2kk tapailua. Mies on aivan ihana, mukava, hyvä keskustelemaan, älykäs, komea, kaikkea mitä nainen vain voi toivoa
Mutta..
Seksiä ollut 3 kertaa ja se on onnetonta pikaista räpellystä. Tämä estää minua haluamasta vakavampaa seurustelua ja mies on kohta jäämässä friendzonelle =(
Onkohan mitään tehtävissä. Ollaan n. 50v, joten ei tässä iässä kuulu enää opettaa ketään
Kommentit (744)
Kuinkahan yleistä on, että 40-50 vuotias mies veltostuu useasti yhdynnän aikana?
Kuinka moni nainen täällä on joutunut tekemään itse "kaikki työt" seksissä? Eli olet ollut aina päällä ja aina ohjannut miehen sisään? Mies saa seisokin masturboimalla sinun katsellessasi. Miehellä ei seiso esim. päällä tai takaapäin? Onko kuivaharjoittelu ollut teille arkipäivää? Eli teitä on löysällä nylkytetty?
Oletteko joutuneet olemaan itse aktiivisempi aloitteissa ja seksin aikana hyväilyissä ja suuteloissa?
Onko miehissä tällaisia seksikuppaneita siis enemmänkin? Luulin, olleeni ainoita epäonnekkaita. Onneksi näistä voi puhua anonyymisti.
Nämä ovat vakavahenkisiä kysymyksiä. Toivoisin asiallisia vastauksia/keskustelua aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on aivan ihana, mukava, hyvä keskustelemaan, älykäs, komea, kaikkea mitä nainen vain voi toivoa Mutta seksi hänenkin kanssaan on pikaista räpellystä. Ensimmäistä yhdyntää odotin lähes 6 kk, koska hänellä ei seissyt jännityksen vuoksi. Hän oli ennen minua pitkässä parisuhteessa, joten ei ainakaan ihan täysin kokematon ollut.
Mutta minua ei haittaa! Seksi ei ole itselleni tärkeintä! Siinä saa kuitenkin sitä läheisyyttä edes hetken, saa koskettaa, tuntea toisen ihon ja tuoksun (ja niitä rakastan miehessäni, hänen ihonsa ja tuoksunsa on ihana).
Eli et edelleenkään saa orgasmia hänen kanssaan. Miksi niin moni nainen tyytyy orgasmittomaan seksiin?
Koska elämässä ja toisessa ihmisessä on niin paljon muutakin kuin se iänikuinen orgasmi. Jos sinä et ymmärrä tätä, sinun ei tarvitse ymmärtää. Orgasmi saa olla sinulle parisuhteessa määräävin tekijä. Mutta ymmärrä kuitenkin se, että kaikille naisille se orgasmi ei ole tärkein asia, ei välttämättä lainkaan tärkeä, eikä se tarkoita sitä että he tyytyvät huonompaan, jos eivät rakastamaltaan mieheltä orgasmia saa. Koita hyväksyä että eri ihmiset haluaa eri asioita. Sinun ei tarvitse ymmärtää MITEN voi haluta, voit ihan vaan keskittyä itseesi ja omiin haluamisiisi. Sen julistaminen että "en ymmärrä miten joku voi sitä ja tätä " on todella helposti tulkittavissa tuomitsemiseksi. Sitä voi sitten tykönään miettiä kuinka ahkerasti sellaista haluaa harrastaa.
Eikö puolisoasi häiritse, että et saa? Kysyn ihan vilpittömästi. En ole koskaan ollut tilanteessa, jossa vain minä saisin ja mies ei, mutta jos sellainen tilanne kehittyisi, niin tuntisin oloni kiusalliseksi.
Olen eri, mutta luulen että miehillä se on vähän eri asia. Naisissa on kuitenkin niitä joiden on hyvin vaikea saavuttaa orgasmia, joten miehille se on varmaan normaalimpi tilanne, ettei nainen aina saa vaikka siihen naisen nautintoon panostaisikin. Ollaan ikäänkuin totuttu siihen, ettei nainen välttämättä saa.
Siitä kannattaisi mitä suurimmalla syyllä tottua pois. Toivottavasti nuoret naiset uskaltavat vaatia nautintoa myös itselleen ettei kukaan kuvittelisi tuon olevan normaali tilanne.
Entäs ne naiset, joiden on vaikea saada erityisesti uuden suhteen alussa? Jotka eivät itsekään halua, että hinkutetaan sitä alapäätä tuntitolkulla ja molemmille tulee hirveät paineet siitä että naisen olisi "pakko" saada. Miksei se saisi olla normaali tilanne, että naisella on orgasmivaikeuksia, kun tutkitusti merkittävällä osalla niitä kuitenkin on?
Hinkutustekniikka on väärä, jos "hinkuttamalla" ei tule. Se ei muutu hinkutusaikaa lisäämällä vaan eri nautinnontuottamistapoja ennakkoluulottomasti tutkimalla. Toisen kehoon tutustumiseen ja parhaimpien nauttimistapojen löytämiseen tulee suhteen alussa käyttää runsaasti aikaa.
Niin, jos molemmat haluaa. Ei läheskään kaikki naiset halua, että sitä orgasmia yritetään tuntitolkulla pakkomielteisesti hakea. Se vie rentouden pois seksistä eikä orkku ainakaan tule.
Hinkutus oli ilmeisesti huono sanavalinta, mutta tarkoitin sitä kyllä tässä kattamaan kaikenlaisen klitoriksen ja ylipäänsä naisen alapään koskettelun, en viitannut mihinkään tiettyyn tapaan.
Se ajan kanssa ennakkoluulottomasti ja huumorilla parhaiden kosketus- ja tyydytystapojen etsiminen on juuri sitä rentoutta. Vakavuus ja pakkomielteisyys vie ilon seksistä pois.
Edelleen, jos molemmat haluaa niin tietysti. Jos ei halua, niin sekin on ihan okei. Viittaan etenkin tuohon kohtaan "pitää käyttää runsaasti aikaa".
No ei ole okei, jos nopeasti ja helposti orgasmin saava ei vaivaudu opettelemaan, miten voi viedä toisen nautinnon huipulle.
Meinasin niin päin, että kaikki naiset ei edes halua että heitä käytetään tällaiseen loputtomaan opetteluun. Etenkin, jos itse jo tietää että orkun saaminen tuskin onnistuu. Jotenkin ärsyttävän syyllistävää puhetta, että pitäisi vaan loputtomiin yrittää ja yrittää sitä orkkua vaikkei se millään tule. Osa naisista jopa ahdistuu siitä jos mies ottaa tuon asenteen. Osa toivoisi, että miehet vaan hyväksyisi sen, jos sanotaan että nyt ei varmaan tule mutta nautin seksistä muutenkin.
Aniharva nainen on fysiologisesti sellainen, että orgasmi on mahdoton. Miksi otat marginaalitapaukset esiin?
Jaa, mitä olen ihmisten kanssa seksuaalisuudesta puhunut, niin ei se nyt niin älyttömän harvinaista ole ettei nainen aina halua miehen tavoittelevan hinnalla millä hyvänsä sitä naisen orkkua. Eikä ne kaikki tilanteet ole tieteenkään sellaisia, että se olisi fysiologisesti mahdotonta.
Tällaisen naisen kannattaisi opetella rentoutumaan ja vastaanottamaan nautintoa ilman päällimmäisenä päässä jyskyttävää huolta miehen orgasmista. Ei se orgasmi naiselle ikinä miehen kanssa seksissä tule, jos ei koe olevansa sen arvoinen, vaan koko ajan ajatus on vain miehen nautinnossa.
Eli edelleenkään et ymmärrä, että osa naisista nauttii seksistä ilman orkkuakin, eikä se ole mitään miehen orkun miettimistä vaan ihan siihen omaan nautintoon keskittymistä. Jotkut ihan oikeasti nauttii siitä, että saa miestä sisäänsä. Haluaa sitä. Tavoittelee sitä. Nauttii siitä. Ihan oikeasti, ei ole niin vaikeaa tajuta että ihmiset on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi ei toimi niin turha tekohengittää suhdetta sen pitempään. Eikä kyse ole siitä, että toinen oppisi kun kertoo ja näyttää, hyvään seksiin tarvitaan sitä että se on rentoa, hauskaa, estotonta ja molemmilla on luonnostaan halu oppia mistä toinen nauttii.
Vain harlekiinipokkareissa seksi toimii heti uuden kumppanin kanssa.
Ap:n ja muiden toooosi empaattisten naisihmisten mieleen ei ole juolahtanut, että mies voi jännittää, ja siksi se seksi on onnetonta nopeaa räpellystä? Tiedoksenne, miehilläkin on tunteet, jopa keski-ikäisillä ja keski-ikäisellä voi olla jopa jännitystä seisokin keston suhteen.
Ap:ta neuvoisin, että jos kuitenkin tunnet halua miestä kohtaan, eli hän osuu feromonitutkaasi, anna suhteelle aikaa. Kerro selvästi mistä pidät ja mistä et, ja ota selvää mistä se mies pitää!
Itse aloin seurustella oman mieheni kanssa 25-vuotiaana, ja meni oikeasti kaksi vuotta että seksi alkoi olla oikeasti hyvää. Himoitsin miestäni kyllä (kuten edelleen, 20 vuotta myöhemmin), mutta minulla on aistiyliherkkyyksiä, joten toisiimme tottuminen otti vähän aikaa. Ei olisi tullut mieleenikään heivata hyvää miestä siksi, että se ei heti osaa painella oikeita nappejani!
Tämän takia ei minusta ole kovinkaan järkevää harrastaa seksiä ihmisen kanssa, johon ei ole jo rakastunut. Jos on jo tunteita, on paljon ymmärtäväisempi ja jaksaa odottaa seksin paranemista. Jos ei ole tunteita, voi heivata muuten varsinaisen aarteen koska seksi ei ollut heti oitis harlekiinipokkari-ilotulitusta. Siinä voi kusta omiin muroihinsa oikein huolella, puhumattakaan toisen ihmisen loukkaamisesta.
