Sinkkunaiset: onko nämä 6 isointa ongelmaa deittailussa miesten kanssa?
1. Kiinnostavia miehiä ei löydy
2. Kemiaa ei löydy
3. Miehet haluaa vain seksiä
4. Treffit tuntuu työhaastattelulta ja koko deittailu työltä
5. Miehiin ei voi luottaa, pelaaminen, valehtelu
6. Jos löytyy kiinnostava mies, niin sitten se ei kiinnostu susta
Bonus monilla: Miehet on loukanneet sua eri tavoin pikkutytöstä asti
Näyttääkö tällainen lista suunnilleen oikeaan osuvalta vai tuleeko vielä mieleen jotain lisättävää? Saa ainakin mun puolesta sanoa ihan suoraan, mä en ainakaan ota itseeni.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 ja 2 ovat suurimmat ongelmat ja ne myös linkittyvät toisiinsa. Jos Tinderistä löytää jonkun kiinnostavan oloisen, livenä todennäköisesti hän ei kiinnostakaan, johtuen siitä ettei välillämme ole minkäänlaista kemiaa (minun puoleltani, miehet kyllä kokevat kemiaa käytännössä aina). Olen sitä tyyppiä joka ihastuu heti tai ei ollenkaan, enkä ala deittaamaan ihmistä, joka ei iske satasella heti.
Kohta 5 eli pelaaminen ja valehtelu on myös on jonkinasteinen ongelma, mutta haluan uskoa, että mulla on ollut vain huonoa tuuria.
Tässä tuli tiivistetysti deittailun ongelmat: miesten ongelma on, ettei kukaan kiinnostu. Naisten ongelma on, että miehiä on jonoksi asti, mutta nainen ei kiinnostu kenestäkään.
Sanoisin että tuo, ettei nainen kiinnostu juuri kenestäkään vaikka ottajia olisi, ei ole edes kovin yleistä. Ainakaan siinä mittakaavassa mitä minulla. Samoin muistuttaisin että kaikkien miesten ongelma ei todellakaan ole, ettei kukaan kiinnostu, vaan sukupuolesta riippumatta hyvännäköisillä ihmisillä on ottajia aina jonoksi saakka.
Enpä ole koskaan nähnyt täällä yhtäkään kommenttia mieheltä, joka on sanonut ottajia olleen jonoksi asti. Naisilla tyyliin joka toinen kommentti on, että ottajia olisi ollut, mutta ei itse kiinnostunut kenestäkään. Kuten tämä lainattu nainenkin sanoi.
Varmasti jos rakennat käsityksesi maailmasta joidenkin palstakommenttien varaan, silloin se näyttääkin aika paljon erilaiselta kuin mitä on todellisuus. Tasan jokainen joka on elämäänsä palstan ulkopuolellakin elänyt tietää, että on olemassa vaikka kuinka paljon miehiä, joilla todellakin on ottajia jonoksi saakka. He vain eivät satu hengaamaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 ja 2 ovat suurimmat ongelmat ja ne myös linkittyvät toisiinsa. Jos Tinderistä löytää jonkun kiinnostavan oloisen, livenä todennäköisesti hän ei kiinnostakaan, johtuen siitä ettei välillämme ole minkäänlaista kemiaa (minun puoleltani, miehet kyllä kokevat kemiaa käytännössä aina). Olen sitä tyyppiä joka ihastuu heti tai ei ollenkaan, enkä ala deittaamaan ihmistä, joka ei iske satasella heti.
Kohta 5 eli pelaaminen ja valehtelu on myös on jonkinasteinen ongelma, mutta haluan uskoa, että mulla on ollut vain huonoa tuuria.
Tässä tuli tiivistetysti deittailun ongelmat: miesten ongelma on, ettei kukaan kiinnostu. Naisten ongelma on, että miehiä on jonoksi asti, mutta nainen ei kiinnostu kenestäkään.
Sanoisin että tuo, ettei nainen kiinnostu juuri kenestäkään vaikka ottajia olisi, ei ole edes kovin yleistä. Ainakaan siinä mittakaavassa mitä minulla. Samoin muistuttaisin että kaikkien miesten ongelma ei todellakaan ole, ettei kukaan kiinnostu, vaan sukupuolesta riippumatta hyvännäköisillä ihmisillä on ottajia aina jonoksi saakka.
Enpä ole koskaan nähnyt täällä yhtäkään kommenttia mieheltä, joka on sanonut ottajia olleen jonoksi asti. Naisilla tyyliin joka toinen kommentti on, että ottajia olisi ollut, mutta ei itse kiinnostunut kenestäkään. Kuten tämä lainattu nainenkin sanoi.
Varmasti jos rakennat käsityksesi maailmasta joidenkin palstakommenttien varaan, silloin se näyttääkin aika paljon erilaiselta kuin mitä on todellisuus. Tasan jokainen joka on elämäänsä palstan ulkopuolellakin elänyt tietää, että on olemassa vaikka kuinka paljon miehiä, joilla todellakin on ottajia jonoksi saakka. He vain eivät satu hengaamaan täällä.
No ei nyt ehkä "vaikka kuinka paljon", mutta onhan niitä. Aika paljon enemmän on kuitenkin niitä miehiä, jotka ei kovin haluttuja ole
AP:lle unohdit numero 9:
Mies on liian lyhyt (eli alle 180cm)
https://dl6pgk4f88hky.cloudfront.net/styles/large/public/ok_cupid_2.png…
Tätä graafia kannattaisi naisen tutkia, katsoa peiliin ja pohtia voiko asialle tehdä yhtään mitään;)
Vierailija kirjoitti:
Onko kohtalotovereita traumojen osalta liittyen suhteisiin/deittailuun? Ne vaikuttaa myös...
On miehet kyllä aiheuttaneet monta traumaa menneisyydessä
M55 kirjoitti:
Tätä graafia kannattaisi naisen tutkia, katsoa peiliin ja pohtia voiko asialle tehdä yhtään mitään;)
No jaa, olen oikeastaan samaa mieltä naisten kanssa. Kyllä tuolla pitkin maailmaa näkyy aika paljon enemmän kivan näköisiä naisia kuin miehiä. Ja tunnistan kyllä ihan kohtuullisenkin hyvännäköiset miehet kun sellaiset näen, mutta on niitä paljon vähemmän kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
M55 kirjoitti:
No jaa, olen oikeastaan samaa mieltä naisten kanssa. Kyllä tuolla pitkin maailmaa näkyy aika paljon enemmän kivan näköisiä naisia kuin miehiä. Ja tunnistan kyllä ihan kohtuullisenkin hyvännäköiset miehet kun sellaiset näen, mutta on niitä paljon vähemmän kuin naisia.
Jos hyvännäköisiä naisia on paljon enemmän kuin hyvännäköisiä miehiä, niin eikö tuo ole aika paska juttu niille naisillekin? Kaikille hyvännäköisille naisillehan ei siinä tapauksessa riitä hyvännäköistä miestä...
Kommentista tuli yhteenviestiin liian pitkä, joten jaan osiin.
.
Noh, kommentoin tähän mitkä ovat minun mielestäni suurimmat ongelmat/turn offit.
.
1. Kiinnostavia naisia ei löydy
- Tämä on kyllä ehkä suurin ongelma, sillä lähes jokaisessa naisessa on asioita, joiden vuoksi en kiinnostu heistä. On siis joku tai useampi turn off, jonka vuoksi kiinnostusta ei herää ollenkaan, tai se sammuu hyin nopeasti. Näitä on esim. itsekeskeisyys, ylimielisyys, tatuoinnit, raha on kaikki kaikessa -mentaliteetti, kotitöiden laiminlyönti, tupakointi/nuuska/huum33t, alkoholi, käytöstavattomuus, jne.
