Saako treffeille mennä vaan syömään?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea!
On se hyvä idea siinä vaiheessa, kun on syönyt monta päivää pastaa tomaattikastikkeella, kun ei ole kaapeissa muuta eikä rahaa ostaa ruokaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa.. Tai miksei jos maksat itse.
Mitä noloa siinä on? Ja olen köyhä, joten en maksa itse. Se tässä vähän onkin ideana..
Ap
Mikset liity sokerisaiteille?
Koska en ole kiinnostunut antamaan mitään vastalahjoja.
Ap
Ei monikaan mies enää maksa treffikumppanin ateriaa. Jos laitat suoraan esittelyysi, että annat kouria tissejä vaatteiden päältä 10 sekuntia hyvitykseksi ilmaisesta ateriasta, saat varmasti monia treffipyyntöjä. Voit keksiä vielä jotain tuotakin miedompaa.
On mulle maksettu monesti. Täytyy vaan vähän valikoida, että kenen kanssa menee.
Ap
Kysytkö siis ennen treffejä maksaako treffikumppani sinunkin syömisesi?
En. Menen treffeille vain niiden kanssa, jotka itse ehdottavat ateriointia ja kysyvät tyyliin 'saanko tarjota sulle illallisen?'.
Ap
Voit mennä vain syömään. Voit ajatella vaikka tarjoavasi keskusteluseuraa ruokapalkalla. Moni veloittaa paljon enemmän.
Kannattaa laittaa jo tinder aloitukseen, että ensitreffeillä syömään ja herrasmies maksaa
Jos haluaa pelkkää ruokaa, niin kannattaa mennä ruokajonoon. Treffeille meneminen ellet kerro toisella haluavasi vain ilmaisen aterian on harhaanjohtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa pelkkää ruokaa, niin kannattaa mennä ruokajonoon. Treffeille meneminen ellet kerro toisella haluavasi vain ilmaisen aterian on harhaanjohtavaa.
En mene ruokajonoon viemään oikeasti köyhien ruokia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
TROLLI!
Millä perusteella?
Ap
Ei voi mennä vain syömään, pitää myös p a n n a. Tai vähintään jotain k ä s i h o m m a a tai h u u l i h ö l k k ä ä.
En. Menen treffeille vain niiden kanssa, jotka itse ehdottavat ateriointia ja kysyvät tyyliin 'saanko tarjota sulle illallisen?'.
Ap