Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaiset: onko nämä 6 isointa ongelmaa deittailussa miesten kanssa?

Vierailija
09.08.2023 |

1. Kiinnostavia miehiä ei löydy
2. Kemiaa ei löydy
3. Miehet haluaa vain seksiä
4. Treffit tuntuu työhaastattelulta ja koko deittailu työltä
5. Miehiin ei voi luottaa, pelaaminen, valehtelu
6. Jos löytyy kiinnostava mies, niin sitten se ei kiinnostu susta
Bonus monilla: Miehet on loukanneet sua eri tavoin pikkutytöstä asti

Näyttääkö tällainen lista suunnilleen oikeaan osuvalta vai tuleeko vielä mieleen jotain lisättävää? Saa ainakin mun puolesta sanoa ihan suoraan, mä en ainakaan ota itseeni.

Kommentit (149)

21/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla et tyhmä kysymys mut en tiedä, eli mikä on "käenpoikanen"?

toisen miehen lapsi

Vierailija
22/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ja 5 sekä tuo viimeinen bonuskohta.

Olen vasta nyt lähes kolmekymppisenä tajunnut miten naisvihamielisten ihmisten seurassa olen elänyt. Jo ihan kotona opetettiin että naisella ei ole mitään arvoa.

Lähes kaikista seurustelu-tapailukumppaneistani on paljastunut niin myrkyllisen seksistisiä naisvihaajia, että suhde on pitänyt lopettaa.

Ainoana poikkeuksena on deittailemani vaihto-oppilas. Hän ei haukkunut, vähätellyt tai yrittänyt murentaa itsetuntoani. Hän kohteli minua kuin toista tasavertaista ihmistä, ilman ennakkoluuloja tai olettamuksia. Hänen seurassaan oli hyvä ja turvallinen, rakastettu olo.

Loput ovatkin olleet ihan suomalaisia ja jotenkin mielenvikaisia naisia halveksivia sadisteja. Ovat kyllä aluksi olleet normaaleja ja hyväkäytöksisiä, henkinen väkivalta on alkanut vasta suhteen vakiinnuttua.

Nykyisin pelkään deittailla kun olen niin monesti joutunut pettymään kun sen tavallisen, normaalin miehen pinnan alla onkin sydämetön ja katkera misogynisti.

En käsitä miten paljon suomalaisissa miehissä on piilevää, patoutunutta kaunaa naisia ja tyttöjä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ja 2 ovat suurimmat ongelmat ja ne myös linkittyvät toisiinsa. Jos Tinderistä löytää jonkun kiinnostavan oloisen, livenä todennäköisesti hän ei kiinnostakaan, johtuen siitä ettei välillämme ole minkäänlaista kemiaa (minun puoleltani, miehet kyllä kokevat kemiaa käytännössä aina). Olen sitä tyyppiä joka ihastuu heti tai ei ollenkaan, enkä ala deittaamaan ihmistä, joka ei iske satasella heti.

Kohta 5 eli pelaaminen ja valehtelu on myös on jonkinasteinen ongelma, mutta haluan uskoa, että mulla on ollut vain huonoa tuuria.

Vierailija
24/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

6

N29

Vierailija
25/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1+3

Vierailija
26/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, 3, ja 4 mulla. Vaikka koko lista on osuu kyllä varmaan aika oikeaan

Vierailija
27/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaikki kohdat 1-8 poislukien nro 6. Kaikki miehet haluaisivat nähdä uudelleen, mutta tarjolla on lähinnä fwb virityksiä. Mä etsin aitoa parisuhdetta, mutta sellaista en ole tinderistä löytänyt. Olenkin toistaiseksi lopettanut deittailun. En jaksanut hypätä treffeillä toteamassa, että ei kemiaa mun osalta tai sit paljastuu, että miehen puheista huolimatta tarjolla taas lähinnä seksiä.

Vierailija
28/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

2

3

4

5

N31

Vierailija
29/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. on ongelma.

Tämä juuri. 1. ongelma pitäisi saada selitettyä, jotta edes pääsisi noihin muihin mahdollisiin ongelmiin käsiksi.

Vierailija
30/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 ja 2 ovat suurimmat ongelmat ja ne myös linkittyvät toisiinsa. Jos Tinderistä löytää jonkun kiinnostavan oloisen, livenä todennäköisesti hän ei kiinnostakaan, johtuen siitä ettei välillämme ole minkäänlaista kemiaa (minun puoleltani, miehet kyllä kokevat kemiaa käytännössä aina). Olen sitä tyyppiä joka ihastuu heti tai ei ollenkaan, enkä ala deittaamaan ihmistä, joka ei iske satasella heti.

Kohta 5 eli pelaaminen ja valehtelu on myös on jonkinasteinen ongelma, mutta haluan uskoa, että mulla on ollut vain huonoa tuuria.

Tässä tuli tiivistetysti deittailun ongelmat: miesten ongelma on, ettei kukaan kiinnostu. Naisten ongelma on, että miehiä on jonoksi asti, mutta nainen ei kiinnostu kenestäkään.

Vierailija
31/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lista:

1) Miehet joista olen kiinnostunut eivät kiinnostu minusta.

2) Miehet joista kiinnostun eivät halua parisuhdetta,, vaan pelkän tapailusuhteen miehen ehdoilla.

3) Miehillä jotka haluavat kanssani parisuhteen on ongelmia elämänhallinnan/alkoholin kanssa (en halua kenenkään kodinhoitajaksi tai varaäidiksi.)

4) Miehellä on lapsia (en halua kenenkään kodinhoitajaksi tai varaäidiksi.)

Vierailija
32/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentista tuli yhteenviestiin liian pitkä, joten jaan osiin.

.

Noh, kommentoin tähän mitkä ovat minun mielestäni suurimmat ongelmat/turn offit.

.

1. Kiinnostavia miehiä ei löydy

- Tämä on kyllä ehkä suurin ongelma, sillä lähes jokaisessa miehessä on asioita, joiden vuoksi en kiinnostu heistä. On siis joku tai useampi turn off, jonka vuoksi kiinnostusta ei herää ollenkaan, tai se sammuu hyin nopeasti. Näitä on esim. itsekeskeisyys, ylimielisyys, saastaisuus, huono rahankäyttö (liika törsääminen ja tili tuli tili meni -mentaliteetti ja velaksi eläminen tai hirveä piheys, siipeily ja lokkeilu ja kaiken maksattaminen muilla), kotitöiden laiminlyönti, tupakointi/nuuska/huum33t, alkoholi, käytöstavattomuus, jne.

.

2. Kemiaa ei löydy

- Liittyy melko lailla edelliseen kohtaan, eli kemiaa ei löydy, koska toisessa on niin paljon turn offeja.

.

3. Miehet haluaa vain seksiä

- Ei seksin haluaminen ole huono asia, mutta huono seksi on todella huono asia. Miehet ovat todella huonoja seksissä, ottaneet mallia p0rnösta, kovakouraisia, itsekeskeisiä, ja lisäksi saastaisia. Siinä lähtee omat halut nanosekunnissa, eikä ne palaudu, vaikka toinen kuinka ronkkii, röhkii, raapii ja kourii ja vaatii rünkk44maan itseään ja haluaa lorotella mällit lakanoille, koska "on s3ksikästä että nainen joutuu uimaan mällilammikossa". Ja tietenkään mies ei sitten osallistu lakanoiden vaihtamiseen, saati peittojen ja sijauspatjan päällisen pesemiseen...

.

4. Treffit tuntuu työhaastattelulta ja koko deittailu työltä

- Tästä ei ole kokemusta, sillä en deittaile "tarkoituksella". En siis virallisesti ole käynyt treffeillä, joten ei ole kokemusta mistään "parisuhdehaastattelusta".

.

5. Miehiin ei voi luottaa, pelaaminen, valehtelu

- Tämä varmaankin riippuu yksilöstä. Omalla kohdallani ei ole eteen osunut pettäjää, mutta kavereilla on ollut ongelmia, kun puoliso pettää ja valehtelee. Pelaamisesta en tiedä tarkoitetaanko sillä jotain lottoamista vai pleikkaria, mutta yleensäkin, jos rahankäytön kanssa on ongelmia tai elämässä ei ole muuta kuin tietokone, pleikkari tms., niin eipä sellaisessa suhteessa ole mitään, miksi haluaisin olla siinä toisena osapuolena.

.

6. Jos löytyy kiinnostava mies, niin sitten se ei kiinnostu susta

- Tätä ongelmaakaan minulla ei ole ollut, sillä miehet kyllä ovat olleet kiinnostuneita minusta. Eli jos itse kiinnostun jostakusta, niin hänkin kyllä on kiinnostunut minusta. Minun kiinnostukseni yleensä loppuu nopeasti, koska miehet nyt vain ovat sellaisia...

Vierailija
33/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Bonus monilla: Miehet on loukanneet sua eri tavoin pikkutytöstä asti

- Tavallaan joo. Pojat kasvatetaan eri tavalla, "pojat on poikia", heiltä siedetään huonoa käytöstä, ja heistä kasvatetaan naisia halveksivia ja huonokäytöksisiä. Miehet ovat sillä asenteella, että "Kotityöt on akkojen hommaa" ja "Iso mies ei siivoa" ja "Miehellä on oikeus kohdella akkoja/akkaansa halveksivasti", ja että on ihan normaalia parisuhteessa, että mies on sohvalla tissutellessaan pierevä sikaileva ja naista perseelle läpsivä törkimys, jolla nyt vain on oikeus käyttäytyä noin "akkaansa/emäntäänsä/eukkoaan" kohtaan. Ja tuollaista kuulee siis jo parikympisiltä, ei pelkästään 50+ -vuotiailta. Pojat/miehet pilkkaavat ja halveksivat tyttöjä/naisia huumorin varjolla, ja usein miesten keskuudessa onkin puheenaiheena jonkun tai tietynlaisten naisten pilkkaaminen. Saattavat pilkata jonkun kaverinsa tyttö-/naisystävää, ja kun asiasta huomauttaa, niin kuorossa huutonauravat, että "No se jätkä itsekin nimittää sitä naistaan näin ja puhuu siitä noin". Oksettavaa. Naureskellaan että "yli 12-v on liian vanha nüssittavaksi" ihan vaan läpällä, eikä ymmärretä, että se on halventavaa, ja myös rikollista.

.

Olin parisuhteessa eksäni kanssa 12 vuotta, ja tuona aikana opin paljon siitä, millaisen ihmisen kanssa haluan asua, elää ja elämäni ja arkeni jakaa. Samalla tuli seurattua muiden parisuhteita vierestä ja todettua, mitä itse haluan ja en halua sekä siedän tai en siedä. Minulla oli tuota pitkää suhdetta aiemminkin muutama lyhyt suhde, mutta tuon pitkän suhteen jälkeen en ole halunnut enää alkaa parisuhteeseen, koska miehet vain ovat niin tyhmiä, saastaisia ja oksettavia.

Yksi hyvä perustelu myös, miksi en nykyään halua seksiä miesten kanssa on se, että moni päälle kolmekymppinen ei suostu käyttämään kondomia, koska "nainenhan käyttää ehkäisyä eikä voi tulla raskaaksi niin ei mun tarvi käyttää kortsua. Ei mulla mitään tauteja oo ja mä haluun panna paljaalla". Hyi.

Vierailija
34/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia, tyhmiä, huonokäytöksisiä miehiä on tosi paljon. Luulen että sanoisin yhtä ikävästi naisista, jos olisin lesbo.