Niin, tässä on sekin juttu, että sen miehenkin tunteita voisi joskus vähän ajatella. Sekin parantaa seksielämää ihan ihmeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi ei toimi niin turha tekohengittää suhdetta sen pitempään. Eikä kyse ole siitä, että toinen oppisi kun kertoo ja näyttää, hyvään seksiin tarvitaan sitä että se on rentoa, hauskaa, estotonta ja molemmilla on luonnostaan halu oppia mistä toinen nauttii.
Ap:n ja muiden toooosi empaattisten naisihmisten mieleen ei ole juolahtanut, että mies voi jännittää, ja siksi se seksi on onnetonta nopeaa räpellystä? Tiedoksenne, miehilläkin on tunteet, jopa keski-ikäisillä ja keski-ikäisellä voi olla jopa jännitystä seisokin keston suhteen.
Ap:ta neuvoisin, että jos kuitenkin tunnet halua miestä kohtaan, eli hän osuu feromonitutkaasi, anna suhteelle aikaa. Kerro selvästi mistä pidät ja mistä et, ja ota selvää mistä se mies pitää!
Itse aloin seurustella oman mieheni kanssa 25-vuotiaana, ja meni oikeasti kaksi vuotta että seksi alkoi olla oikeasti hyvää. Himoitsin miestäni kyllä (kuten edelleen, 20 vuotta myöhemmin), mutta minulla on aistiyliherkkyyksiä, joten toisiimme tottuminen otti vähän aikaa. Ei olisi tullut mieleenikään heivata hyvää miestä siksi, että se ei heti osaa painella oikeita nappejani!
Tämän takia ei minusta ole kovinkaan järkevää harrastaa seksiä ihmisen kanssa, johon ei ole jo rakastunut. Jos on jo tunteita, on paljon ymmärtäväisempi ja jaksaa odottaa seksin paranemista. Jos ei ole tunteita, voi heivata muuten varsinaisen aarteen koska seksi ei ollut heti oitis harlekiinipokkari-ilotulitusta. Siinä voi kusta omiin muroihinsa oikein huolella, puhumattakaan toisen ihmisen loukkaamisesta.
Niin, tässä on sekin juttu, että sen miehenkin tunteita voisi joskus vähän ajatella. Sekin parantaa seksielämää ihan ihmeesti.
Minä taas en ikinä antaisi itseni rakastua ihmiseen, jonka kanssa en ole vielä harrastanut seksiä. Kerran sen virheen tehnyt enkä toiste tee.
Tämä keskustelu on mennyt sivuraiteille ja pitäisi siirtää seksi alueelle tai se poistetaan.
Sääli, sillä aihe on tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on seksi toiminut heti ensikerrasta alkaen ainakin nykyisessä ja tätä edellisessä parisuhteessa (ja ne kattavatkin viimeiset 20 vuotta). Kummankin kanssa ilmaisin heti alussa, että minä saan vain kun voin maata täysin rentona ja nauttia miehen kielestä tai sormista, ja että en saa yhdynnässä mutta ei se epämiellyttävääkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt valinnan paikka ap.
Minulla on ollut kaksi ääripäätä seurustelun merkeissä.
Toinen oli jees petipuuhissa, mutta valitettavasti sairas yläpäästä.Toinen oli kehno petipuuhissa, mutta ihastuttaa muilla elämän alueilla.
Valitsin jälkimmäisen puolisokseni. Nuo muut elämän alueet on niin tärkeitä minulle. Elellään seksitöntä suhdetta.
Kaikkea ei saa samaan pakettiin.
Ne joilla ilmenee psykon taipumuksia, manipulointia, kaasuvalotusta, hyväksikäyttöä ja väkivaltaa, pitää kiertää kaukaa. Vaikka psykolla olis kuinka hyvät taidot pedissä, niin ei ole sen arvoista kuitenkaan, että psyko tuhoaa sun muut kuviot.Mikä pakko se oli valita juuri noista kahdesta? Kyllä maailmassa on pilvin pimein miehiä, joilla on pääkoppa kunnossa ja seksihommatkin sujuu.
Vähän sama kuin käskettäisiin valita pettäjästä ja alkoholistista. Höpöhöpö, ei ole pakko valita huonoista vaihtoehdoista vaan voi olla yksin kunnes löytyy sopiva.
En käske toisia yhtään mihinkään. Tuo minun valinta oli minulle hyvä. Samalaista miestä en ole tavannut aiemmin, joka nyt on puolisoni yli viiskymppisenä.
Lähinnä tarkoitin, että ap jos arvostaa korkealle niitä muita asioita, joita kaverissa on, niin valitessaan panomiehen sen sijaan, hän menettäis mahdollisesti sen keskustelutaitoisen ihanan miehen.
En väitä mitään. Tämä on vain tuumailua, eikä siitä ole hyötyä kinata ja vetää hernettä nenään.
