Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nirso Joel Hokka

Vierailija
09.08.2023 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000009767117.html

Monien mielestä miesten kalastushommelit on totaalinen turn-off mutta nirso mies se vasta onkin

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tämä rokkari ei elä vanhaksi ja alkoholisoituu pikkuhiljaa.

Vierailija
42/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatteko te lehtijutut noin helvetin kirjaimellisesti.

Tarkottaa tietysti että noita syö enimmäkseen, ja varmaan vielä että takahuoneissa.

Kotona syö varmaan kaikenlaista.

Oletteko oikeesti noin pölvästejä, vai esitättekö huviksenne.

Me naiset linkin mukaan syö ainakin nuudeleita kotona ja käy ihan ravintoloissakin nykyään syömässä kun on varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤦🏻 Voi teitä taukkeja, luette roskalehtijuttuja kuin piru raamattua.

Syö varmaan kaikenlaista, mutta on nirso. On sitten jossain surkeassa "podcastissa" (miksei näitä voi sanoa radio- tai ääniohjelmiksi) vain sattunut mainitsemaan sushin ja eväsruiskeivät, varmaan sillä että syö enimmäkseen näitä keikkabussissa tms.

Ja nyt te luulette että mitään muuta ei koskaan syö. 😂 😂 😂

Vierailija
44/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤦🏻 Voi teitä taukkeja, luette roskalehtijuttuja kuin piru raamattua.

Syö varmaan kaikenlaista, mutta on nirso. On sitten jossain surkeassa "podcastissa" (miksei näitä voi sanoa radio- tai ääniohjelmiksi) vain sattunut mainitsemaan sushin ja eväsruiskeivät, varmaan sillä että syö enimmäkseen näitä keikkabussissa tms.

Ja nyt te luulette että mitään muuta ei koskaan syö. 😂 😂 😂

Tässä nyt taisi tuo iltapaska taas hieman tehdä omat johtopäätöksensä.

Vierailija
46/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokinen taas on palkannut kokin itselleen.

https://yle.fi/a/74-20044045 

Alle 30 e päivässä maksaa. Maksaisitko sinä?

Vierailija
47/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan samaa sarjaa kuin Roope Salmisen "en ole ostanut ruokaa kaupasta 15 vuoteen" tms. Olen nähnyt hänet kaupassa.

Vierailija
48/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille hän olisi helppo kokata, kun ei tarvitsisi muuta kuin ostaa leipää ja sushia.

Ja tuputtaa hedelmiä ja vihanneksia. Ruisleivän väliin kurkkua ja tomaattia, sitten omena tai banaani välipalaksi.

49/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sushista saa tarpeeksi vihanneksia, joopa joo😂

Kaikenlaisia oikkuja niitä onkaan

Vierailija
50/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas niin harhaanjohtava otsikko kun olla voi. "Syö vain kahta ruokaa". No eihän syö. Noissa valmisruisleivissä on sen itse leivän lisäksi tyyliin levite, juustoa, kinkkua, paprikaa, kurkkua, kananmunaa, salamia, tomaattia... you name it. Ja sehän voi syödä joka kerta erilaisen leivän. Eikä sushikaan käsittääkseni yhdestä raaka-aineesta koostu. Mä kuvittelin otsikon perusteella, että äijälle oikeasti kelpaa tyyliin nuudelit ja raejuusto ja se on siinä.

No mutta, tavallaan ymmärrän kun ei ole selvästikään koko ikäänsä elänyt vain noilla. Itsellänikin on kausia jolloin saatan syödä samaa sapuskaa viikkotolkulla, sitten se taas vaihtuu. Olen myös sellainen, että jos mun tekee mieli vaikka banaanirahkaa ja ruisleipää juustolla eikä niitä ole, en syö mitään. Ei kelpaa jogurtti ja paahtoleipä, ehei. Typerää, tiedän. Eniten nyppii kuitenkin nämä ravintospesialistit jotka on aina sitä samaa "jos tekee mieli suklaata, ota omena"/ "jos tahdot irtokarkkeja, haukkaa porkkanaa". NO EN. Syö itse p skaa kun mielesi tekee sipsejä s atana!

Vierailija
51/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joelin äiti on tehnyt karhunpalveluksen pojalleen, kun on suostunut tukemaan moista nirsoilua. Eikö lapsi lopulta syö mitä tahansa, kun nälkä on tarpeeksi kova?

Voin kertoa että ei syö.

Vierailija
52/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan samaa sarjaa kuin Roope Salmisen "en ole ostanut ruokaa kaupasta 15 vuoteen" tms. Olen nähnyt hänet kaupassa.

Eikös se selittänyt, että ei ole ostanut ns. oikeaa ruokaa itselleen. Eli on voinut ostaa lapselleen ruokaa tai kaikkea muuta tarviketta, mitä kaupasta nyt pitää ostaa, mutta ei esim. hyllystä jauhelihapakettia, broilerinsuikaletta tms., jonka paistaisi itselleen.

Luulen, että Hokkakin syö muutakin kuin voileipiä ja sushia, mutta ehkä pääasiassa/ mieluiten niitä. Eli on siis valikoiva, rajoitteinen ja nirso.

Vierailija
53/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joelin äiti on tehnyt karhunpalveluksen pojalleen, kun on suostunut tukemaan moista nirsoilua. Eikö lapsi lopulta syö mitä tahansa, kun nälkä on tarpeeksi kova?

Voin kertoa että ei syö.

No elossa se on kuitenkin. Jotain tuo syö.

Vierailija
54/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ruoalla kyllä pysyisi hengissä ja terveenä. Mitä muka puuttuisi?