FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Vierailija kirjoitti:
Miina on kansallisesti ja kansainvälisesti arvostettu ja palkittu taiteilija. Hän on haluttu ja kutsuttu osallistuja erilaisissa ohjelmissa ja tapahtumissa. Moni järkyttyi, kun Miinaa kohdeltiin törkeästi Farmi-ohjelmassa.
Kukaan ei järkyttynyt. Paitsi ehkä siitä miten kamalasti miina kohteli avutonta lehmää ja tiuski inhottavasti ihmisille ennenkuin saatiin pois farmilta. Olisi pitänyt poistaa jo aiemmin. Törkeästi kohdeltiin vain sitä lehmää jota miina murjoi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissan-heittäjä miina on jo ajat sitten poistettu farmilta, onneksi! Ei kuulu enää tähän keskusteluun mitä se mummeli häärää ja missä. Tämä lienee kyllin selkeästi sanottu? Jos tänne tulee jauhamaan siitä pahan ilmapiirin luojasta niin saa vastauksen sen mukaan.
Eikös tämä ole keskustelupalsta, jossa jokainen (muutkin kuin sinä) saa sanoa mielipiteensä? Jos joku on eri mieltä kanssasi, se onkin "jauhamista", niinkö?
Tuota, jos olen ymmärtänyt oikein, niin en ole nähnyt yhtään keskustelua enää Monasta, Sofiasta, Ennistä, Wallusta, Iidasta, Archiesta tai Johannasta. He kaikki ovat poistuneet farmilta. Ja miksi heistä pitäisikään tässä ketjussa enää puhua? Ihan sama koskee Miinaa. Miksi hänenkään tekemisiään pitäisi täällä käydä läpi? Voihan sitä idolilleen perustaa ihan oman ketjun
Minä olen kyllä nähnyt keskusteluja ainakin Wallusta, Iidasta, Ennistä ja Arciesta. Kaikista Farmista poistuneista ei ehkä ole ollut mitään sanottavaa, he ovat sen verran yhdentekeviä etteivät jää mieleen. Ja luulenpa, että vastapoistuneista tulee näin jälkikäteen juttua ainakin Merjasta. Miksikäs heistä ei saisikaan puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miina on kansallisesti ja kansainvälisesti arvostettu ja palkittu taiteilija. Hän on haluttu ja kutsuttu osallistuja erilaisissa ohjelmissa ja tapahtumissa. Moni järkyttyi, kun Miinaa kohdeltiin törkeästi Farmi-ohjelmassa.
Ei jumalan tähden taas tätä samaa shaibaa!!! Nyt riittää oikeesti!!! Asiasta on oikeassa elämässä kulunut aikaa liki vuosi ja ohjelman mukaankin viikkoja. Koita nyt herranen aika päästä tän asian yli Miina! Hae ammattiapua jos muu ei auta. Tässä ketjussa tämän saman asian Jauhaminen on saanut jo ihan naurettavat mittasuhteet. Tiedät itsekin miinan teot, eläinten ja ihmisten kaltoin kohtelun, ei mennä niihin enää, mutta ei tähänkään. Oikeasti, mikä sua vaivaa?!
Pitäisiköhän sinun hakeutua vihanhallintaan, ennenkuin ratkeat lopullisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissan-heittäjä miina on jo ajat sitten poistettu farmilta, onneksi! Ei kuulu enää tähän keskusteluun mitä se mummeli häärää ja missä. Tämä lienee kyllin selkeästi sanottu? Jos tänne tulee jauhamaan siitä pahan ilmapiirin luojasta niin saa vastauksen sen mukaan.
Eikös tämä ole keskustelupalsta, jossa jokainen (muutkin kuin sinä) saa sanoa mielipiteensä? Jos joku on eri mieltä kanssasi, se onkin "jauhamista", niinkö?
Paino sanalla vastapoistunut, jota itsekin käytit. Miinan poistumisesta on aikaa vaikka kuinka kauan, se tapaus on jo naftaliinissa ja sinne jääköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvä huomio!
Katsoin "Puoli seitsemän"- ohjelman areenasta. Vaivattomasti uudellakin tekniikalla Miina maalasi vaikuttavan teoksen. Ihailen hänen teoksiaan. Olen pettynyt, kun Miina ei ole "Farmin" loppujaksoissa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalan tähden taas tätä samaa shaibaa!!! Nyt riittää oikeesti!!! Asiasta on oikeassa elämässä kulunut aikaa liki vuosi ja ohjelman mukaankin viikkoja. Koita nyt herranen aika päästä tän asian yli Miina! Hae ammattiapua jos muu ei auta. Tässä ketjussa tämän saman asian Jauhaminen on saanut jo ihan naurettavat mittasuhteet. Tiedät itsekin miinan teot, eläinten ja ihmisten kaltoin kohtelun, ei mennä niihin enää, mutta ei tähänkään. Oikeasti, mikä sua vaivaa?!
Pitäisiköhän sinun hakeutua vihanhallintaan, ennenkuin ratkeat lopullisesti?
Kyse ei ole vihanhallinnasta. Mä olen lähinnä tyrmistynyt miten tää sama aihe on kuin paha haju jota ei saa pestyä pois. Sitä tungetaan uudelleen ja uudelleen tänne vaikka aihe on jo tuhanteen kertaan loppuun käsitelty. Ollutta ja mennyttä. Ei mahdu vaan tajuntaan miten sen jankuttaminen muuttaa mitään? Eikä se edelleenkään tuo vastausta mihinkään, tämäkin on todettu jo sen tuhannen kertaa. Olin siis tyrmistynyt, että tämä leija kuumasta alakerrasta lennähti taas tänne.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin "Puoli seitsemän"- ohjelman areenasta. Vaivattomasti uudellakin tekniikalla Miina maalasi vaikuttavan teoksen. Ihailen hänen teoksiaan. Olen pettynyt, kun Miina ei ole "Farmin" loppujaksoissa mukana.
