu farmilta, onneksi! Ei kuulu enää tähän keskusteluun mitä se mummeli häärää ja missä. Tämä lienee kyllin selkeästi sanottu? Jos tänne tulee jauhamaan siitä pahan ilmapiirin luojasta niin saa vastauksen sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä Linnealla nyt mukavaa pörhistellä ja keikuttaa pyllyään ainoana naisena, kun sai vahvimman voittajaehdokkaan pois. Kun vielä pehtoori ilmestyy paikalle, voi sitä kujerrusta!
Laitetaanpa taas vähän jarruja tohon syyttelyyn! Jos yrität viitata siihen miinan poistamiseen. Missään virallisessa instanssissa ei ole näin sanottu ja areenalta Linnea ei ole ketään kotiin passittanut. Koita nyt hyvä ihminen päästä jo yli siitä, että se vanha eukko poistettiin sääntörikkomuksen takia.
Sanotaan nyt näin, että en käsitä tätä aikuisten ihmisten Miinan ihannoimista. En inhoa Miinaa, mutta en näe häntä pyhimyksenäkään. Se siinä tökkii. Hänellä on, kuten meillä kaikilla, omat hyvät ja omat huonot puolensa. Se on totta, että mikään herttainen mummeli hän ei ole. Osan hän näytti Farmissakin. Taustalla vielä jotain mitä emme nähneet.
Sanotaan nyt niin, että olen realisti ja en tykkää myöskään Linnean syyttelystä. En ole myöskään Linnea fani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhapiika vastailee itselleen, niinkuin olemme huomanneet täällä ja muualla.. Tietynlaisia on ymmärrettävä.
Vierailija kirjoitti:
Kissan-heittäjä miina on jo ajat sitten poistettu farmilta, onneksi! Ei kuulu enää tähän keskusteluun mitä se mummeli häärää ja missä. Tämä lienee kyllin selkeästi sanottu? Jos tänne tulee jauhamaan siitä pahan ilmapiirin luojasta niin saa vastauksen sen mukaan.
Puhutaanhan muistakin farmilla olleista kuin Miinasta. Tämä farmikausi ei ole edes vielä päättynyt. Saapa nähdä, oletko itse tuon ikäisenä "mummelina" yhtä hyvässä kunnossa kuin Miina. Jo tuo sinun katkeruutesi ja pahansuopuutesi vanhentaa ihmistä kummasti. Eilisessä ohjelmassa ihmettelin taas kerran sitä, miten hyvin säilynyt, jopa kaunis, 75-vuotias on.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ole keskustelupalsta, jossa jokainen (muutkin kuin sinä) saa sanoa mielipiteensä? Jos joku on eri mieltä kanssasi, se onkin "jauhamista", niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ole keskustelupalsta, jossa jokainen (muutkin kuin sinä) saa sanoa mielipiteensä? Jos joku on eri mieltä kanssasi, se onkin "jauhamista", niinkö?
Tuota, jos olen ymmärtänyt oikein, niin en ole nähnyt yhtään keskustelua enää Monasta, Sofiasta, Ennistä, Wallusta, Iidasta, Archiesta tai Johannasta. He kaikki ovat poistuneet farmilta. Ja miksi heistä pitäisikään tässä ketjussa enää puhua? Ihan sama koskee Miinaa. Miksi hänenkään tekemisiään pitäisi täällä käydä läpi? Voihan sitä idolilleen perustaa ihan oman ketjun jossa kaikki keskustelevat vain ja ainoastaan tästä henkilöstä. Jos siis haluaa keskustelupalstalla jatkaa jonkun elämän seuraamista. Täällä olisi kiva saada keskittyä ihan nyt vaan jäljellä oleviin jaksoihin ja kilpailijoihin. Sopiiiko mitenkään? Tämä siis ei ole kenenkään haukkumista, vain toteamus tilanteen faktoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä, turhaa on sitten on vastata. Jos näin hyvin tiesin. Myönsitkin sen itse. En katsonut ohjelmaa, s
Eihän se ole keneltäkään pois jos minä tykkään Miinasta, Ylekin tykkää Miinasta :D
Perusta ihan oikeasti vaikka Fan Club-ketju Miinalle. Voitte rauhassa siellä samanhenkisten kanssa jakaa ajatuksia. Tämä alusta ei anna sinulle kaikupohjaa haluamallasi tavalla. Täällä ei ole ihmisiä vaalenpunaisten lasien kanssa puimassa menneitä. Tämä ystävällisesti sanottuna. Miksi et voi tehdä omaa ryhmää?
Vierailija kirjoitti:
Perusta ihan oikeasti vaikka Fan Club-ketju Miinalle. Voitte rauhassa siellä samanhenkisten kanssa jakaa ajatuksia. Tämä alusta ei anna sinulle kaikupohjaa haluamallasi tavalla. Täällä ei ole ihmisiä vaalenpunaisten lasien kanssa puimassa menneitä. Tämä ystävällisesti sanottuna. Miksi et voi tehdä omaa ryhmää?
"Jaettu ilo on moninkertainen ilo"