.
2. Kemiaa ei löydy
- Liittyy melko lailla edelliseen kohtaan, eli kemiaa ei löydy, koska toisessa on niin paljon turn offeja.
.
3. Naiset haluaa vain seksiä
- Ei seksin haluaminen ole huono asia, mutta pelkän seksin haluaminen on todella huono asia. Heille ei tule mieleen jospa mies haluaisi suhteelta muuta kuten avioliiton ja lapset. Halutaan heti päästä panee ja selitetään tätä jollain yhteisellä kemialla vaikka oikeasti taka ajatuksena on itsekäs omien halujen tyydytys
.
4. Treffit on vain hauskan pito
- Deitit on lähinnä panomiehen etsimistä ei haluta puhua yhteisestä tulevaisuudesta tai oikeastaan mistään.
.
5. Haetaan miehiä jotka varmasti pettää
-Hakeudutaan piireihin ja paikkoihin jossa nähdään se itserakkain idiootti jätkä ja sitten mennään panee. Sitten itketään että kaikki miehet on sellaisia vaikka kaikki sen näki ettei miehestä ole yhden illan jutusta syntyneen lapsen isäksi.
.
6. Jos löytyy kiinnostava nainen, niin sitten se ei osaa suomea.
- Kaikki kauniit ,laihat, elegantit, naiselliset naiset on jonkun vaimoja, turisteja jne. jotka ei osaa suomea eikä halua jäädä suomeen koska naiset on niin kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella ei sillä hetkellä "sytytä kemiat".
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se ettei nainen tiedä mitä haluaa. Heijastaa kaiken tunne puolelle mikä vaihtuu jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
4 ja 5 sekä tuo viimeinen bonuskohta.
Olen vasta nyt lähes kolmekymppisenä tajunnut miten naisvihamielisten ihmisten seurassa olen elänyt. Jo ihan kotona opetettiin että naisella ei ole mitään arvoa.Lähes kaikista seurustelu-tapailukumppaneistani on paljastunut niin myrkyllisen seksistisiä naisvihaajia, että suhde on pitänyt lopettaa.
Ainoana poikkeuksena on deittailemani vaihto-oppilas. Hän ei haukkunut, vähätellyt tai yrittänyt murentaa itsetuntoani. Hän kohteli minua kuin toista tasavertaista ihmistä, ilman ennakkoluuloja tai olettamuksia. Hänen seurassaan oli hyvä ja turvallinen, rakastettu olo.
Loput ovatkin olleet ihan suomalaisia ja jotenkin mielenvikaisia naisia halveksivia sadisteja. Ovat kyllä aluksi olleet normaaleja ja hyväkäytöksisiä, henkinen väkivalta on alkanut vasta suhteen vakiinnuttua.
Nykyisin pelkään deittailla kun olen niin monesti joutunut pettymään kun sen tavallisen, normaalin miehen pinnan alla onkin sydämetön ja katkera misogynisti.
En käsitä miten paljon suomalaisissa miehissä on piilevää, patoutunutta kaunaa naisia ja tyttöjä kohtaan.
Ehkä miehet ei ole tyytyväisiä naisen asemaan ja naiset kokee sen jonkinlaisena vihana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaavasti miesten mielestä isoimmat ongelmat naisissa.
-urakeskeisyys.
-pakkomiele omasta lemmikistä.
-itsekkyys.
-ylipaino.
-toksinen feministisyys
7. Treffeillä katkera nillitys naisista, jotka todennäköisesti antaneet pakit ihan syystä tai existä, jotka ovat yksin syypäitä eroon
8. Taloudellisen hyväksikäytön yrittäminen heti ensitapaamisesta alkaen
Ei, Kyllä nämä on naisten näkemyksiä ei miesten.
Mies valehtelee parisuhdestatuksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun ongelma on tuo 6 kohta. Eli tapaan kyllä silloin tällöin kiinnostavia miehiä, mutta ulkonäköni ei vaan riitä saamaan näitä miehiä.
Ne miehet jotka minusta kiinnostuvat, eivät puolestaan ole riittävän hyvännäköisiä että minä kiinnostuisin heistä.
Tapaan kyllä silloin tällöin kiinnostavia naisia, mutta statukseni ei vaan riitä saamaan näitä naisia.
Ne naiset jotka minusta kiinnostuvat, eivät puolestaan ole riittävän hyvännäköisiä että minä kiinnostuisin heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut hengailee...
M55 kirjoitti:
ja noin 7% jotka on naisten mielestä kaikista viehättävämpiä miehiä, panee 90% naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut ottajia. Vain rumia lihavia kalja-äijiä. Olen itse hoikka ja korkeasti koulutettu nörtti. Muille miehille käy vaan bimbot, maantienväriset äidinkorvikkeet ja nuoret blondit.
Vierailija kirjoitti:
Kommentista tuli yhteenviestiin liian pitkä, joten jaan osiin.
.
Noh, kommentoin tähän mitkä ovat minun mielestäni suurimmat ongelmat/turn offit.
.
1. Kiinnostavia naisia ei löydy
- Tämä on kyllä ehkä suurin ongelma, sillä lähes jokaisessa naisessa on asioita, joiden vuoksi en kiinnostu heistä. On siis joku tai useampi turn off, jonka vuoksi kiinnostusta ei herää ollenkaan, tai se sammuu hyin nopeasti. Näitä on esim. itsekeskeisyys, ylimielisyys, tatuoinnit, raha on kaikki kaikessa -mentaliteetti, kotitöiden laiminlyönti, tupakointi/nuuska/huum33t, alkoholi, käytöstavattomuus, jne.
.
2. Kemiaa ei löydy- Liittyy melko lailla edelliseen kohtaan, eli kemiaa ei löydy, koska toisessa on niin paljon turn offeja.
.
3. Naiset haluaa vain seksiä- Ei seksin haluaminen ole huono asia, mutta pelkän seksin haluaminen on todella huono asia. Heille ei tule mieleen jospa mies haluaisi suhteelta muuta kuten avioliiton ja lapset. Halutaan heti päästä panee ja selitetään tätä jollain yhteisellä kemialla vaikka oikeasti taka ajatuksena on itsekäs omien halujen tyydytys
.
4. Treffit on vain hauskan pito- Deitit on lähinnä panomiehen etsimistä ei haluta puhua yhteisestä tulevaisuudesta tai oikeastaan mistään.
.
5. Haetaan miehiä jotka varmasti pettää-Hakeudutaan piireihin ja paikkoihin jossa nähdään se itserakkain idiootti jätkä ja sitten mennään panee. Sitten itketään että kaikki miehet on sellaisia vaikka kaikki sen näki ettei miehestä ole yhden illan jutusta syntyneen lapsen isäksi.
.
6. Jos löytyy kiinnostava nainen, niin sitten se ei osaa suomea.- Kaikki kauniit ,laihat, elegantit, naiselliset naiset on jonkun vaimoja, turisteja jne. jotka ei osaa suomea eikä halua jäädä suomeen koska naiset on niin kateellisia.
Niin mikä meidän suomalaisia miehiä estää hakeutumasta Bulgariaan? Juurikin noillla kauniilla ja eleganteilla naisilla on jo rakastavat miehet. Rakkauteen ei kuulu oman navan tuijotus. Tasan niin kauan kun kotimainen mies ajattelee rahojen kuuluvan vain hälle ei perheelle, jääkööt yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On heitä varmaan määrällisesti paljon jos otat huomioon koko kaupungin suositut miehet. Mutta jos nyt katsot miten iso osa miehistä on niin niitä joilla on naisia jonoksi asti niin puhutaan ehkä max. 5% miehistä.
Onko kohtalotovereita traumojen osalta liittyen suhteisiin/deittailuun? Ne vaikuttaa myös...