Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI official 2023/2024, kausi 5.

Vierailija
10.08.2023 |

Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.

Iltasanomat 10.8.2023:

"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.

Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.

Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4137)

Vierailija
261/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei osaa jotain niin on oikeus haukkua tolloksi? Hienoa motivaatiota. No, aikamoinen tollo tuo Miinakin kun ei omaa käytöstapoja.

Ehkä Miinalle pitää antaa hieman armoa kun on aito asperger. On diagnoosin saanut aikoja sitten. Ja yleensä kaikkien puheisiin ei kannata tarttua, vaan on hyvä opetella et menee toisesta korvasta ulos..

Vierailija
262/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveintä Farmi-porukkaa koskaan. Koko ohjelman idea on muuttunut täysin. Nyt keskitytään vain kilpailuihin ja draamaan. Ensimmäinen kausi oli ihana ja toinen & kolmaskin vielä menettelivät. Tätä scheissea ei oikein enää vaan jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistelin äskettäin niitä jaksoja, joissa lopuksi oli vastakkain ihan hirveän laskelmoiva ja tosi ilkeä nuori nainen ja pohjoisesta oleva kiva, reipas nätti tyttö. Jotenkin se kausi, vuosia sitten, oli viihdyttävä ja mieleenpainuva. 

Vierailija
264/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mut Miinan lehmän töniminen ja haukkuminen oli kamalaa katsottavaa. 

miten tommonen edes hyväksyttiin ? Aiemmin farmilla on lehmiä kohdeltu hellästi ja rakastaen. 

Vierailija
265/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä mut Miinan lehmän töniminen ja haukkuminen oli kamalaa katsottavaa. 

miten tommonen edes hyväksyttiin ? Aiemmin farmilla on lehmiä kohdeltu hellästi ja rakastaen. 

Vanhempia ihmisiä ei sovi kritisoida. Kyllä asiantuntija hommansa osaa. Pissikset pitäköön suunsa kiinni.

Vierailija
266/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa vaihtelua, että kisan kiintiökokki tekee tällä kerralla jotain muutakin kuin vain kokkaa ja pääsee sillä loppumetreille asti.

Vierailija
267/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveintä Farmi-porukkaa koskaan. Koko ohjelman idea on muuttunut täysin. Nyt keskitytään vain kilpailuihin ja draamaan. Ensimmäinen kausi oli ihana ja toinen & kolmaskin vielä menettelivät. Tätä scheissea ei oikein enää vaan jaksa.

Minä haluaisin taviskilpailijat näihin tällaisiin sarjoihin. 

Vierailija
268/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Monan saisi laittaa kasvatuslaitokseen. En tulisi sekuntiakaan toimeen tuollaisen narisevaäänisen, itsestään liikoja luulevan kanssa. Sättii Miinaa, mutta itse on pahempi, komentelee, vähättelee muita ja toisaalta kovin herkkähipiäinen. 

Vierailija
269/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla Monan kavereita. Mona herättää heti negatiiviset vibat. Ei voi mitään. 

Vierailija
270/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Miinan "lypsäminen" näytti aivan kauhealta. Vaikkakaan en oo itse koskaan lehmää lypsänyt, mutta pelkkä maalaisjärki sanoo että tuollainen nykiminen ja lehmän sättiminen ei varmaan helpota asiaa tai tuo lehmälle hyvää kokemusta. Sen vähän mitä lypsämistä oon nähny niin pitää olla varmat ja rauhalliset otteet. Nisiä pitää vetää pitkään ja hitaasti ennen kuin joku raivopää lyhyin nykäyksin. 

Korjatkaa kokeneemmat lypsäjät jos olen ihan väärässä.

Vierailija
271/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa läpinäkyvää Monan kavereiden mukanaoloa tai taitaapa tyrkky olla ihan itse asialla.

Vierailija
272/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa olla Monan kavereita. Mona herättää heti negatiiviset vibat. Ei voi mitään. 

Täällä kuule taitaa olla kaikkien kavereita, varsinkin Miinan! Onko sulle joku ongelma että tykkään Monasta? Jätä mun mielipiteet rauhaan! 😡

Vierailija
273/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa läpinäkyvää Monan kavereiden mukanaoloa tai taitaapa tyrkky olla ihan itse asialla.

Onpa läpinäkyvää Miinan kavereiden mukana oloa. Tai taitaapi rouva ihan itse olla täällä kitisemässä kun sai näpeilleen käytöksestään.

Vierailija
274/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni vaan on kateellinen Iidalle, kun on niin kaunis ja oli heti ahkerana farmilla toimimassa. Yllätti kaikki. :)

Vierailija
275/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallu ja Archie herättävät negatiiviset vibat kukkoilullaan. Ei voi mitään.

Vierailija
276/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse toivon ja liputan Jauhojärven voittoa 👍

Kaikkien tylsin ja värittömin tyyppi? 🥱

Tylsin ja värittömin ja silti suurin uhka muille. Hetihän tuolla alettiin pelaamaan Jauhojärveä ulos. Toivottavasti pysyy pitkään mukana niin tuo muille vähän säpinää.

Vierailija
277/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse toivon ja liputan Jauhojärven voittoa 👍

Kaikkien tylsin ja värittömin tyyppi? 🥱

Tylsin ja värittömin ja silti suurin uhka muille. Hetihän tuolla alettiin pelaamaan Jauhojärveä ulos. Toivottavasti pysyy pitkään mukana niin tuo muille vähän säpinää.

Fiksuja ovat kun tietävät kenestä luopua! 👍🏻

Vierailija
278/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sellainen meininki että vanhemmat määrää ja osaa, nuoret tollot pitäköön turpansa kiinni ja pysykööt sivussa.

Vierailija
279/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna olin Team Henny, nyt olen Team Mona. Suurien ennakkosuosikkien kannattajia vastaan taistelen oikein mielelläni ja pidän sorrettujen puolia! 😡

Vierailija
280/4137 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Miinan "lypsäminen" näytti aivan kauhealta. Vaikkakaan en oo itse koskaan lehmää lypsänyt, mutta pelkkä maalaisjärki sanoo että tuollainen nykiminen ja lehmän sättiminen ei varmaan helpota asiaa tai tuo lehmälle hyvää kokemusta. Sen vähän mitä lypsämistä oon nähny niin pitää olla varmat ja rauhalliset otteet. Nisiä pitää vetää pitkään ja hitaasti ennen kuin joku raivopää lyhyin nykäyksin. 

Korjatkaa kokeneemmat lypsäjät jos olen ihan väärässä.

Kyllä Miina varmasti lypsää osaa! Käsinlypsyteksniikoita on kaksi: veto- ja puristustekniikka, joista puristustekniikka on suositumpi ja suositeltavampi, miellyttävämpi sekä käsivoimille että lehmälle, muistuttaahan se enemmän vasikan imemistä. Tilanne on lehmille keinotekoinen ja outo vieraine paikkoineen, ihmisineen ja kuvausryhmineen. Ihme että se oli tilanteessa noinkin yhteistyöhaluinen. Aina olen ajatellut että eläimillä täytyy olla taustalla joku vastuuhoitaja, joka varmistaa esim että utare tulee lypsetyksi tyhjäksi, ja että niin lehmät kuin muutkin saavat oikeanlaista ruokaa ja hoitoa ja pysyvät terveinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan