Saako treffeille mennä vaan syömään?
Kommentit (50)
Noloa.. Tai miksei jos maksat itse.
Ei. Pitää juoda samalla kunnon konttauskännit ja paskoa housuunsa.
Tykkään yleensä treffeistä, missä jutellaan vaan ennen ruoan valmistumista ja ruoan syömisen jälkeen.
Sexual favor olisi silti suotavaa tehdä etenkin jos toinen maksaa laskun.
Kävin joskus aikoinaan sokkotrefffeillä illallisen merkeissä. Neito tilasi kalleinta listalta ja minä herrasmiehenä maksoin laskun, vaikkei asia siitä edennyt kiitosta pidemmälle. Sama toistui pari kertaa, kunnes kyllästyin.
Jälkeenpäin se ihmetteli, miksi en enää pommittanut viesteillä. Olisiko ollut vastavuoroisuuden puute?
Vierailija kirjoitti:
Mitä noloa siinä on? Ja olen köyhä, joten en maksa itse. Se tässä vähän onkin ideana..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noloa siinä on? Ja olen köyhä, joten en maksa itse. Se tässä vähän onkin ideana..
Ap
Mikset liity sokerisaiteille?
Vierailija kirjoitti:
Sexual favor olisi silti suotavaa tehdä etenkin jos toinen maksaa laskun.
Ja sen voi tehdä ilman romanttisia tunteita. Just business, nothing personal
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska en ole kiinnostunut antamaan mitään vastalahjoja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska en ole kiinnostunut antamaan mitään vastalahjoja.
Ap
Eihän kaikki annakaan. Osa keskittyy matkusteluun ja syömiseen.
Jos mietit ohjelmanumerona (esim. kutsujana), niin on ok.
Jos mietit toisen kustannuksella syömistä, niin ei. Varsinkin jos tiedät jo valmiiksi, ettei muulla tapaa kiinnosta.
Tämä on mielipiteeni näin naisena.
Ei ole kohteliasta käydä hotkimassa vain ne ruuat. Pitää olla hauska seuralainen 😄
Jos olisit AP vähän valmiimpi antamaan, niin voisit saada matkoja lahjoja ja muutakin kuin yhden pihviannoksen. Ainakaan minä en tarjoa muuta jos vastassa on pihtari!
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit AP vähän valmiimpi antamaan, niin voisit saada matkoja lahjoja ja muutakin kuin yhden pihviannoksen. Ainakaan minä en tarjoa muuta jos vastassa on pihtari!
En halua muuta kuin aterian. On nälkä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos mietit ohjelmanumerona (esim. kutsujana), niin on ok.
Jos mietit toisen kustannuksella syömistä, niin ei. Varsinkin jos tiedät jo valmiiksi, ettei muulla tapaa kiinnosta.
Tämä on mielipiteeni näin naisena.
Lisäys:
Et ole seksiä velkaa.
Vedättäminen ei ole reilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua muuta kuin aterian. On nälkä.
Ap
0/5
Mitäs muuta siellä pitäisi tehdä?