Oletko teininä harrastanut seksiä vanhempiesi kotona?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
mee töihi
Oon jo, siks just mulla onkin aikaa palstailla. ap
Harrastaa.. merkitsetkö tuon touhun ansioluettelossasi harrastuksiisi?
Ehdottomasti en ole. Jotain kunnioitusta sentään heitä kohtaan.
Tosin lähdin nuorena jo kotoa pois viisitoista vuotiaana, enkä sen jälkeen ollut kuin käymä tiellään heidän luonaan. Seksi tuli mukaan kuvioihin pois muutosta vasta pari kolme vuotta kotoa muuton jälkeen.
En todellakaan. Vasta aikuisiällä omakotitalossa mieheni kanssa
Vierailija kirjoitti:
Miten se muuten pitäisi ilmaista? Seksittää?
En, koska ei ollut vielä poikaystävää. Runkkailin sen sijaan joka huoneessa.
Ei kilteille pojille tarjoutunut sellaisia mahdollisuuksia
En. Vanhempani olivat niin kontrolloivia että se olisi ollut veren kerjäämistä nenästä.
Ja kenellekään vanhemmalle joka haluaisi ajatella että kontrolli toimii niin tästä kontrollista seurasi minulle myös läjä mielenterveysongelmia niin olkaa kilttejä älkää.
En teininä, mutta aikuisena kyllä. Saatiin olla rauhassa ja yksi lapsikin alulle.
Kyllä tuli harrastettua aikuisuuden kynnyksellä 18-20v vanhana. Tyttöystäväni asui kotona vanhempiensa luona, joten siellä ekat 1,5v. Hänen isänsä jäädessä leskeksi ja ilkean äitipuolen tullessa kuvioon, tyttöystävä, tai siihen mennessä jo kihlattu muutti meille. Itsekin asuin silloin vielä vanhempieni luonna. Siitä puolivuotta vahempien luona, ennen kuin muutettiin ekaan omaan kotiin. Aina saatiin naida rauhassa ja hiton paljon naitiinkin sydämmen kyllyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kilteille pojille tarjoutunut sellaisia mahdollisuuksia
Olis ollut tarjolla mutta mokasin senkin. Likka kysyi autossa istuen mun vieressä ja nuoli korvaa: "ootko sä koskaan...". Jäädyin.
Tiedän että hevaritukkakaverini ja sen kuvankaunis tyttöystävä tekivät sitä kaverin lapsuudenkotona. Kerran olin tirkistelmässä ovenraossa ja runkkasin.
Naurakaa vaan mutta ujona ei ollut mahiksia enempää.
Toki. Eka kerta oli porukoiden sängyssä kun muu perhe oli viikonloppuna matkoilla. Mutta kylläpä sitä se ekat pari vuotta tuli pantua meillä ja tyttökaverin, nykyisen puolison, kotona, kun ei omaa kämppää ollut. Varsinkin kun olin intistä lomilla. Kertaakaan ei kukaan häirinnyt eikä ole asiasta maininnut.
Tuntuu että siinä 15-19 ikävuosina ei muuta tehtykään kuin pantiin meillä kotona tai tyttiksen kotona. Kiitos vanhemmille ja tytön porukoille, jotta meikään luottoa löytyi. Se olis ollut sama meno sitten vaikka kiekkokaukalon pukuhuoneessa keskellä yötä, jos meitä olis kielletty ja mulle annettu porttari. Mukavampaa tytölle alimmaisena oli pehmoisessa sängyssä ja kyllä se pojastakin tuntui paremmalta ja koko homma oli turvallisempaa noin.
Ei teininä, mutta yli parikymppisenä kyllä kun opisluaikoina asuin joskus kesäloman aikana porukoilla. Jännä kielletyn hedelmän maku siihen tulee vaikka kyllähän sitä nyt aikuinen ihminen saa sextailla silloin kun haluaa, nukkui omat vanhemmat seinän takana tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Jus näin!
Rautalankaa:
Lähes kaikki tuntemani ihmiset kävelevät mutta yksi ainoa harrastaa kävelyä ja hän on mukana MM-Budabestissä. Sen sijaan en ole ikinä tuntenut yhden yhtä ihmistä jonka harrastuksiin seksi kuuluisi, vaikka useimmat sitä oletetusti tekevätkin.
Typerä sanonta mielestäni.
Olen ja äitini yllätti minut ja poikaystäväni. Poikaystävä pani minua lähetyssaarnaaja asennossa kun äiti tuli huoneeseen sisään. Vähäks se oli noloa eikä poikaystävä uskaltanut tulla pitkään aikaan luokseni. Äiti vaan sanoi vai semmoista touhuilet sen pojan kanssa. Olin 15 vuotias ja samoin poikaystäväni.
mee töihi