Olen eri, mutta ei minullekaan olisi hyvä vaihtoehto keskustelutaitoinen mies, jonka kanssa seksi ei suju. Minulla on ystäviä jo paljon, en oikeastaan tarvitse enempää kavereita. Joten minulle olisi keskustelutaitoinen mutta seksitön mies täysin yhdentekevä. Kyllä seksin täytyy sujua, tosin henkisen puolen on toimittava myös. Oma valintani olisi siis ollut se, etten olisi ottanut kumpaakaan, vaan olisin etsinyt sellaista miestä, jonka kanssa toimii sekä seksi että henkinen puoli. Ja joo, aina on mahdollista, että ei löydy, mutta ei seksitön suhde siltikään olisi vaihtoehto. Seksittömänähän voi olla sinkkunakin.
Sinkkuna ei automaattisesti olla seksittömänä. On niitä vempaimia ja omat sormet sekä yhden illan juttuja.
Kaverit jakamassa arjen asioita iloja ja suruja. Kaverit tukena arjen valinnoissa, talouden hoitoon liittyvissä ratkaisuissa ja toiminnoissa, tukena sairauden sattuessa ja henkisenä tukena vierellä kulkien lähellä saman katon alla, kuten hyvä puoliso?
Hehheee vain sun omissa unissasi kaverit korvaa kaiken tuon.
Olen eri, mutta kyllä minun ystäväni tekee tuon kaiken miinus saman katon alla asuminen. Sen sijaan ystävät ei vastaa seksuaalisiin tarpeisiini, niihin tarvitsen jonkun muun.
Ei tee. Valehtelet niin, että korvat heiluu. Ei ne tuo sulle juotavaa ja särkylääkettä, kun heräät aamulla kuumeeseen ja kipuun.
Täh, enhän minä niin ole väittänyt? Oletin, että tuki sairastuessa tarkoittaa apua vakavan sairastumisen yhteydessä. Kai sitä nyt aikuinen ihminen perus flunssassa saa särkylääkkeen haettua. Mutta jos minulla on jalka poikki enkä pääse kauppaan, niin kyllä kaverit käy.
Juu juu ja lehmätkin lentää. Kaveri rientää apuun kelloon katsomatta työpaikaltaan.
Mikä sinua nyt riepoo noin paljon?
En minä ole väittänyt, että kaveri lähtee kesken päivän töistä käymään minulle ruokakaupassa. Ei muuten lähde moni puolisokaan. En minä ainakaan lähde, en edes voi työn luonteen vuoksi. Mutta jos olen aidosti kusessa ja tarvitsen apua, niin kyllä minulla on läheisiä jotka auttaa. Miksi se on niin vaikea uskoa?
Kerroin oman mielipiteeni. Miksi siitä ärsyynnyt?
Kyllä sinä sitten uskot, kun tilanne tulee käsille, että ei kaverit korvaa elämäntoveria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tuo seisokki ja sen kesto eli yhdyntä. Miksi, miksi aina tuo kuvitelma, että hyvä seksi = kestävä seisokki ja pitkä yhdyntä? Kun se hyvä seksi voi olla hyvää suuseksiä ja hyväilyä ja sen jälkeen yhdyntää miehen iloksi tai ei ollenkaan yhdyntää vaan hänellekin suuseksiä ja käsihoito. Miehet tuntuvat ihan itse valitsevan jännittää sitä erektiotaan mieluummin kuin laajentaisivat käsitystään seksistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin itse 2.5 vuotta hyvän miehen kanssa. Seksi vain huononi. Hänestä seksi oli hyvää.
On ihan hyvä, että naiset on alkaneet enenemässä määrin ajattelemaan omia tunteitaan miesten tunteiden sijaan.
Kukaan ei pidä sinusta huolta, ellet itse pidä.
Ja tämä ei tarkoita tunteettomuutta vaan sitä, että pitää huolen itsestään ja omista rajoistaan. Miksi uhrata elämänsä ja nautintonsa toisen edestä.
Olisin katkeroitunut, jos olisin jäänyt huonoon fyysiseen suhteeseen. Nyt olen onnellinen. Toivottavasti miehen uusi nainen on samanlainen kuin mies, ei piittaa seksistä tai kokee että heidän seksinsä on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää kommentoijien ikiä. Minkä ikäisiä ovat nämä joilla ei ole sitten minkään valtakunnan kykyä ihan vaan hyväksyä että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä?
Kuinka usein te itse joudutte selittelemään mieltymyksiänne toisille aikuisille ihmisille, kun he eivät hyväksy eivätkä ymmärrä? Ja kuinka usein tämä on teille itselle mielekästä ja kantaa hedelmää? Jos joku nainen ei ymmärrä miten voi viihtyä suhteessa jossa ei orgasmeja saa, niin ei se tajua sitä selittelyn jälkeenkään. Yleensä sivistynein kommentti tuollaisen tungettelevan keskustelun päätteeksi on "Ok. No MULLE silti orgasmi on tärkeä enkä voisi kuvitellakaan olevani suhteessa jossa en saa orgasmia." No sehän oli alusta asti aivan selvää, eikä kukaan ole muuta pyytänytkään! Ja edelleen se orgasmi ei kaikille ole tärkein asia.
Tämä on keskustelupalsta ja täällä voi yrittää oppia ymmärtämään eri tavalla ajattelevia. Minä en itse näkisi mitään syytä harrastaa seksiä ellen saisi itsekin orgasmia. Minulle riittäisi läheisyys, halailu, silittely, suukottelu, kainalossa oleminen yms. Siksi ihmettelen ihmisiä, jotka haluavat seksiä mutta eivät kuitenkaan sitä, mikä siitä tekee nautinnollista.
Toinen, mikä tästä aiheesta tekee tärkeän on se, että vuosisatoja, -tuhansia luultavasti, on pidetty ihan normaalina, että mies on se, joka haluaa seksiä ja miehen orgasmi on tärkeä. En toivoisi nuorten sukupolvien enää elävän sellaisessa maailmassa. Heidän oma orgasminsa on aivan yhtä tärkeää ja siksi seksin pitää olla sellaista, josta molemmat nauttivat, ei pelkkää yhdyntää kuten ap:n tapauksessa.
Olen 60.
Samaa mieltä siitä, että seksin tulee nykyisin olla nautinnollista myös naisille, oli se sitten yhdyntää tai mitä tahansa, mistä nainen nauttii. Orgasmikuilu heteroseksissä tulisi selättää. Olen 47.
Myös se yllättää, miten monelle nautinto = orgasmi.
Orgasmi ei sulje pois muita nautinnon muotoja seksissä vaan huipentaa ne.
Silti täällä on toistuvasti annettu ymmärtää, että naiset jotka eivät saa orkkua eivät saa seksistä nautintoa. Tuossakin puhuttiin, että seksin pitäisi olla nautinnollista naisille ja heti perään puhuttiin orgasmikuilusta. Eli sivuutettiin taas ne, jotka nauttivat ilman orgasmiakin.
Ei ole, on vain kerrottu, että voimakkaampikin nautinto on mahdollinen ja että sitä kannattaa ja saa tavoitella.
Mistä sinä muiden nautinnoista tiedät? Minulle yhdyntä on suurempi nautinto kuin orgasmi. Kaikista suurin nautinto on itselle emätinorkku, mutta se ei ole miehen opetteluista kiinni, vaan se joko tulee siinä yhdynnän ohessa tai sitten ei tule. Mutta itse rankkaan kyllä hyvän orkuttoman panon klitorisorkun yläpuolelle. Näin me ollaan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan yleistä on, että 40-50 vuotias mies veltostuu useasti yhdynnän aikana?
Kuinka moni nainen täällä on joutunut tekemään itse "kaikki työt" seksissä? Eli olet ollut aina päällä ja aina ohjannut miehen sisään? Mies saa seisokin masturboimalla sinun katsellessasi. Miehellä ei seiso esim. päällä tai takaapäin? Onko kuivaharjoittelu ollut teille arkipäivää? Eli teitä on löysällä nylkytetty?
Oletteko joutuneet olemaan itse aktiivisempi aloitteissa ja seksin aikana hyväilyissä ja suuteloissa?
Onko miehissä tällaisia seksikuppaneita siis enemmänkin? Luulin, olleeni ainoita epäonnekkaita. Onneksi näistä voi puhua anonyymisti.Nämä ovat vakavahenkisiä kysymyksiä. Toivoisin asiallisia vastauksia/keskustelua aiheesta.
Ja kaikista tärkein kysymys tähän liittyen, onko jonkun naisen mielestä yllä kuvatunlainen seksi hyvää?
Erilaisia kun ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt valinnan paikka ap.
Minulla on ollut kaksi ääripäätä seurustelun merkeissä.
Toinen oli jees petipuuhissa, mutta valitettavasti sairas yläpäästä.Toinen oli kehno petipuuhissa, mutta ihastuttaa muilla elämän alueilla.
Valitsin jälkimmäisen puolisokseni. Nuo muut elämän alueet on niin tärkeitä minulle. Elellään seksitöntä suhdetta.
Kaikkea ei saa samaan pakettiin.
Ne joilla ilmenee psykon taipumuksia, manipulointia, kaasuvalotusta, hyväksikäyttöä ja väkivaltaa, pitää kiertää kaukaa. Vaikka psykolla olis kuinka hyvät taidot pedissä, niin ei ole sen arvoista kuitenkaan, että psyko tuhoaa sun muut kuviot.Mikä pakko se oli valita juuri noista kahdesta? Kyllä maailmassa on pilvin pimein miehiä, joilla on pääkoppa kunnossa ja seksihommatkin sujuu.
Vähän sama kuin käskettäisiin valita pettäjästä ja alkoholistista. Höpöhöpö, ei ole pakko valita huonoista vaihtoehdoista vaan voi olla yksin kunnes löytyy sopiva.
En käske toisia yhtään mihinkään. Tuo minun valinta oli minulle hyvä. Samalaista miestä en ole tavannut aiemmin, joka nyt on puolisoni yli viiskymppisenä.
Lähinnä tarkoitin, että ap jos arvostaa korkealle niitä muita asioita, joita kaverissa on, niin valitessaan panomiehen sen sijaan, hän menettäis mahdollisesti sen keskustelutaitoisen ihanan miehen.
En väitä mitään. Tämä on vain tuumailua, eikä siitä ole hyötyä kinata ja vetää hernettä nenään.
Olen eri, mutta ei minullekaan olisi hyvä vaihtoehto keskustelutaitoinen mies, jonka kanssa seksi ei suju. Minulla on ystäviä jo paljon, en oikeastaan tarvitse enempää kavereita. Joten minulle olisi keskustelutaitoinen mutta seksitön mies täysin yhdentekevä. Kyllä seksin täytyy sujua, tosin henkisen puolen on toimittava myös. Oma valintani olisi siis ollut se, etten olisi ottanut kumpaakaan, vaan olisin etsinyt sellaista miestä, jonka kanssa toimii sekä seksi että henkinen puoli. Ja joo, aina on mahdollista, että ei löydy, mutta ei seksitön suhde siltikään olisi vaihtoehto. Seksittömänähän voi olla sinkkunakin.
Sinkkuna ei automaattisesti olla seksittömänä. On niitä vempaimia ja omat sormet sekä yhden illan juttuja.
Kaverit jakamassa arjen asioita iloja ja suruja. Kaverit tukena arjen valinnoissa, talouden hoitoon liittyvissä ratkaisuissa ja toiminnoissa, tukena sairauden sattuessa ja henkisenä tukena vierellä kulkien lähellä saman katon alla, kuten hyvä puoliso?
Hehheee vain sun omissa unissasi kaverit korvaa kaiken tuon.
Olen eri, mutta kyllä minun ystäväni tekee tuon kaiken miinus saman katon alla asuminen. Sen sijaan ystävät ei vastaa seksuaalisiin tarpeisiini, niihin tarvitsen jonkun muun.
Ei tee. Valehtelet niin, että korvat heiluu. Ei ne tuo sulle juotavaa ja särkylääkettä, kun heräät aamulla kuumeeseen ja kipuun.
Täh, enhän minä niin ole väittänyt? Oletin, että tuki sairastuessa tarkoittaa apua vakavan sairastumisen yhteydessä. Kai sitä nyt aikuinen ihminen perus flunssassa saa särkylääkkeen haettua. Mutta jos minulla on jalka poikki enkä pääse kauppaan, niin kyllä kaverit käy.
Juu juu ja lehmätkin lentää. Kaveri rientää apuun kelloon katsomatta työpaikaltaan.
Mikä sinua nyt riepoo noin paljon?
En minä ole väittänyt, että kaveri lähtee kesken päivän töistä käymään minulle ruokakaupassa. Ei muuten lähde moni puolisokaan. En minä ainakaan lähde, en edes voi työn luonteen vuoksi. Mutta jos olen aidosti kusessa ja tarvitsen apua, niin kyllä minulla on läheisiä jotka auttaa. Miksi se on niin vaikea uskoa?
Kerroin oman mielipiteeni. Miksi siitä ärsyynnyt?
Kyllä sinä sitten uskot, kun tilanne tulee käsille, että ei kaverit korvaa elämäntoveria.
Se ei ole pelkkää mielipiteen sanomista, että mitätöit toisen ihmisen kokemuksen omasta elämästään halveksivin ilmaisuin, kuten "valehtelet niin että korvat heiluu". Ihmisillä on erilaisia tapoja rakentaa elämänsä, puolison kanssa tai ilman. Ja erilaisia tapoja rakentaa itselleen tukiverkkoja. Sinkulla voi olla hyvä tukiverkko ja parisuhteessa olevalla huono.
Alunperin vastasin siis kommenttiin, jossa annettiin ymmärtää ettei sinkulla ole ketään jonka kanssa jakaa arjen ilot ja surut, jakaa taloudelliset huolet, auttaa sairastuessa ja tukee henkisesti. Minä koen, että kaikki nuo tarpeeni tulevat sinkkuna täytetyksi. En ole mitään noista vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex sanoi, että seksi oli hyvää. Elämänsä parasta. No tietysti hän sai niitä orkkujaan.
Ex siitä syystä että seksi oli hätäistä, aivan oikeasti tyyliin uutisten ja a studiotn välillä. Ei edes vitsi!
Kiire tv ja kännyn ääreen. Lopulta Kiire ihan mitä ja mihin vain kunhan ei tarvitse antaa tai olla osana läheisyyttä ja intohimoa.
Yksi asento käytössä ja kovana muutama kymmen sekunti kerrallaan.
Hyvä mies muuten, yritin sen vuoksi jaksaa.Tämä ketju on tärkeä vertaistuki. Kiitos osallistujille.
Hyvin vähään joutuu naiset tyytymään. Ei ihme, ettei monelle naiselle seksi ole tärkeää, jos tämmöistä on tarjolla. Sinkkuus lisääntyy, en ihmettele yhtään.
Minä olen nainen ja pidän nopeasta seksistä. Minulla ei ainakaan ajatukset pysy enää touhussa mukana, jos siinä alkaa kulumaan liikaa aikaa. Tarvitsen säpinää ja menoa siihen hommaan ja en oikein jaksa keskittyä johon hipeltämiseen, hyväilyyn, pussailuun ja varsinkaan saman seksin aikana tapahtuvaan lukuisiin asentojen vaihtumisiin.
