Saako treffeille mennä vaan syömään?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit AP vähän valmiimpi antamaan, niin voisit saada matkoja lahjoja ja muutakin kuin yhden pihviannoksen. Ainakaan minä en tarjoa muuta jos vastassa on pihtari!
En halua muuta kuin aterian. On nälkä.
Ap
0/5
Mitä ihmeellistä tässä on? Sen verran olen epätoivoinen, että kunnon ateria maistuis, mutta en halua lähteä mihinkään matka- ja lahjatouhuun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit AP vähän valmiimpi antamaan, niin voisit saada matkoja lahjoja ja muutakin kuin yhden pihviannoksen. Ainakaan minä en tarjoa muuta jos vastassa on pihtari!
Ap
Sit alat vertailee sokerisaitteja keskenään ja koitat oppia lukemaan rivien välistä sponsorien toiveita. Teet selväksi ettet anna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
0/5
Mitä ihmeellistä tässä on? Sen verran olen epätoivoinen, että kunnon ateria maistuis, mutta en halua lähteä mihinkään matka- ja lahjatouhuun.
Ap
Facen ruokakassi ryhmästä pyydät ResQ kreduja.
Käyn vain kahvilla treffikumppanin kanssa. Siitä on hyvä aloittaa.
En tarvitse treffikumppaneita. Oma vapaus. Aikuiset lapset.
Syön sitä mitä on. Välillä oikeinkin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Noloa.. Tai miksei jos maksat itse.
Että pitäisi reidet avata/meisseli ryhdistää?
Ei ole reilua hyväksikäyttää ihmisiä. Eli vastaus on ei.
N32
Miksi ap-mies teet tällaisia höpöaloituksia?
No mitäs muuta sinne mennään tekemään 😲 syömään ja juttelemaan.
Tietenkin järjestys.. nainti, syönti, nainti.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan. Koita nyt kumminki olla sen aikaa mukavaa seuraa.
Tietysti olen mukavaa seuraa, en ottaisi sitä riskiä, että mies häipyy kesken treffien.
Ap
Jos otat sen jälkeen muutakin kuin ruokaa poskeen, niin mikä jottei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noloa siinä on? Ja olen köyhä, joten en maksa itse. Se tässä vähän onkin ideana..
Ap
Mikset liity sokerisaiteille?
Koska en ole kiinnostunut antamaan mitään vastalahjoja.
Ap
Ei monikaan mies enää maksa treffikumppanin ateriaa. Jos laitat suoraan esittelyysi, että annat kouria tissejä vaatteiden päältä 10 sekuntia hyvitykseksi ilmaisesta ateriasta, saat varmasti monia treffipyyntöjä. Voit keksiä vielä jotain tuotakin miedompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noloa siinä on? Ja olen köyhä, joten en maksa itse. Se tässä vähän onkin ideana..
Ap
Ap
Ei monikaan mies enää maksa treffikumppanin ateriaa. Jos laitat suoraan esittelyysi, että annat kouria tissejä vaatteiden päältä 10 sekuntia hyvitykseksi ilmaisesta ateriasta, saat varmasti monia treffipyyntöjä. Voit keksiä vielä jotain tuotakin miedompaa.
On mulle maksettu monesti. Täytyy vaan vähän valikoida, että kenen kanssa menee.
Ap
Miksi ihmeessä treffeillä pitää syödä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
On mulle maksettu monesti. Täytyy vaan vähän valikoida, että kenen kanssa menee.
Ap
Kysytkö siis ennen treffejä maksaako treffikumppani sinunkin syömisesi?
Joskus muutama vuosi sitten kävin vain syömässä miesten kanssa. Tykkäilin tinderissä semmoisista miehistä mistä ajattelin etteivät saa helpolla naisseuraa. Olivat aina innoissaan viemässä syömään, kaikki maksoivat, ikinä en joutunut itse maksamaan mitään. Toisille treffeille en lähtenyt vaan kiitin kohteliaasti kivasta illasta. Oikeasti kiinnosti vain ruoka ja se ettei itse tarvinnut kokata kotona.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä treffeillä pitää syödä?
Pitää sitä nyt välillä saada suuhunsakin jotain.
Siitä vaan. Koita nyt kumminki olla sen aikaa mukavaa seuraa.