Keski-ikäiset ihmiset ovat kaikin puolin niin ankeita. Itse joukon jatkeena ihan vastaava. Onneksi on oma mies. Eron tai leskeytymisen jälkeen en varmasti halua ketään.

Vierailija
35/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelma on tuo 6 kohta. Eli tapaan kyllä silloin tällöin kiinnostavia miehiä, mutta ulkonäköni ei vaan riitä saamaan näitä miehiä.

Ne miehet jotka minusta kiinnostuvat, eivät puolestaan ole riittävän hyvännäköisiä että minä kiinnostuisin heistä.

Vierailija
36/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toi oli aika osuva listaus! M41

Vierailija
37/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tuli tiivistetysti deittailun ongelmat: miesten ongelma on, ettei kukaan kiinnostu. Naisten ongelma on, että miehiä on jonoksi asti, mutta nainen ei kiinnostu kenestäkään.

Sanoisin että tuo, ettei nainen kiinnostu juuri kenestäkään vaikka ottajia olisi, ei ole edes kovin yleistä. Ainakaan siinä mittakaavassa mitä minulla. Samoin muistuttaisin että kaikkien miesten ongelma ei todellakaan ole, ettei kukaan kiinnostu, vaan sukupuolesta riippumatta hyvännäköisillä ihmisillä on ottajia aina jonoksi saakka.

Vierailija
38/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumia, tyhmiä, huonokäytöksisiä miehiä on tosi paljon. Luulen että sanoisin yhtä ikävästi naisista, jos olisin lesbo.

Keski-ikäiset ihmiset ovat kaikin puolin niin ankeita. Itse joukon jatkeena ihan vastaava. Onneksi on oma mies. Eron tai leskeytymisen jälkeen en varmasti halua ketään.

Aika samaa mieltä. Minussa on vähän biseksuaalin vikaa, ja pakko sanoa että valtaosa keski-ikäisistä on ulkonäöltään niin ankeita, että en vaan kerta kaikkiaan kykene heistä kiinnostumaan (koskee miehiä ja naisia yhtä lailla).

Vierailija
39/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iso turn off miehissä on myös täysi keskustelutaidottomuus. Ei puhuta mitään, ja jos joskus suusta joku sana pääsee, se on lähinnä "p1llua, nüssitaan, pannaanko" tms. Mistään oikeista asioista ei osata keskustella eikä kertoa mitään. Tämä siis liittyy tuohon itsekeskeisyyteen, että eletään omaa elämää ja tehdään ja mennään miten huvittaa, eikä viitsitä informoida toista ollenkaan. Ehkä möläytellään tai töksäytellään jotain (usein halventavaan tyyliin), mutta sitten leikitäänkin kuuromykkäsokeaa, ja jos nainen haluaa tietää enemmän tai keskustella asiasta, niin mies ignooraa eikä vastaa sanallakaan. Mitenpä tuollaisen kanssa voisi parisuhteessa olla? Puhumaton mies on todella raskas kumppani. En sellaisia jaksa kavereinakaan.

Vierailija
40/149 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että tuo, ettei nainen kiinnostu juuri kenestäkään vaikka ottajia olisi, ei ole edes kovin yleistä. Ainakaan siinä mittakaavassa mitä minulla. Samoin muistuttaisin että kaikkien miesten ongelma ei todellakaan ole, ettei kukaan kiinnostu, vaan sukupuolesta riippumatta hyvännäköisillä ihmisillä on ottajia aina jonoksi saakka.

Enpä ole koskaan nähnyt täällä yhtäkään kommenttia mieheltä, joka on sanonut ottajia olleen jonoksi asti. Naisilla tyyliin joka toinen kommentti on, että ottajia olisi ollut, mutta ei itse kiinnostunut kenestäkään. Kuten tämä lainattu nainenkin sanoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän