FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Vierailija kirjoitti:
Enpä minäkään farmilla olisi innoissaan ja ahkerana, jos saisin tylyä kohtelua osakseni. Menisin jonnekin syrjään makoilemaan, niin olisin poissa asiantuntijoiden tieltä.
Olen käsittänyt entisistäkin jaksoista, että kun on aikaa vähän niin yritetään kuhunkin työhön valkata eniten osaavat ja ripeät, koska se on kaikkien etu.
Mona Blingille oli laitettu titteliksi toimittaja, kirjailija. Missä hän on toimittajana? Kirja nyt on varmaan joku vaaleanpunainen vuosikalenteri jossa söpöä grafiikkaa, korjatkaa jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Iidalla kultamekko farmilla mukana ? Keinolla millä tahansa hakee huomiota.
Eipä näy, joten olet väärässä väitteesi kanssa.
Ruutu+ ja jakso 2!!
Huomasiko kukaan muu Monan kirjeessä lauseen "tiedän itse paremmin kuin kukaan muu kuinka hyvältä miesten huomio voi tuntua" tms
Siksikö maalitti Iidaa? Kateus? Mistä moinen.
Itse toivon ja liputan Jauhojärven voittoa 👍
Vierailija kirjoitti:
Itse toivon ja liputan Jauhojärven voittoa 👍
Kaikkien tylsin ja värittömin tyyppi? 🥱
Sori, mä oon se spoilaaja mut jotenki ymmärtäny et näis keskusteluis mennää nimenomaan sen plussan tahdissa.. esim maikkarinki puolella joku ensitreffit alttarilla ja salkkarit-keskustelu. Ainiin ja temppiski. Kaikki puhuu jo tulevista ja itellä aiemmin ei ees ollu cmoree et näkis mut ei se ny sinällään oo haitannu. Muistelin viime vuodelta et täälläki olis plussan tahdissa keskusteltu. Mut jatkossa jos osallistun ni koitan muistaa laittaa SPOILER ees alkuun ku plussan tahdis seuraan. 🤭 Eka viesti minkä muutenki aaveella kirjotin varmaa vuosiin.
Tämä kausi vaikuttaa paremmalta kuin edellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Tissitarjotin ja mustikanpoimija kaveri eivät tuolla kauaa ole.
Kiitos että spoilaat kaiken. Saatko jotain mielihyvää kiusaamisestasi?
Voi hyvää päivää.. siitähän jo kuvausten aikaan kaikki lehtien lööpit huusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny heitti pyyhkeen kehään ja sanoi ettei jaksa tehdä maatilan töitä. Eikö hakiessaan kilpailuun muka tiennyt tehtävistä mitään.
Sanoi myös että muut ovat nuorempia ja parempia kuin hän. Onko pakko aina voittaa. Pitää osata päästää irti ;)
Onhan hänellä nuori puoliso, joten ei kai nuoruudesa ole mitään ihmeteltävää.
Tähän ohjelmaan ei haeta, vaan julkkiksia pyydetään. Ohjelmasta on aina jonkun pudottava, ja nyt Danny antoi jollekin muulle päivän enemmän. 81-vuotiaana sai vielä mukavan maalaiselämyksen. Ei aina tarvitse olla niin hampaat irvessä mukana kilpailemassa.
Danny tyylikkäästi Iltalehdessä:
- Sain luovuttaa paikkani toiselle, vielä motivoituneemmalle kuin itse olen. Ilokseni hän ilahtui siitä kovasti, joten sain sanottua hyvästit tälle joukkueelle, jonka kanssa sain hetken olla yhdessä, Danny perustele
Se ja sama. Olisi kieltäytynyt kutsusta osallistua Farmille.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mä oon se spoilaaja mut jotenki ymmärtäny et näis keskusteluis mennää nimenomaan sen plussan tahdissa.. esim maikkarinki puolella joku ensitreffit alttarilla ja salkkarit-keskustelu. Ainiin ja temppiski. Kaikki puhuu jo tulevista ja itellä aiemmin ei ees ollu cmoree et näkis mut ei se ny sinällään oo haitannu. Muistelin viime vuodelta et täälläki olis plussan tahdissa keskusteltu. Mut jatkossa jos osallistun ni koitan muistaa laittaa SPOILER ees alkuun ku plussan tahdis seuraan. 🤭 Eka viesti minkä muutenki aaveella kirjotin varmaa vuosiin.
Ja lisään vielä ku seuraan kaikkia näitä tositeeevitä + keskustelua niistä täälä aavella ni esimerkiks amazing race, petolliset, diili ja selviytyjät. Niistäki on mun mielestä keskusteltu jo plussajaksoista, mutta ymmärrän toki harmin niille, jotka seuraa ilman plussaa telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+ ja jakso 2!!
Huomasiko kukaan muu Monan kirjeessä lauseen "tiedän itse paremmin kuin kukaan muu kuinka hyvältä miesten huomio voi tuntua" tms
Siksikö maalitti Iidaa? Kateus? Mistä moinen.