Yritin itsekin kertoa tuolla aiemmin kuinka hän maalasi ensimmäistä kertaa jonkinnäköiselle muoville, jos nyt oikein ymmärsin. Valmiiksi viritetty suuri pohja oli mielestäni ns. maisemateos ja siihen maalattiin suihkuttamalla väri pullosta. Tämä pohja oli siis pystytetty rannalle. No, viestini poistettiin heti kun se tuli nähtäville.
Täällä tuo yks ja sama hokee noita eläinrääkkäysjuttuja. Onpa iljettävää kun kirjoittaja niistä niin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Linnea on kyllä niin ällö
Juu, pilasi farmin
Vierailija kirjoitti:
Täällä tuo yks ja sama hokee noita eläinrääkkäysjuttuja. Onpa iljettävää kun kirjoittaja niistä niin tykkää.
Ja nyt on keksitty keino, ettei hänen viesteihinsä pysty vastaamaan. Jo tuo ihmisen iän mollaaminen ja kaikenlainen nimittely sen perusteella, on raukkamaista. Kaikki me vanhenemme, mutta moniko meistä on 75-vuotiaana tuossa kunnossa? Ihmistä on kunnioitettava niissä asioissa missä hän sen ansaitsee.
Linnea just just ok, pääasia että KÄÄKÄTTIMET ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miina niitä eläinten kaltoin kohteluita teki ja niistä kirjoittaja ei todellakaan tykkää! Ei minkään eläimen rääkkäämisestä.
Pidätkö niistä kirjaa ja tutkit vanhoja asioita? Etsitkö kaikista ihmisistä vain virheitä ja syntejä? Siinä tapauksessa sinun täytyy olla täydellinen ihminen! Ja kun vielä otetaan huomioon tuo määräilynhalusi, olet varmaan korkeammassa asemassa kuin kukaan muu meistä.
Jos väen väkisin halutaan se miina tunkea tänne keskusteluun, niin keskustellaan sitten rehellisesti ja avoimesti myös siitä puolesta jota ette halua myöntää. Kyseessä ei ole mikään väärin kohdeltu poloinen mummeli, päinvastoin. Puhutaan toki miinasta vaikka maailman tappiin, mutta puhutaan tosiaan hänen kaikista teoistaan, ei siitä miten kivoja kuvia taiteilija tekee, puhutaan siitä mitä muuta, ei niin kivaa, tämä taiteilija tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea pilaa koko farmin, sitä naamaa ei pysty katsomaan
Jaa ei minusta. Pidän hänen asenteestaan innostua kaikesta. Ei taida valitella pahemmin.
Ei minustakaan. Näyttää, että nauttii farmilla olosta ja innostuu kaikista tehtävistä. Positiivinen tyyppi, jolla on myös tilannekomiikkaa sekä näyttelijän lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa ei minusta. Pidän hänen asenteestaan innostua kaikesta. Ei taida valitella pahemmin.
Ei minustakaan. Näyttää, että nauttii farmilla olosta ja innostuu kaikista tehtävistä. Positiivinen tyyppi, jolla on myös tilannekomiikkaa sekä näyttelijän lahjoja.
Samaa mieltä. Mulle ei vaan viellä ihan auennut, miten aitoa se hänen positiivisuutensa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Mulle ei vaan viellä ihan auennut, miten aitoa se hänen positiivisuutensa on.
Minulle on sinun sisin auennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehmä oli pahantapainen: puhisi ja potki Miina vain kyljellään työnsi lehmää lypsyasentoon ja yritti lypsää, Miina ei kohdellut lehmää huonosti, vaikka lehmä potki häntä, Miina olisi loukaantunut, jos hän ei olisi osannut suojautua potkuilta.
Olen itse lypsänyt lehmiä ja tiedän, miten vaikeasti lypsettäviä on potkivat lehmät.
Syytetään nyt sitten lehmää. Lehmän vika, että mummelilla ei hermo pitänyt. Kaikki muut siellä farmilla, jopa Iidaa myöten saivat lehmän lypsettyä ongelmitta. Tosi pahantapainen lehmä, joopa joo...Ja varmaan aikoinaan oli sen kissan vika, että tämä lady heitti sillä poliisia?
Minä näin, että jotkut farmilaiset pieneen mukiiin sai muutaman tipan puserrettua maitoa lehmän utareista. Se ei ole mitään lypsämistä. Lypsäminen tarkoittaa, että lehmän utareista kaksin käsin p
Ei siellä kukaan lypsänyt tuollaisia määriä. Ei edes ns. ammattilainen. Mun pointti olikin se, että ei lehmä kenellekään muulle ollut "pahantapainen". Ihan kiltisti seisoi siinä, ei puhissut tai potkinut ketään. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan tulee eittämättä mieleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääryys ei kannata, Miina voitti kirkkaasti👏
On sillä Linnealla nyt mukavaa pörhistellä ja keikuttaa pyllyään ainoana naisena, kun sai vahvimman voittajaehdokkaan pois. Kun vielä pehtoori ilmestyy paikalle, voi sitä kujerrusta!
On tollanen positiivinen asenne ja pärjääminen sitten äsyttävää. Kyllä olis paree vaan kiroilla ja sylkeä muita naamaan.