Itse asiassa en alun jälkeen edes halua mitään pussailuja, sillä en pysty keskittymään alapään tuntemuksiin samalla kun pitäisi pussailla, joten käännän aina pääni kokonaan sivuun. Eikä mieheni enää edes yritä, sillä hän näki kyllä itsekin, että keskityn. En halua välttämättä silloin pitää edes silmiä auki, vaan keskityn ihan täysillä siihen hyvään oloon. En ole siis sängyssä mikään toisen silmiin tuijottelija.
Ja sitten tosiaan se asentojen vaihtaminen seksin aikana, se on kamalaa jos sitä tapahtuu liikaa ja usein. Seurustelin kauan sitten miehen kanssa, jolla oli joku pakkomielle liikutella minua koko ajan seksin aikana. Hän oli iso vahva mies ja itse olen alle 160 cm pitkä siro nainen, joten tämän miehen mielestä oli varmaan jotenkin innostavaa pyöritellä minua sängyssä niin kuin itse halusi. Ja hän pyöritteli, siirteli, käänsi, väänsi, nosti yhtä jalkaa, nosti molempia jalkojani, pisti minut lattialle polvilleen yläkroppaa sängylle, vatsalleen, selälleen, sivusta ja ratsastamaan etu- ja takaperin... voi jestas, että se oli kamalaa. Juuri kun yritti saada jostakin asennosta mieleistä, niin mies nostele minua kuin jotain ilmalla täytettävää neitokaista eri asentoon. Hyi.
Siitä vaihdosta ja nopeudesta vielä, että jos miehellä alkaa menemään liian kauan ja jyystö vain jatkuu ja jatkuu, niin kyllä minun ajatukseni lähtevät muualle. Mielummin siis kohtuullisen nopeaa toimintaa ja sormilla jatkoa minulle, jos miehellä tulee nopeasti.
Tämä oli kyllä päivän paras, sai nauraa ihan kunnolla. :D Ei siis millään pahalla, on vain niin hauskasti ja elävästi kirjoitettu. Pystyin hyvin näkemään silmieni edessä kaikki pyörittelyt ja asentojen vaihdokset . :D:D
Sitä paitsi tunnen myös yhden miehen, joka pitää pienistä ja siroista naisista juuri tuon saman syyn takia. Tai ainakin se on yksi merkittävä syy. :)
Vierailija kirjoitti:
Onko miehissä tällaisia seksikuppaneita siis enemmänkin? Luulin, olleeni ainoita epäonnekkaita. Onneksi näistä voi puhua anonyymisti.Nämä ovat vakavahenkisiä kysymyksiä. Toivoisin asiallisia vastauksia/keskustelua aiheesta.
Kuvailet miestä joka on todennäköisesti kadottanut herkyyttä, tarkoitan ettei energia riitä, esimerkiksi että edellisestä kerrasta on lyhyt aika. Joko yksin tai teidän kesken tai muuten.
Miehillä ja toki myös naisilla joilla on ongelmallista seksuaalisuutta esim pakonomaisen tapaista sooloseksiä ja aineiston käyttöä, eivät koe rittävä kiihottuneisutta live-tilanteessa koska ovat ehdollistuneet tietynlaiseen sisältöön (online) tai tietynlaisiin erityisiin kiihokkeisiin, joita ei kukaan voi tarjota vaikka olisi millainen missi, eli ei ole kumppanissa vikaa, vaan mies voi tarkastella laukeamistensa määrää - per päivä, viikko? Ja tehdä johtopäätöksiä.
Toki alkoholi, aineet ja lääkkeet, erityisesti univaje ja depressio saavat aikaan erektion lopahtamista. Ja tietysti kardiovaskulaariset syyt, ja ihan liikkumattomuus.
Vertaan kolmea asiaa:
Seksitaidot
Tanssitaidot
Hierontataidot
Jokaisessa voi osata jotain, oppia lisää tai jopa kouluttautua.
Voi opetella kutakin lajia vaikka vuositolkulla, mutta ei vaan kaikilla suju! Voi osata teoriassa ja suorittaa mekaanisesti, mutta ei tunnu hyvältä!
Siksi pitää vertailla, kokeilla ja etsiä. Ymmärtääkö joku, mitä ajan takaa? Ihminen ei ole kone, josta painetaan nappia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailet miestä joka on todennäköisesti kadottanut herkyyttä, tarkoitan ettei energia riitä, esimerkiksi että edellisestä kerrasta on lyhyt aika. Joko yksin tai teidän kesken tai muuten.
Miehillä ja toki myös naisilla joilla on ongelmallista seksuaalisuutta esim pakonomaisen tapaista sooloseksiä ja aineiston käyttöä, eivät koe rittävä kiihottuneisutta live-tilanteessa koska ovat ehdollistuneet tietynlaiseen sisältöön (online) tai tietynlaisiin erityisiin kiihokkeisiin, joita ei kukaan voi tarjota vaikka olisi millainen missi, eli ei ole kumppanissa vikaa, vaan mies voi tarkastella laukeamistensa määrää - per päivä, viikko? Ja tehdä johtopäätöksiä.
Toki alkoholi, aineet ja lääkkeet, erityisesti univaje ja depressio saavat aikaan erektion lopahtamista. Ja tietysti kardiovaskulaariset syyt, ja ihan liikkumattomuus.
Ei käytä Alkoa, harrastaa liikuntaa useita kertoja viikossa, nukkuu lähes joka yö saman verran. Seksuä korkeintaan kerran viikossa. Haluaisin enemmän, mutta syitä löytyy, miksi ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 vuotias nainen ja ei minulle ainakaan seksipuuhat ole enää mitään kovin tärkeitä. Olen ehtinyt harrastamaan niitä hyvin ja tottakai mieheni ja minun seksi on hyvää, kun sitä harrastamme, mutta pärjäisin tosi kivasti ilmankin.
Minulla ainakin muut asiat parisuhteessamme ovat huomattavan paljon tärkeämpiä kuin seksi, esimerkiksi upeat keskustelut, joita käymme joka ikinen päivä. Keskustelemme hyvin paljon, mietiskelemme erilaisia asioita, otamme niistä selvää jos emme tiedä itse niin paljoa kuin haluaisimme ja sitten vain olemme lähekkäin, teemme ruokaa, pelailemme, syömme, saunomme, teemme yhdessä pihatöitä, käymme kävelemässä ja pyöräilemässä tai vain olemme. Olemme rentoja toistemme kanssa ja pingottaa ei tarvitse minkään asian suhteen, joten elämä on yhdessä rauhoittavaa ja lämmintä.
Myös lapsemme ovat varmasti saaneet meiltä oikein hyvän parisuhdemallin.
Jos ap haluaa parisuhteeseensa paljon seksiä, niin ehkä hän ottaa nuoremman kollin itselleen.
Eihän aloituksessa määrästä ollut kyse, vaan laadusta, kun aina on surkeaa räpellystä. Ihmeellisiä kannanottoja täällä, ensin kehutaan itseä ja vuodatetaan koko oma ihana elämä muille, ja lopuksi todetaan jotain ihan asian vierestä, kuin ei olisi kuin hutaisten luettu aloitus, ja kiire kertomaan kuinka minä minä..
Oliskohan paikallaan vaikka antaa vinkkiä, jos sellaisia on tai kommentoida jotain muuta asiaan kuuluvaa...
Miehellä voi olla jotain estoja tai huonoja kokemuksia tuolla alueella, joista pitäisi voida puhua, jotta niitä ymmärtäisi ja hellästi ja ajan kanssa hän vapautuisi. Joku on voinut vaikka haukkua huonoksi rakastajaksi tai pienikikkeliseksi jne.
Auttaisko lasillinen tai pari viiniä illallisella (tai jopa kunnon irrottelut, jolloin ehkä saisi suustaan ulos tunteitaan), ja siitä siten täysin ilman mitään paineita saunan tai suihkun kautta vaan vierekkäin nukkumaan. Voi olla että paineet helpottaisi, ja mies kenties vapautuisi ja rauhoittuisi. Mies huomaa kyllä ap:n odotukset ja pettyneet ilmeet. Ja tilanne vaan pahenee.
Täytyy tosin muistaa, että jotkut voivat olla surkeitakin, laukeavat sekunnissa jne.
Eihän libidollekaan voi mitään. Jos ei halua, ei halua. Mutta sitten täytyy etsiä samankaltainen kumppani.
Miehistä pidetään yllä panohullun myyttiä, vaikka totuus on, että aikamoisia ja monemoisia räpeltäjiä on kierrossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käytä Alkoa, harrastaa liikuntaa useita kertoja viikossa, nukkuu lähes joka yö saman verran. Seksuä korkeintaan kerran viikossa. Haluaisin enemmän, mutta syitä löytyy, miksi ei halua.
Ok, tyypillisesti sitten ei ehkä saa tarvitsemaansa stimulaatiota?
Tai epätyypillinen masentuneisuus, iloton, lattea tunnemaailma, mahdollisesti SSRI-lääkityksen jälkitila, jos on vaikka lyhyenkin aikaa käyttänyt vaikkapa vuosia sitten, niin valitettavasti joillekin jää pysyviä haittavaikutuksia.
Sitten tietenkin tunnesuhteen tai muut suhteen ongelmat? Oletteko henkisesti läheisiä? Onko virettä, hauskaa, ja jotain uutta koettavana siinä seksuaalisessa hetkessä?
Rutiini tappaa halut sekä miehillä että naisilla!
Mutta suosittelen jo urologi-andrologin vastaanotolla käymistä, sillä taustalla saattaa olla jokin kehoperäinen tausta, toki e-häiriöt ovat monisyisiä joka kerta, eli fyysinen, psyykkinen jne tausta.
Joillainen miehillä varhaisella iällä koettu seksuaalinen traumakin.
Näin.
Mutta orgasmi on osa seksuaalista nautintoa.