Kyllä huomasin. Mona ihmetteli ja itki, että miksi Iida ei pidä hänestä tms.
Itse oli aikaisemmin haastanut Iidan ja selityksessä sanoi, että ei Iidan kanssa halua myöhemmin aikaa viettää.
En pitänyt Monan kirjeestä, mutta huvitti kun Archie veti herneet nenään kun tuli kutsutuksi vanhemmaksi mieheksi. No, eihän hän vanha ole, mutta kyllä hän yli kolmekymppisenä on ihan erilaisessa elämänvaiheessa kuin vielä kovin lapsellinen ja vasta täysi-ikäistynyt Iida. Näin itsekin Archien ikäisenä täytyy kyllä sanoa, että tässä vaiheessa se ero on kyllä aikamoisen huomattava.
Tämä Andy mc coyn heila yrittää liikaa. Ylinäyttelee ärsyttävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään vielä ku seuraan kaikkia näitä tositeeevitä + keskustelua niistä täälä aavella ni esimerkiks amazing race, petolliset, diili ja selviytyjät. Niistäki on mun mielestä keskusteltu jo plussajaksoista, mutta ymmärrän toki harmin niille, jotka seuraa ilman plussaa telkkarista.
Katoppa Emmerdale ketjua, siellä on kunnin riidat spoilaamisesta. Siellä se on ehdottoman kiellettyä. Eikö voi luoda toisen ketjun jossa puhutaan plussajaksojen tahtiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään vielä ku seuraan kaikkia näitä tositeeevitä + keskustelua niistä täälä aavella ni esimerkiks amazing race, petolliset, diili ja selviytyjät. Niistäki on mun mielestä keskusteltu jo plussajaksoista, mutta ymmärrän toki harmin niille, jotka seuraa ilman plus
Samaa mieltä. 👌🏻 Mä en voi tulla tänne lukemaan ennen kuin oon kattonu toka jakson. Vähän vilkaisin loppupään viestejä ja heti tuli vastaan liikaa infoa tässä vaiheessa. Täytyy kohta katsoa se toka jakso, vaikka onko siinä nyt jännitettävää kun näin mitä tulee tapahtumaan....tyhmä minä kun kävin täällä ennen 2. jakson katsomista.
Suplassa muuten ilmaisena Wallun ja Linnean Farmi-podcast, kuuntelin ekan jakson. Käykää kuuntelemassa, kivaa lisätietoa kulissien takaa aina jakso kerrallaan. En tiedä onko tästä ollut puhe tuolla aiemmin 👆🏻 kun en viitsi nyt ketjua pidemmälle käydä lukemassa spoilausten vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin itketään että vanhempia pitää kunnioittaa, mutta täälläkin vaan nuoria haukutaan. Voitte olla varmoja etten kunnioita teitä vanhoja maatila pas koja vit un vertaa.
Tässä on kyse, että moni vanhempi osaa paremmin jonkun homman, kuin joku tollo,
joka ei ikinä ole ymmärtänyt, mikä se esine on ja mitä sillä tehdään.
On parempi, että sen ensin joku kokeneempi näyttää miten asia tehdään. Turha siitä on ottaa jonkun nirppanokan nokkiinsa,
että ei tule suurempaa vahinkoa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole koskaan kuullutkaan asiasta mitään.
Kun osataan, ei vahinkojakaan satu.
Eli Mona oli nirppanokka kun kysyi miten homma hoituu. Asia ymmärretty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Miina lähtee. Hän jos kuka on lehmä.
Äläs viitsi. Miina on mitä parhain jutun kertoja. Hän on puuhastellut lehmien parissa koko ikänsä.
Joku tykkää koirista, toinen kissoista, kuka mistäkin.
Iidakn on hyvä juttujen kertoja, pitää naisten puolia. Joku tykkää nuoremmista, joku vanhemmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin itketään että vanhempia pitää kunnioittaa, mutta täälläkin vaan nuoria haukutaan. Voitte olla varmoja etten kunnioita teitä vanhoja maatila pas koja vit un vertaa.
Tässä on kyse, että moni vanhempi osaa paremmin jonkun homman, kuin joku tollo,
joka ei ikinä ole ymmärtänyt, mikä se esine on ja mitä sillä tehdään.
On parempi, että sen ensin joku kokeneempi näyttää miten asia tehdään. Turha siitä on ottaa jonkun nirppanokan nokkiinsa,
että ei tule suurempaa vahinkoa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole koskaan kuullutkaan asiasta mitään.
Kun osataan, ei vahinkojakaan satu.
Joo, Miinakin varmaan tiesi heti synnyttyään miten asiat hoituu, ei tarvinnut kysellä tai opetella mitään.
Onko liian aikaista veikata voittajaa? Itse veikkaan jotain alfa-tyyppistä niin valitettavaa ja stereotyyppistä kuin se onkin. Ainesta voisi olla esimerkiksi Mustissa, Veetissä tai Linneassa. Mutta ois kiva tulla yllätetyksi.