Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ahdistuksesta päästä eroon, miten?

Vierailija
09.08.2023 |

En haluu mitään mömmöjä syödä, ahdistaa suurin piirtein kaikki sosiaalisista tilanteista tavalliseen elämään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedätyshoito ja liikunta on toiminu omalla kohdalla parhaiten. Eli siis väkisin raahautuminen julkisille paikoille ja sitä rataa. Pahin virhe on jäädä vaan kotiin ja olla tekemättä mitään asian eteen. Se vain pahenee. 

Vierailija
2/22 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoileminen. Pyydä Jeesusta sydämeesi. Usko pois. Herra auttaa kun kutsut.

Vierailija
4/22 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siedätyshoito ja liikunta on toiminu omalla kohdalla parhaiten. Eli siis väkisin raahautuminen julkisille paikoille ja sitä rataa. Pahin virhe on jäädä vaan kotiin ja olla tekemättä mitään asian eteen. Se vain pahenee. 

Ootko päässyt kokonaan eroon, vai vain saanut lievennettyä? Teitkö altistusta vähitellen lisäten, vai suoraan "syvään päätyyn"? Miten selvisit ahdistuksen oireitten kanssa vaikeissa tilanteissa? Itsellä tulee fyysisestikin niin huono olo että vaikea olla. Loppuuko se koskaan?

Vierailija
5/22 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi pois ja samoin alkoholi.

Vierailija
6/22 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin sosiaalisesta ahdistuksesta ja minulla oli vuosien ajan yllin kyllin siedätyshoitoa kun olin töissä mutta silti ne työkaverit alkoi jotenkin ahdistamaan. Joka sunnuntai alkoi olemaan samat ahdistukset viikonlopun jälkeen. Lopulta jouduin ottamaan lopputilin että sain vaan olla rauhassa. Joo eipä tämäkään taida auttaa, mutten tiedä mikä sitten.

Vierailija
7/22 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat nyt vaan ne mömmöt naamaan ja olet onnellinen. Sillä. 

Vierailija
8/22 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta voi auttaa vähän.

Vierailija
9/22 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harittamalla terän. Tehtävä huolella kun muuten käy kuten entiselle metsurille.

Kaikki muut on vastaan, saha yksin puoltaa.

Vierailija
10/22 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ettei kuolleena ahdista.

Vierailija
11/22 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttamalla pois suomesta

Vierailija
12/22 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja?

Vierailija
13/22 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Vierailija
14/22 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ympäristön vuoksi tullut tai väärät ihmiset, liiat vaatimukset. Siitä voikin sitten päätellä että joku muu ympäristö voi olla parempi tai tapa elää. Alkoholi pois kokeeksi jos juo, koska se lisää ahdistusta joillakin. Kylmyys voi myös vaikuttaa ihmiseen tai liika kuumuus.

Vierailija
15/22 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi pois ja samoin alkoholi.

Ja savukeet pois. SV läket saat tupakoinin lopetus.Toisenlaiset läkeet alkoholin lpetus.Lyhyt terapia. Likunta.Pois netti märehtiästä.Sulje F.B. ymm tilisi ja ala elää tosi elämää.

Vierailija
16/22 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkoholia enkä mitään päihteitä, en tupakoi. Ap

Vierailija
17/22 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla tämä ei toimi vaikka itsekin tätä teen. Pahimmillaan masennun sen jälkeen kun en ole suoriutunut tilanteista niin kuin haluaisin ja tunnen olevani huonompi kuin muut.

Itse kyllä syön enemmän tai vähemmän lääkkeitä ahdistukseen ja kyllä niillä pahimman yli pääsee vaikkei ne kaikkea ahdistusta pois vieläkään. Olen siis jatkuvassa ahdistustilassa ja kaikessa vuorovaikutuksessa koko ajan sellainen yli yrittäjä vaikkei tätä ehkä kukaan huomaa. Se väsyttää sitten jälkeen päin. Psykiatri on ainoa jonka kanssa olen yleensä juuri sellaisessa mielentilassa kuin minulla oikeasti on. Muiden kanssa suoritan olemista.

Suosittelen kyllä lääkkeitä kokeilemaan. Jotkut saavat niillä koko ahdistuksen hallintaan toisin kuin minä.

Vierailija
18/22 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoileminen. Pyydä Jeesusta sydämeesi. Usko pois. Herra auttaa kun kutsut.

Joo. Hanki psykoosi niin ei ahdista tavallinen elämä. Pirikin kuulemma auttaa. Kummassakaan ei kerkeä tavallisesta elämästä enää ahdistua, kun ahdistuu keinotekoisista asioista, helvettiin tai vankilaan joutumisesta. Suosituksia voi käydä lukemassa uskontojen uhreilta tai entisiltä huumeiden käyttäjiltä kuinka tehokkaita keinoja nuo ovat.

Vierailija
19/22 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö terveellisesti, tarkista rauta-arvot. Nuku, ulkoile, liiku. Ei kahvia, päihteitä, tupakkaa. Harjoittele sosiaalisia tilanteita joka päivä edes vähän. Se voi olla muutaman sanan vaihto kaupan kassan kanssa tai tekstiviesti jollekin. Meditoi, joogaa. Liiku luonnossa. Hengitä.

Vierailija
20/22 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen, liikkuminen, syöminen, negatiivisten uutisten ohjelmien ja pelien välttäminen, kuten myös negatiivisten ihmisten välttäminen myös. Sen sijaan käyttää aikansa ja ajatuksensa jonkin mielenkiintoisen ja positiivisen ja rakentavan asian miettimiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi