Tiedotus naisille: pitkät suorat hiukset eivät ole enää muodissa
Kommentit (144)
Mulla on ollut kampaus kerran elämässä, hääpäivänäni. Muuten ponnarilla pääasiallisesti. Kampaajalla käynyt leikkauttamassa hiukset alle 10 kertaa, muuten itse lyhennellyt parin vuoden välein. Ei ole tukkahäpeää eikä pitäisi olla muillakaan. Jokainen tehkööt niin kuin tykkäävät.
Naisella tulee ehdottomasti olla pitkät hiukset.
Ei kai kukaan hiustyyliänsä muodin mukaan valitse?
Tiedotus AP:lle, pää kiinni. Ketään ei kiinnosta. Ota vaan itse kuppimainen otsatukka joka yksinkertaisesti näyttää tyhmältä tai kokonaan miehen näköinen lyhyt tyyli.
Tiedotus palstarunkkareille: aivan sama. Jatkakaa rauhassa pakkomielteistä NAISEN ajattelemista 24/7. Mä saan siitä ihanaa vallan tunnetta.
t. Nainen
Alan itse leikkaamaan omat hiukseni. Parturi tai kukaan muukaan ei enää määräile, miltä minun pitää näyttää.
Aloittelin tuossa jo otsatukasta. Hyvä tuli.
Olen aina saanut miesten ihailua pitkistä hiuksistani. 😄
En ole eläissäni tainnut olla kiinnostunut muodista ja muodikkuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedotus naisille: pitkät suorat hiukset eivät ole enää muodissa
.
Pitkät hiukset naisella aina hienot.
Vierailija kirjoitti:
Tiedotus AP:lle, pää kiinni. Ketään ei kiinnosta. Ota vaan itse kuppimainen otsatukka joka yksinkertaisesti näyttää tyhmältä tai kokonaan miehen näköinen lyhyt tyyli.
Näin pitkästä aikaa kauneimman naisen Pariisin metrossa. Sillä oli kuppi otsatukka ja polkka. Piikkisuorat, tumma nainen. Supertrendikäs muutenkin. Lipoi kielellä huulia ja tuijotti minua. Ihme, minulla on melkein kouvolatukka 😄
Pitkä suora tukka on aina muodissa ja näyttää erittäin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin pitkästä aikaa kauneimman naisen Pariisin metrossa. Sillä oli kuppi otsatukka ja polkka. Piikkisuorat, tumma nainen. Supertrendikäs muutenkin. Lipoi kielellä huulia ja tuijotti minua. Ihme, minulla on melkein kouvolatukka 😄
Siitä inspiroituneena yritin itse leikata itselleni samanlaisen tukan.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen 26-v, nimi Ida tai Amanda, haluaa opiskelemaan psykologiaa, pitkät suorat hiukset ja legginsit.
Eikö ole noloa mainostaa omia videoitaan mammapalstalla?
Kuka muodin määrää? Onko pakko totella? Saako tottelemattomuudesta sakkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedotus teille: Ei kiinnosta.
Niin milloinkas suominaista kauneus ja tyylikkyys on kiinnostanut.
Puhe oli muodista, ei tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskottavuus meni jo lipomisen kohdalla. Keksitty tarina. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Pitkä suora tukka on aina muodissa ja näyttää erittäin hyvältä.
Tylsää ja lammasmaista. Suomalaisilta puuttuu persoonallisuus. Kaikilla pitää olla pitkät suorat hiukset vaikka lyhyt sopisi paremmin. Puuttuu rohkeus.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paksu pitkä vaalea tukka, josta saan kehuja niin kampaajilta kuin muilta.
Muuten sama mulla, paitsi että olen brunetti.
U l i lauta tuli taas päiväretkelle.
Kukaan ei välitä jonkin turhanpäiväisen jonnelauman mielipiteistä.
Suomalainen nainen 26-v, nimi Ida tai Amanda, haluaa opiskelemaan psykologiaa, pitkät suorat hiukset ja legginsit.