Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi antoi meille joululahjaksi kahvipaketin ja lapsille rahaa.

Vierailija
17.12.2006 |

Tietää kyllä hyvin et mä en juo kahvia joten pitääkö tuo nyt tulkita niin että se oli tarkoitettu miehelle ja mä en saanut mitään?

Vituttaa kun ostin sille jo 50 ¿ lahjan.

Vaikka eihän se ole lahjojen tarkoitus että pitää olla tasoissa vaan lahja pitää mun mielestä haluta antaa. Eli siis ei vaan halunut antaa mulle mitään...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut pääasia onkin että muksut saa...

Vierailija
2/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asiasta provosoidu. Kukin tyylillään. Ja kun ostamme joulu- tms. lahjan heille, ei sitä koskaan käytetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun tietää todellakin etten mä juo kahvia niin...

Vierailija
4/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjan pitää kertoa saajastaan jotain, enkä minä ainakaan joululahjojen kohdalla ikinä ole miettinyt rahaa! ja se, vaikka en itse ole saanut paketin pakettia, ei harmita. itsellä on hyvä mieli kun on saanut antaa lahjan toiselle!

Vierailija
5/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se edes tuu jouluaatoksi meille vaikka kutsuttiin se ja kaikki miehen sisaruksetkin ovat tulossa perheineen meille.

T: ap

Vierailija
6/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän se edes tuu jouluaatoksi meille vaikka kutsuttiin se ja kaikki miehen sisaruksetkin ovat tulossa perheineen meille.

Vierailija
7/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lahjan pitää kertoa saajastaan jotain, enkä minä ainakaan joululahjojen kohdalla ikinä ole miettinyt rahaa! ja se, vaikka en itse ole saanut paketin pakettia, ei harmita. itsellä on hyvä mieli kun on saanut antaa lahjan toiselle!

Vierailija
8/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä annan sille, koska haluan antaa..

Vierailija
9/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miniöitä on hänelläkin enemmän kuin yksi..

kyllä munkin anoppi mun nimessä vielä sekoilee, vaikka olen seurustellut 8 vuotta hänen poikansa kanssa, mutta ei se mitään kun se sekoilee poikiensakin nimissä.. =]

Vierailija
10/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ajattelisin, että kahvipaketti on todellakin teille molemmille, sillä kyllähän sinä emäntänä varmaan kahvia tarjoat, vaikket itse joisikaan?

Ostitteko te kaikki omat lahjat anopille, vai miksi niin harmittaa, että sinä laitoit 50 euroa hänen lahjaan?

Kuinkas paljon anoppisi lahjoitti lapsille?

Vierailija
11/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myöskään juo kahvia, ja omat sukulaisenikin ovat lähes joka kerta kaatamassa minulle kupillista kun ole kylässä, eivät todellakaan ilkeyttään, vaan koska eivät muista, etten juo kahvia...!:)

Ehkä anoppi on ostanut useammalle ihmiselle kahvipaketit, ja osti myös teille sen enemäpiä ajattelematta. Samaan tyyliin, jos olisi ostanut suklaarasiat tai ässä-arvat, eli laskenut montako tarvitsee, ja käynyt kauoasta kerralla hakemassa, ja unohtanut ettet sinä juo kahvia.

Kaikkea EI pidä ottaa henkilökohtaisen loukkauksena...!! Itselläni ei olisi välejä äitiäni lukuunottamatta kehenkään sukulaiseeni, mieheni sukulaisiin, tai suurimpaa osaan ystäviäni, jos olisin loukkaantunut jonkun unohdettua etten juo kahvia;)

Asiat jotka ovat itselle selviä, eivät voi olla joka hetki muiden mielessä. Vai muistatko sinä KAIKKIEN sukulaisten ja tuttaviesi allergiat ja inhokki ruuat ulkoa, niin ettet koskaan edes vahingossa tarjoaisi esim. vaikka kälysi miehelle suolapähkinöitä, vaikka tiedät ettei hän pidä niistä...?

Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven...

Vierailija
12/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei tartte ostaa lahjoja aikuisille olleenkaan ja tunnustan etten olisi halunut ostaa lahjaa edes anopille juuri tämän takia, mutta kun oli yhteinen lahja anopin kaikilta lapsilta perheineen eikä kehdattu olla osallistumatta.

Mutta ens jouluna mä teen kyllä erittäin selväksi että ostetaan lahjoja vain omille lapsille ja kummilapsille. Ei me osteta edes miehen kanssa toisillemme joululahjoja. Ainoa lahja jonka saan on äidiltäni. Ja ainoa lahja minkä mieheni saa on myöskin äidiltäni (siis jos ei tuota kahvipakettia lasketa).

Kyse nyt ei ollu siitä että anoppi ei ostanu mulle lahjaa (naurettava ajatuskin että pitäis) vaan siitä että jos haluaa muistaa meidän koko perhettä ja antaa MULLE paketin jossa on lapsille rahaa ja kahvipaketti niin miksei se kahvipaketti voinu olla vaikka suklaalevy? Sama hinta ja mutkin oltais huomioitu. Sitä mä tässä ihmettelen et miksei tehny niin vaan tarkoituksella osti jotain mistä huomaa heti ettei ole mulle ollenkaan.

Vierailija
13/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi ajatteli, että näin varmistaa jouluvieraiden saavan kahvia.

Vierailija
14/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole koskaan unohtanu sitä eikä tarjonnu mulle kahvia vaan AINA on muistanu keittää mulle teetä.

No ehkäpä se ei sitten ajatellu sitä.

Eipä sillä oikeasti ole mitään väliä.

Hyvää joulua vaan kaikille.

Vierailija
15/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi valitti sairauksiaan ja appiukko keitti kahvit- that`s all...

Vierailija
16/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

anoppi ajatteli, että näin varmistaa jouluvieraiden saavan kahvia.

Vierailija
17/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se ei ole koskaan unohtanu sitä eikä tarjonnu mulle kahvia vaan AINA on muistanu keittää mulle teetä.

No ehkäpä se ei sitten ajatellu sitä.

Eipä sillä oikeasti ole mitään väliä.

Hyvää joulua vaan kaikille.

Vierailija
18/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyse nyt ei ollu siitä että anoppi ei ostanu mulle lahjaa (naurettava ajatuskin että pitäis) vaan siitä että jos haluaa muistaa meidän koko perhettä ja antaa MULLE paketin jossa on lapsille rahaa ja kahvipaketti niin miksei se kahvipaketti voinu olla vaikka suklaalevy? Sama hinta ja mutkin oltais huomioitu. Sitä mä tässä ihmettelen et miksei tehny niin vaan tarkoituksella osti jotain mistä huomaa heti ettei ole mulle ollenkaan.

Ensin sanot, että on naurettava ajatuskin että SULLE olis pitänyt lahja ostaa, ja samassa virkkeessä vaahtoat että olisi antanut edes suklaalevyn, josta olisi ollut iloa SULLEKIN.

Vierailija
19/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Ensin sanot, että on naurettava ajatuskin että SULLE olis pitänyt lahja ostaa, ja samassa virkkeessä vaahtoat että olisi antanut edes suklaalevyn, josta olisi ollut iloa SULLEKIN.

Vierailija
20/34 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MINÄHÄN rakastan niitä!

Mutta ymmärrän etten niitä kauheasti saa...