Lue keskustelun säännöt.
Hei lääke-esittelijät? Miten markkinoitte lääkkeitä lastenlääkäreille? Käyttekö ollenkaan heille kauppaamassa mitään?
17.12.2006 |
Lapsille tarkoitettuja lääkkeitähän pitää markkinoilla aikuisille, niin miten käytännössä toimii?
Itselläni lääkeura alkamassa ja tietyt asiat mietityttävät.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla