Tiedotus naisille: pitkät suorat hiukset eivät ole enää muodissa
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä hiuskeskusteluissa mietityttää, kun melkein kaikki kehuvat omistavansa paksut pitkät hyväkuntoiset hiukset, mutta luonnossa niitä näkee äärimmäisen harvoin. Kuitenkin liikun päivittäin Helsingissä ja julkisilla kulkuneuvoilla, joten näen paljon ihmisiä. Lähes kaikki paksujen pitkien hiusten omistajat ovat ei-syntyperäisiä suomalaisia.
Suomalaisten pitkät hiukset ovat yleensä ohuita liuhuja, monilla vielä kuivat huonokuntoiset latvat niissä hiirenhännissä.
Netissä on helppo valehdella. Sekin on paskapuhetta, että moni leikkaa itse hiuksensa eikä käy koskaan kampajalla. Kun yrittää varata aikaa kampaajalla, havaitsee ihan muuta.
Olen leikannut itse hiukseni vuodesta 2008. Multa kyllä aina kysytään, kävitkö parturissa.
Juu juu. Minultakin aina kysytään, olenko Miss Universum, kun olen niin superkaunis :D
Merkillinen vastaus !? Ironiaa.. ymmärrän ,Vaikuttaa kuin sinun itseluottamus on kengissä.
Näköjään osui ja upposi, kun piti kääntää keskustelu henkilöön ja yrittää loukata. Vinkki seuraavaa kertaa varten: opettele nyt edes kirjoittamaan sanonta kunnolla ennen kuin alat tekemään "diagnooseja" :D
Tässäkin keskustelussa naisella pitää olla pitkät hiukset, sopii muottiim näin. Kaikilla noilla julkkisnaisillakin on pitkät hiukset. Haluaisin nähdä vaikkapa Sara Siepin polkkatukassa sen ikusen pitkän tukan sijaan.
En vaan viitsi seurata muotihömpötyksiä ja teen niinkuin tykkää oli sitten tucca tai vaatteet. Trendit menee ja tulee ja ovat täysin tarpeettomia ja vain rahastusta ja ihmisten höplästä vetämistä. Laumaihminen tekee kaiken just trendien mukaan ja on aina innoissaan hömpötyksistä ja luulee, että muutkin olisivat.
Mulla on pitkät ja aina muodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä suora tukka on aina muodissa ja näyttää erittäin hyvältä.
Sellainen ohut blondattu lirutukka näyttääkin todella hyvältä joo.
Juu no juuri sellainenhan kaikilla onkin! Tottakai :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä hiuskeskusteluissa mietityttää, kun melkein kaikki kehuvat omistavansa paksut pitkät hyväkuntoiset hiukset, mutta luonnossa niitä näkee äärimmäisen harvoin. Kuitenkin liikun päivittäin Helsingissä ja julkisilla kulkuneuvoilla, joten näen paljon ihmisiä. Lähes kaikki paksujen pitkien hiusten omistajat ovat ei-syntyperäisiä suomalaisia.
Suomalaisten pitkät hiukset ovat yleensä ohuita liuhuja, monilla vielä kuivat huonokuntoiset latvat niissä hiirenhännissä.
Netissä on helppo valehdella. Sekin on paskapuhetta, että moni leikkaa itse hiuksensa eikä käy koskaan kampajalla. Kun yrittää varata aikaa kampaajalla, havaitsee ihan muuta.
Olen leikannut itse hiukseni vuodesta 2008. Multa kyllä aina kysytään, kävitkö parturissa.
Mitä sitten? Nyt ei puhuttukaan sinusta, vaan ihan yleisellä tasolla. Kaikki ei pyöri sinun napasi ympärillä.
Ei, mutta en valehtele netissä ja tuskinpa muutkaan, jotka väittää leikkaavansa hiukset itse. Köyhät useinkin JOUTUU.
Sori, mutta on aika turhaa anonyymilla palstalla vakuutella, ettei valehtele, kun ei sitä kuitenkaan millään voi todistaa, ettei niin tee. Eikä sillä edes ole merkitystä, kun kokemukset oikeasta elämästä osoittavat aukottomasti, että hiusten leikkaaminen itse ei todellakaan ole mitenkään yleistä, vaikka täällä voi saada käsityksen että suurin osa naisista ei käy kampaajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää ja lammasmaista. Suomalaisilta puuttuu persoonallisuus. Kaikilla pitää olla pitkät suorat hiukset vaikka lyhyt sopisi paremmin. Puuttuu rohkeus.
Mikä ihmeen rohkeus? Kuvitteletko olevasi jotenkin rohkea lyhyellä tukalla? Sitä paitsi suomalaisilla ei edes näe mitenkään erityisen paljon pitkää tukkaa, pitkä tukka nimenomaan on kaunein.
Persoonallisempi. Pariisin matka avarsi näkemystä, miten tylsästi ihmiset pukeutuvat Helsingissä. Tukat ovat myös tylsät.
Kaikilla näteillä naisilla pitää olla puolipitkä tai pitkä tukka. Vaikka sopisi lyhyt tukka ja persoonallisempi leikkaus. Ei uskalleta olla rohkeita.
Tuohan on puhdasta paskapuhetta. Kun katsoo 50+ naisia niin noin 90%:lla on lyhyet hiukset.
Tuossa tulee vastaan se, että hiukset ohenevat. Ei näytä kivalta ohut pitkä tukka, joka harmaantuu.
Nuoret voisivat näyttää persoonallisemmilta. Vanhatkin. Rohkeampia värejä hiuksiin.
Kai riittää että on täydellinen hiusraja kuitenkin. Ei kai sillä muulla ole väliä.
Onneksi emme elä maassa jossa vain tietyt hiustyylit ovat sallittuja ja vaihtoehdot näkyvät parturin/kampaamon seinällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää ja lammasmaista. Suomalaisilta puuttuu persoonallisuus. Kaikilla pitää olla pitkät suorat hiukset vaikka lyhyt sopisi paremmin. Puuttuu rohkeus.
Mikä ihmeen rohkeus? Kuvitteletko olevasi jotenkin rohkea lyhyellä tukalla? Sitä paitsi suomalaisilla ei edes näe mitenkään erityisen paljon pitkää tukkaa, pitkä tukka nimenomaan on kaunein.
Persoonallisempi. Pariisin matka avarsi näkemystä, miten tylsästi ihmiset pukeutuvat Helsingissä. Tukat ovat myös tylsät.
Mielipideasia. Minusta lyhyt tukka on nimenomaan tylsempi ja persoonattomampi. Pitkiä hiuksia näkee harvemmin, en tiedä mistä olet keksinyt, että suomalaisilla olisi paljon pitkää tukkaa. Minusta tuntuu juuri päinvastoin.
Kiva jos olet niin kovin ylpeä Pariisissa käynnistä, kyllä me muutkin ollaan matkusteltu ja paljon useammassakin paikassa kuin Pariisissa.
Suomalainen tukka on ohut ja hentoinen. Sitten laitetaan pidennyksiä ja tuuhennoksia. Aina samaa kaavaa.
En ottais pituuteen niin kantaa, pitkät ja lyhyemmät aina muodissa. Kaikilla ei edes tunnu kasvavan tukka pitkäksi vaikka miten yrittäisi. Toisilla taas kasvaa tosi nopeasti hiukset.
Väristä taas ajattelen, että luonnolliset värit on muodissa ja varma valinta. Kai blondikin on olevinaan aina muodissa, mutta omissa ajatuksissani se on jotenkin vanhanaikaista ja luonnollinen vaalea on paljon kauniimpi, jopa siis aika vaaleakin, mutta kunhan on luonnollisen näköinen. Sama tummissa: mustasta en välitä enkä liian tummasta ellei ole luonnostaan, luonnolliset ruskeat kauniita.
Mutta kuten sanottu, mielipideasia tietenkin ja jokainen pitää sellaista tukkaa mistä itse tykkää, sehän se on tärkeintä. Että on itse tyytyväinen. Jos joku haluaa pelata varman päälle niin mielestäni paras sillon pysytellä lähellä omaa väriä.
Kuulostaa siltä, että ap haluaisi itselleen pitkät hiukset. Ketään ei nimittäin ihan oikeasti kiinnosta muiden hiukset, jos on omiinsa tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu. Minultakin aina kysytään, olenko Miss Universum, kun olen niin superkaunis :D
Käykö kateeksi? Äitini osasi leikata itseltään hiukset ja opettelin saman taidon. Arvatkaapa paljonko olen säästänyt 15 vuoden aikana? Aika paljon! Hyvää päivänjatkoa uusavuttomille.
Ei käy. Miksi ihmeessä kävisi? :D Ja mitä uusavutonta siinä on, jos käy kampaajalla? Eihän se tarkoita, etteikö halutessaan osaisi leikata hiuksiaan. Ei vain kiinnosta ja siksi maksan mielelläni ammattilaiselle, joka osaa hommansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No muutapa sitten sinne Pariisiin. Ei tule ikävä :D
P.S. Ihmisellä on todella tylsä elämä, jos ei matkallaankaan muuta tee kuin kyttää toisten vaatteita ja hiuksia
Ihan nopealla vilkaisulla havaitsin. Ihmiset ovat vapaammin omia itsejään, persoonallisempia. Ei siis seurata lammasmaisesti yhtä muotia.
Ilmapiiri oli vapaampi, siksi Pariisi on muodin mekka. Persoonallisuuden annetaan näkyä reippaammin hiuksissa ja pukeutumisessa. Suomessa jos pukeutuu persoonallisemmin, ihmiset katsovat, että mitä toi oikein yrittää.
Elämä on kaduilla ja satunnaisissakin kohtaamisissa. Se tuo sähköä ilmaan. Suominaisen sähkö on persefarkut ja pitkä tukka. Miehistä nyt puhumattakaan. Suomalaiset eivät osaa pukeutua ja hiukset ovat persoonattomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipideasia. Minusta lyhyt tukka on nimenomaan tylsempi ja persoonattomampi. Pitkiä hiuksia näkee harvemmin, en tiedä mistä olet keksinyt, että suomalaisilla olisi paljon pitkää tukkaa. Minusta tuntuu juuri päinvastoin.
Kiva jos olet niin kovin ylpeä Pariisissa käynnistä, kyllä me muutkin ollaan matkusteltu ja paljon useammassakin paikassa kuin Pariisissa.
Suomalainen tukka on ohut ja hentoinen. Sitten laitetaan pidennyksiä ja tuuhennoksia. Aina samaa kaavaa.
Same same, but different 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla näteillä naisilla pitää olla puolipitkä tai pitkä tukka. Vaikka sopisi lyhyt tukka ja persoonallisempi leikkaus. Ei uskalleta olla rohkeita.
Tuohan on puhdasta paskapuhetta. Kun katsoo 50+ naisia niin noin 90%:lla on lyhyet hiukset.
Tuossa tulee vastaan se, että hiukset ohenevat. Ei näytä kivalta ohut pitkä tukka, joka harmaantuu.
Nuoret voisivat näyttää persoonallisemmilta. Vanhatkin. Rohkeampia värejä hiuksiin.
Ei tule. Suurimmalla osalla suomalaisista on ohut tukka koko ikänsä. Eikä siinä edelleenkää ole mitään rohkeaa, että leikkaa hiuksensa lyhyeksi. Ihan normaali juttu. Yhtä normaali kuin pitää ne pitkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Nyt ei puhuttukaan sinusta, vaan ihan yleisellä tasolla. Kaikki ei pyöri sinun napasi ympärillä.
Ei, mutta en valehtele netissä ja tuskinpa muutkaan, jotka väittää leikkaavansa hiukset itse. Köyhät useinkin JOUTUU.
En ole koskaan JOUTUNUT. En edes silloin, kun elin pelkillä tuilla ja kuukaudessa tuli rahaa reilusti alle tonni. Silloinkin pystyin käymään kampaajalla sen 2-3 kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin keskustelussa naisella pitää olla pitkät hiukset, sopii muottiim näin. Kaikilla noilla julkkisnaisillakin on pitkät hiukset. Haluaisin nähdä vaikkapa Sara Siepin polkkatukassa sen ikusen pitkän tukan sijaan.
Minä en. Mitä vähemmän näen Saraa, sen parempi.
Tiedoksi sinulle ap - sellainen Spedetukka ei myöskään ole muodissa, joten mars parturiin!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Spede_Pasanen