Tiedotus naisille: pitkät suorat hiukset eivät ole enää muodissa
Kommentit (144)
Tiedoitus: en ole käynyt kampaajalla 15 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin keskustelussa naisella pitää olla pitkät hiukset, sopii muottiim näin. Kaikilla noilla julkkisnaisillakin on pitkät hiukset. Haluaisin nähdä vaikkapa Sara Siepin polkkatukassa sen ikusen pitkän tukan sijaan.
Minä en. Mitä vähemmän näen Saraa, sen parempi.
Noilla kaikilla Mykonoksenkin matka-akoilla on samanlaiset tukat. Vaikka sopisi lyhyetkin hyvin. Samasta muotista puserrettu. Varmaan sama kampaajakin.
Itse asiassa pitkät hiukset eivät ole Suomessa kovinkaan yleiset. Yleisin hiusmalli on puolipitkä eli noin hartiamittainen. Siinä ei vielä tule hiirenhäntä-efektiä, mutta silti saa hiukset tarvittaessa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä hiuskeskusteluissa mietityttää, kun melkein kaikki kehuvat omistavansa paksut pitkät hyväkuntoiset hiukset, mutta luonnossa niitä näkee äärimmäisen harvoin. Kuitenkin liikun päivittäin Helsingissä ja julkisilla kulkuneuvoilla, joten näen paljon ihmisiä. Lähes kaikki paksujen pitkien hiusten omistajat ovat ei-syntyperäisiä suomalaisia.
Suomalaisten pitkät hiukset ovat yleensä ohuita liuhuja, monilla vielä kuivat huonokuntoiset latvat niissä hiirenhännissä.
Netissä on helppo valehdella. Sekin on paskapuhetta, että moni leikkaa itse hiuksensa eikä käy koskaan kampajalla. Kun yrittää varata aikaa kampaajalla, havaitsee ihan muuta.
Olen leikannut itse hiukseni vuodesta 2008. Multa kyllä aina kysytään, kävitkö parturissa.
Kyllä, ja jos sanoisit että kävit, seuraava kysymys olisi missä parturissa, ettei vaan erehdy menemään samaan.
Suomiakoille trendien vastaisuus on trendi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin keskustelussa naisella pitää olla pitkät hiukset, sopii muottiim näin. Kaikilla noilla julkkisnaisillakin on pitkät hiukset. Haluaisin nähdä vaikkapa Sara Siepin polkkatukassa sen ikusen pitkän tukan sijaan.
Noilla kaikilla Mykonoksenkin matka-akoilla on samanlaiset tukat. Vaikka sopisi lyhyetkin hyvin. Samasta muotista puserrettu. Varmaan sama kampaajakin.
Suomi on takapajula. Menee vielä 20 vuotta, että persoonallisuutta arvostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanopa se ettei pitkät suorat ole muodissa kaikille kolmekymppisille uuhille🐑🐑🐑🐑🐑🐑
Nassikka on kuullut uuden sanan, jota pitää sitten innoissaan tunkea joka väliin.
Vierailija kirjoitti:
Sanopa se ettei pitkät suorat ole muodissa kaikille kolmekymppisille uuhille🐑🐑🐑🐑🐑🐑
No sano ihan rohkeasti vain. Minä puolestani sanon, että EVVK mitkään muodit. Olen aikuinen enkä mikään muotioikkujen mukaan pomppiva teini. En tosin teininäkään ollut millään tasolla kiinnostunut siitä, mikä on muodissa. Osaan tehdä valintoja ilman kenenkään ulkopuolisen ohjailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suositus: Lopeta Mykonoksen akkojen kyttääminen ja keskity ihan omaan elämässi ja omiin hiuksiisi. Helpottaa kummasi tuo pitkätukka-ahdistus, jota koet.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kaikilla pitää olla pitkä tukka vaikka pää olisi minkämuotoinen tahansa. Vaikka vartalokin olisi minkämuotoinen vain ja hiuslaatu. Pitkää sen olla pitää. Silloin on naiseksi tunnistettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä hiuskeskusteluissa mietityttää, kun melkein kaikki kehuvat omistavansa paksut pitkät hyväkuntoiset hiukset, mutta luonnossa niitä näkee äärimmäisen harvoin. Kuitenkin liikun päivittäin Helsingissä ja julkisilla kulkuneuvoilla, joten näen paljon ihmisiä. Lähes kaikki paksujen pitkien hiusten omistajat ovat ei-syntyperäisiä suomalaisia.
Suomalaisten pitkät hiukset ovat yleensä ohuita liuhuja, monilla vielä kuivat huonokuntoiset latvat niissä hiirenhännissä.
Netissä on helppo valehdella. Sekin on paskapuhetta, että moni leikkaa itse hiuksensa eikä käy koskaan kampajalla. Kun yrittää varata aikaa kampaajalla, havaitsee ihan muuta.
Olen leikannut itse hiukseni vuodesta 2008. Multa kyllä aina kysytään, kävitkö parturissa.
Kyllä, ja jos sanoisit että kävit, seuraava kysymys olisi missä parturissa, ettei vaan erehdy menemään samaan.
Näinpä. Siihen on syynsä, miksi suurin osa käy kampaajalla. Jos ei käy, sen todellakin huomaa. Ellei kysessä ole kalju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kaikilla pitää olla pitkä tukka vaikka pää olisi minkämuotoinen tahansa. Vaikka vartalokin olisi minkämuotoinen vain ja hiuslaatu. Pitkää sen olla pitää. Silloin on naiseksi tunnistettava.
Palstamiesten näkemysten mukaan pitkä tukka, perse ja tissit tekee naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole montaakaan päivää kun luin jutun naisesta, joka oli leikkauttanu itselleen siilitukan. Kuulemma kohtelu muuttui heti huomattavan paljon tympämmäksi ja negatiivisemmaksi ja sai kuulla huutelua ja epäasiallista kommentointia. Pitkähiuksisena mitään sellaista ei ollut tapahtunut. Että katsopa ihan peiliin vaan ennen kuin öyhötöt enempää. Ei ole pelkästään naisista itsestään kiinni, miksi pitkät hiukset saatetaan kokea paremmaksi kuin lyhyet.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoitus: en ole käynyt kampaajalla 15 vuoteen.
Tiedotus: Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt ap:n suosima päältä kynitty ja takaa permanentattu jeejee muodissa?
Ei kun sillä on kananperse tukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole montaakaan päivää kun luin jutun naisesta, joka oli leikkauttanu itselleen siilitukan. Kuulemma kohtelu muuttui heti huomattavan paljon tympämmäksi ja negatiivisemmaksi ja sai kuulla huutelua ja epäasiallista kommentointia. Pitkähiuksisena mitään sellaista ei ollut tapahtunut. Että katsopa ihan peiliin vaan ennen kuin öyhötöt enempää. Ei ole pelkästään naisista itsestään kiinni, miksi pitkät hiukset saatetaan kokea paremmaksi kuin lyhyet.
Ilmapiiri ei ole vapaa. Ranskassa kalju naisella hyväksyttäisiin paremmin. Jos se siis sopii kallon muotoon jne. Suomi on takapajula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyvät, kun haluavat varmistua siitä, ettet vain ole maksanut senttiäkään niin huonosta lopputuloksesta.
Sanna Mariinillakin on kampaaja rakastaja ja aina tukka "putkella" tai ponnarilla.
Pitkä ja tumma, luonnollisesti harmaata. Tosi hyvä. Vihaan kampaajalla käyntiä ja räikeitä hiusvärejä.
Kokeilin kerran lyhyttä tukkaa. Ikää tuli lisää heti noin 20 vuotta. Kasvatin takaisin pitkän.
N38