Tiedotus naisille: pitkät suorat hiukset eivät ole enää muodissa
Kommentit (144)
Toivottavasti kukaan ei leikkele hiuksiaan muodin takia. Ap tosin ei vaikuta seuranneen muotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedotus AP:lle, pää kiinni. Ketään ei kiinnosta. Ota vaan itse kuppimainen otsatukka joka yksinkertaisesti näyttää tyhmältä tai kokonaan miehen näköinen lyhyt tyyli.
Näin pitkästä aikaa kauneimman naisen Pariisin metrossa. Sillä oli kuppi otsatukka ja polkka. Piikkisuorat, tumma nainen. Supertrendikäs muutenkin. Lipoi kielellä huulia ja tuijotti minua. Ihme, minulla on melkein kouvolatukka 😄
Uskottavuus meni jo lipomisen kohdalla. Keksitty tarina. 0/5
Eihän ole. Oli oikeasti ihan Naomi Cambellin näköinen ja vaatteet supertrendikkäät. Oli taiteilija, malli tai muotisuunnittelija. Ihmettelin, mitä se katsoo minua. Tuli kyllä kuuma. Olen pitänyt itseäni heterona aikaisemmin.
Näissä hiuskeskusteluissa mietityttää, kun melkein kaikki kehuvat omistavansa paksut pitkät hyväkuntoiset hiukset, mutta luonnossa niitä näkee äärimmäisen harvoin. Kuitenkin liikun päivittäin Helsingissä ja julkisilla kulkuneuvoilla, joten näen paljon ihmisiä. Lähes kaikki paksujen pitkien hiusten omistajat ovat ei-syntyperäisiä suomalaisia.
Suomalaisten pitkät hiukset ovat yleensä ohuita liuhuja, monilla vielä kuivat huonokuntoiset latvat niissä hiirenhännissä.
Cosmopolitanin mukaan yksi tuleva 2024 hiustredi on nimenomaan pitkät suorat hiukset. Kts kohtia 16 ja 17...
https://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/g42514859/hair-trends-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä suora tukka on aina muodissa ja näyttää erittäin hyvältä.
Tylsää ja lammasmaista. Suomalaisilta puuttuu persoonallisuus. Kaikilla pitää olla pitkät suorat hiukset vaikka lyhyt sopisi paremmin. Puuttuu rohkeus.
Mikä ihmeen rohkeus? Kuvitteletko olevasi jotenkin rohkea lyhyellä tukalla? Sitä paitsi suomalaisilla ei edes näe mitenkään erityisen paljon pitkää tukkaa, pitkä tukka nimenomaan on kaunein.
Sopiiko ap:lle niin, että puolet vuodesta on lyhyempi tukka ja puolet pidempi? En jaksa samaa pituutta kuukaudesta toiseen.
Nyt kai on sitten muotia kukkamekko ja kiharretut sekä tupeeratut Dallas-tukat? Suttura-look.
Vierailija kirjoitti:
Näissä hiuskeskusteluissa mietityttää, kun melkein kaikki kehuvat omistavansa paksut pitkät hyväkuntoiset hiukset, mutta luonnossa niitä näkee äärimmäisen harvoin. Kuitenkin liikun päivittäin Helsingissä ja julkisilla kulkuneuvoilla, joten näen paljon ihmisiä. Lähes kaikki paksujen pitkien hiusten omistajat ovat ei-syntyperäisiä suomalaisia.
Suomalaisten pitkät hiukset ovat yleensä ohuita liuhuja, monilla vielä kuivat huonokuntoiset latvat niissä hiirenhännissä.
Netissä on helppo valehdella. Sekin on paskapuhetta, että moni leikkaa itse hiuksensa eikä käy koskaan kampajalla. Kun yrittää varata aikaa kampaajalla, havaitsee ihan muuta.
Minulla on pitkät hiukset koska pidän pitkistä hiuksista. En ihaile kenenkään lyhyitä hiuksia enkä pidä niistä. Joku toinen taas pitää lyhyistä hiuksista, niin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää ja lammasmaista. Suomalaisilta puuttuu persoonallisuus. Kaikilla pitää olla pitkät suorat hiukset vaikka lyhyt sopisi paremmin. Puuttuu rohkeus.
Mikä ihmeen rohkeus? Kuvitteletko olevasi jotenkin rohkea lyhyellä tukalla? Sitä paitsi suomalaisilla ei edes näe mitenkään erityisen paljon pitkää tukkaa, pitkä tukka nimenomaan on kaunein.
Persoonallisempi. Pariisin matka avarsi näkemystä, miten tylsästi ihmiset pukeutuvat Helsingissä. Tukat ovat myös tylsät.
Vierailija kirjoitti:
Hehe, sanopa se kolmekymppisille suomalaisille uuhille 🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑
Pieri kirnuun!
Vierailija kirjoitti:
Kuka muodin määrää? Onko pakko totella? Saako tottelemattomuudesta sakkoja?
Saa. Meillä kävi juuri maanantaina hiuspoliisi ovella ja sain 150 euron sakon. Sanoi, että jos seuraavassa tarkastuksessa edelleen leuhotan tukka suorana, sakko on jo 200. Nukun siis nykyään papiljotit päässä.
Okei. Mulla on pitkät luonnonkiharat.
Vierailija kirjoitti:
Cosmopolitanin mukaan yksi tuleva 2024 hiustredi on nimenomaan pitkät suorat hiukset. Kts kohtia 16 ja 17...
https://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/g42514859/hair-trends-…
Kiva niille, jotka ovat juuri leikkauttaneet hartioille ulottuvan polkkatukan, kun sen piti olla muka muodissa... 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisempi. Pariisin matka avarsi näkemystä, miten tylsästi ihmiset pukeutuvat Helsingissä. Tukat ovat myös tylsät.
Kaikilla näteillä naisilla pitää olla puolipitkä tai pitkä tukka. Vaikka sopisi lyhyt tukka ja persoonallisempi leikkaus. Ei uskalleta olla rohkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No muutapa sitten sinne Pariisiin. Ei tule ikävä :D
P.S. Ihmisellä on todella tylsä elämä, jos ei matkallaankaan muuta tee kuin kyttää toisten vaatteita ja hiuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla näteillä naisilla pitää olla puolipitkä tai pitkä tukka. Vaikka sopisi lyhyt tukka ja persoonallisempi leikkaus. Ei uskalleta olla rohkeita.
Tuoko sitten on rohkeaa, että trollaat av-palstalla naisten hiuksista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netissä on helppo valehdella. Sekin on paskapuhetta, että moni leikkaa itse hiuksensa eikä käy koskaan kampajalla. Kun yrittää varata aikaa kampaajalla, havaitsee ihan muuta.
Olen leikannut itse hiukseni vuodesta 2008. Multa kyllä aina kysytään, kävitkö parturissa.
Tiedote alkaa.
Ap:n mielipiteellä ei ole mitään merkitystä tässä(kään) asiassa.
Tiedote päättyy.