Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei lääke-esittelijät? Miten markkinoitte lääkkeitä lastenlääkäreille? Käyttekö ollenkaan heille kauppaamassa mitään?

Vierailija
17.12.2006 |

Lapsille tarkoitettuja lääkkeitähän pitää markkinoilla aikuisille, niin miten käytännössä toimii?



Itselläni lääkeura alkamassa ja tietyt asiat mietityttävät.





Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi