Ajatteleeko naiset koskaan, että miten tuo nainen on saanut tuollaisen miehen?
Miesten kesken on usein puhuttu siitä, että kun joskus tulee vastaan jotain pariskuntia, jossa on hyvännäköinen nainen ja jätkä sitten on joku vähemmän komea tapaus. Sitä sitten pohtii, että mitähän tuokin ysin muija näkee tuossa kutosen jätkässä.
Myöntääkö naiset koskaan ajattelevansa samalla tavalla, että miten joku komea mies on ottanut jonkun vähemmän viehättävän sutturan?
Kommentit (277)
Tiedän yhden todella lihavan, melko ruman ja luonnekin on määräilevä ja hankala ja löysi ihan ok näköisen miehen. Ei mikään komistus mutta ihmettelin. Lähinnä ihmettelin miten mies kestää naisen luonnetta. Ulkonäköön tottuu mutta luonne...
Joo myönnän joskus ajattelevani noin. Juuri yksi päivä näin timmin miehen lihavan itseään vanhemman naisen kanssa. Ajattelin, että mies varmasti rakastaa naista todella paljon, kun ei välitä ulkoisista seikoista.
Vierailija kirjoitti:
Jos tällaisen luonnonvastaisen epäsuhdan näen, menen ja korjaan heti tilanteen ja otan miehen siltä pois.
Ihmiskunta kiittää sinua, sisar. Pidät geenipoolistamme huolta - olettaen, ettei mies ole ehtinyt rumistuksen kanssa lisääntymään.
Ajattelevat, mutta naiset harvoin pisteyttävät ketään numeroilla. Yleisesti ihmettelevät, että ulkoisesti epäsuhta pari ja että naisessa on varmaan jotain muita tosi hienoja piirteitä.
Ensinnäkin vastaantulevat ''pariskunnat'' voivat olla kaikkea muuta kuin pariskuntia, jos henkilöt eivät selvästi ole yhdessä, eli pitele toisia käsistään tai lähetä sellaisia viboja että kyse on pariskunnasta. Minä ainakin liikun tuolla maailmalla työkaverien, veljieni, serkkuni ja miespuolisten kavereiden kanssa.
Toiseksi jos vastaan tulee ulkoisesti epäsuhtainen pariskunta niin päin että mies on se komeampi ja nainen vaatimattoman näköinen, ajattelen ensisijaisesti että nainen ja mies ovat varmasti tosi hyviä tyyppejä ja kyse oikeasta rakkaudesta eikä vain pintakiillosta viehättymisestä.
Kerran olin todella, todella, todella hämmentynyt. Olimme jatkoilla ravintolassa, jonne hääpari oli tullut juhlimaan häitään pienen hääseurueen kanssa vihkimisen jälkeen (hääpuvut ym. yhä päällä), ja tuore vaimo oli hampaaton, rehellisesti sanottuna rankat viimeiset 15 v kodittomana olleen narkkarin näköinen tapaus, ja tuore aviomies puolestaan näytti siltä että olisi töissä investointipankissa, siisti, komea, nuori, tyylitajuinen ja sliipattu. Tästä on aikaa 15 v, mutta en vieläkään ymmärrä miten tuo oli mahdollista ja nyt aloin miettimään mitähän heille kuuluu. Toivottavasti hyvää, joko yhdessä tai erikseen. Ihan supisuomalaisia olivat molemmat, ja kovin juhlatuulella kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Joo myönnän joskus ajattelevani noin. Juuri yksi päivä näin timmin miehen lihavan itseään vanhemman naisen kanssa. Ajattelin, että mies varmasti rakastaa naista todella paljon, kun ei välitä ulkoisista seikoista.
Oliko naisella isot tissit ja sinulla a-kupit?
Kyllä, varsinkin jos viisikymppinen kulkee nuori tyttönen kainalossa. Henkisesti pojaksi jäänyt miesparka!
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin vastaantulevat ''pariskunnat'' voivat olla kaikkea muuta kuin pariskuntia, jos henkilöt eivät selvästi ole yhdessä, eli pitele toisia käsistään tai lähetä sellaisia viboja että kyse on pariskunnasta. Minä ainakin liikun tuolla maailmalla työkaverien, veljieni, serkkuni ja miespuolisten kavereiden kanssa.
Toiseksi jos vastaan tulee ulkoisesti epäsuhtainen pariskunta niin päin että mies on se komeampi ja nainen vaatimattoman näköinen, ajattelen ensisijaisesti että nainen ja mies ovat varmasti tosi hyviä tyyppejä ja kyse oikeasta rakkaudesta eikä vain pintakiillosta viehättymisestä.
Mutta, jos tilanne on toisinpäin, ajattelet, että kyse on rahasta, eikös niin?
Rakkaus lienee niin harvinaista, että kaikki ei-pinnallinen on kummallista ja vaikeaa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin todella, todella, todella hämmentynyt. Olimme jatkoilla ravintolassa, jonne hääpari oli tullut juhlimaan häitään pienen hääseurueen kanssa vihkimisen jälkeen (hääpuvut ym. yhä päällä), ja tuore vaimo oli hampaaton, rehellisesti sanottuna rankat viimeiset 15 v kodittomana olleen narkkarin näköinen tapaus, ja tuore aviomies puolestaan näytti siltä että olisi töissä investointipankissa, siisti, komea, nuori, tyylitajuinen ja sliipattu. Tästä on aikaa 15 v, mutta en vieläkään ymmärrä miten tuo oli mahdollista ja nyt aloin miettimään mitähän heille kuuluu. Toivottavasti hyvää, joko yhdessä tai erikseen. Ihan supisuomalaisia olivat molemmat, ja kovin juhlatuulella kumpikin.
Arvelen että molemmat päässeet kuiville suosta. Mies käyttänyt vähemmän aikaa.
Villi arvaus vain
Joskus komealla tai kauniilla on vaatimattoman näköinen puoliso.
On niin monia asioita, mitkä ihmisessä voi viehättää.
Kauniilla ystävälläni on rehellisesti sanottuna melkoisen ruma mies. Mutta tuo mies on älyttömän hyvä tyyppi, eikä hänen kanssaan ikinä ole tylsää.
Ovat hyvä pariskunta, sopivat toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Näitköhän mut ja mun pojan?
Ei kaikki ole pariskuntia keskenään. Joskus oon käynyt pikkuveljenikin kanssa kaupassa. Ja isäni.
Itse ajattelen paria pinnalliseksi, jos molemmat kauniita, urheilullisia, huoliteltuja ym. Minua ja miestäni moni katsoo aina pitkään. Mies on tummapiirteinen ulkomaalaistaustainen, ihan kuin jostain lähi-idän mafiasta tatuointeineen ja nahkatakkeineen ja minä taas kiltti, uskovainen, opiskelijatyttö, en käytä meikkiä tai koruja, räikeitä vaatteita ym. 😅 Meillä kuitenkin luonteet sopii tosi hyvin yhteen, samat arvot ja kiinnostuksen kohteet. Jos näen esim. lihavan naisen ja urheilullisen miehen tai jonkun tosi kauniin naisen ja mielestäni ei niin kaksisen miehen, ajattelen, että heidän luonteensa sopivat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta, jos tilanne on toisinpäin, ajattelet, että kyse on rahasta, eikös niin?
Jos tilanne on toisinpäin, ajattelen yleensä että mies on varmaan tosi hauskaa seuraa. Paitsi jos nainen näyttää leikellyltä ja (anteeksi) halvalta, ajattelen että kyse saattaa olla myös rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelen että molemmat päässeet kuiville suosta. Mies käyttänyt vähemmän aikaa.
Villi arvaus vain
Tämä saattaakin olla se syy! Kiitos, tästä ajatuksesta tuli todella hyvä mieli, toivottavasti pysyvät jatkossakin kuivilla. He olivat todella onnellisen näköisiä silloin molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen paria pinnalliseksi, jos molemmat kauniita, urheilullisia, huoliteltuja ym. Minua ja miestäni moni katsoo aina pitkään. Mies on tummapiirteinen ulkomaalaistaustainen, ihan kuin jostain lähi-idän mafiasta tatuointeineen ja nahkatakkeineen ja minä taas kiltti, uskovainen, opiskelijatyttö, en käytä meikkiä tai koruja, räikeitä vaatteita ym. 😅 Meillä kuitenkin luonteet sopii tosi hyvin yhteen, samat arvot ja kiinnostuksen kohteet. Jos näen esim. lihavan naisen ja urheilullisen miehen tai jonkun tosi kauniin naisen ja mielestäni ei niin kaksisen miehen, ajattelen, että heidän luonteensa sopivat yhteen.
Ihanaa, miehesi kuulostaa todella jännältä.
Kieltämättä kerran katsoin, että komealla työkaverilla ei ollut kovinkaan kaksisen näköinen vaimo. Lieneekö sitten rupsahtanut ajansaatossa.