Nirso Joel Hokka
https://www.is.fi/viihde/art-2000009767117.html
Monien mielestä miesten kalastushommelit on totaalinen turn-off mutta nirso mies se vasta onkin
Kommentit (54)
Kyseessä ei ole mikään normaali nirsoilu vaan psyykkinen ongelma eli syömishäiriö.
ARFID on syömishäiriö, jolle ominaista on hyvin rajoittunut ja valikoiva syöminen. Se on melko tuore syömishäiriödiagnoosi, jota ei nykyisessä suomalaisessa tautiluokituksessa vielä edes ole. ARFID tulee sanoista Avoidant Restrictive Food Intake Disorder. ARFID:iin liittyy 1-3 syömiseen ja ruokaan liittyvää ongelma-aluetta: Valikoiva syöminen, vähäinen ruokahalu ja/tai syömisen seurausten pelko.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin herttaista että lauma naisia selittää psykoosissaan mikä kaikki miehessä on vialla ja "turn off"
Ei se ole teille edes tarjolla joten mitä te ulísette? Sama kun miehet olis arvostelemassa jotain Gisele Bündcheniä ties mistä syystä. Juu suurin turn off oli sen hiusten väri... ja ne silmät on vähän kaukana toisistaan.
Ja siihen mammat alkaa heti haukkumaan miestä "ei sinulla läskillä peräkammarin pojalla ole mahdollisuuksia" jne. 😅
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt lukuisia videonpätkiä Joelista ahtamassa mm. mäkkärin tuotoksia kitusiinsa. En usko hetkeäkään, että söisi muka vain ja ainoastaan sushia ja ruisleipiä. Pelkkää huomionhakuisuutta ja itsekorostusta tuommoinen väittämä.
Kummallista, minä en ole nähnyt Joelia syömässä mitään.
Ehkäpä tuo huomiohakuisiin kohdistuu kaltaisiisi jotka sit seuraa oikeasti et mitä se puuhaa. Sä olet se mahdollistaja ja siten osa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin herttaista että lauma naisia selittää psykoosissaan mikä kaikki miehessä on vialla ja "turn off"
Ei se ole teille edes tarjolla joten mitä te ulísette? Sama kun miehet olis arvostelemassa jotain Gisele Bündcheniä ties mistä syystä. Juu suurin turn off oli sen hiusten väri... ja ne silmät on vähän kaukana toisistaan.
Ja siihen mammat alkaa heti haukkumaan miestä "ei sinulla läskillä peräkammarin pojalla ole mahdollisuuksia" jne. 😅
Jeppp
Mikä on Joelin mainitsema valmisruisleipä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Joelin mainitsema valmisruisleipä?
Olisko tällanen?
https://public.keskofiles.com/f/k-ruoka/product/6413466035105?auto=form…
No nirso aikuinen varmaan hoitaa omakustanteisesti omat nirsoudet, jos kalliimpia kun muut ruuat, eikä muut syö samaa ja jos teettää liikaa päänvaivaa, niin ei laita muiden mietittäväksi ja nonattavaksi,
mitä pitäisi kokata.
Meillä oli "hauskaa" kun muutama ruokalaji, mitä mies oli kelpuuttanut ei kuitenkaan aina sitten kelvannut, eli joskus tuli sitä että "ai kun mä en olisi halunnut tänään kanaa" eli ajatustenlukija pitäisi olla. Tai "taas pastaa" jos oli toinen kerta viikossa.
Itsekin olen tavallaan vähän nirso ja omat mieltymykset, mutta en pakota muita järjestämään mulle jotain ihan hirveällä vaivalla (Huom! tarkoitan hirveällä vaivalla en pyydä, toki pyydän ostamaan myös omien mieltymysten mukaan ja ehdottelen myös ruokalajeja, jotka itselleni mieluisia) ja en ainanaan ryhdy aggressiiviseksi tai solvaa henkilökohtaisuuksia, jos ruokalaji ei miellytä.
Ai olisi pitänyt keksiä useampia ruokalajeja mitkä kelpuuttaa? Voi kuule, kyllä on yritetty sitäkin, mutta huonolla menestyksellä. Jos jonkun olisi ottanut randomina listalle esim. ruokaohjelmista, ja jos huonolla päällä oli valmiiksi, niin melko aggressiivisen ryöpytyksen olisin saanut.
Mies kun halusi pääasiassa oman maan ruokia.
No sen verran "hankala" olin, että en epätoivoisesti alkanut niitä opettelemaan sitä paitsi vaikka tykkään itse kansainvälisestä ruuasta ja hänenkin maan ruuista, emme me muut jaksaisi niitä monena päivänö viikossa syödä. Hän ei sitä kyseenalaistanut koskaan. Hänelle olisi pitänyt olla juuri sitä mitä halusi juuri silloin kun halusi juuri niin laitettuna kun halusi. Nyt vähän monipuolisempi, herran jestas kuinka helppoa, jos mies suostuu joskus syömään pastaa, vaikka lihapullia tai vaikka grillimakkaraa.
Meillä lapset vähän nirsoja joten ei jaksaisi aikuisten nirsoiluja hirveästi.
Kyllä ihminen pärjää elossa muutamalla ruoka-aineellakin. Itse elin vuosia pelkillä perunoilla, ruishiutaleilla, maidolla, rasvalla ja omenoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihminen pärjää elossa muutamalla ruoka-aineellakin. Itse elin vuosia pelkillä perunoilla, ruishiutaleilla, maidolla, rasvalla ja omenoilla.
Elin koko 90 luvun lapsuuden makaroonilla, keitetyllä perunalla, ja jauhelihalla.
Kiitos Ahon hallitukselle.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei ole mikään normaali nirsoilu vaan psyykkinen ongelma eli syömishäiriö.
ARFID on syömishäiriö, jolle ominaista on hyvin rajoittunut ja valikoiva syöminen. Se on melko tuore syömishäiriödiagnoosi, jota ei nykyisessä suomalaisessa tautiluokituksessa vielä edes ole. ARFID tulee sanoista Avoidant Restrictive Food Intake Disorder. ARFID:iin liittyy 1-3 syömiseen ja ruokaan liittyvää ongelma-aluetta: Valikoiva syöminen, vähäinen ruokahalu ja/tai syömisen seurausten pelko.
Onkohan näillä ihmisillä, jotka kirjoittavat tällä palstalla syövänsä terveellisesti 100-120 euron kuukausibudjetilla tällainen häiriö? Olen kyllä ajatellut, että ovat ihan tavallisia trolleja vain... :)
Oispa ihanaa jos ei tarvis syödä kuin paria ruokaa. Säästyis niin paljon aikaa ja ois mukavan simppeliä. Kateeksi käy.
Ai ai siis kau-hee-ta!
Damiano ei varmaan syö tuonkaan vertaa. Onneksi av-mammat seuraavat tarkkaan Damianon jokaista ateriaa kuin viimeistä.
Kai se nyt muutakin syö, hyvänen aika.
Tämänkin jutun mukaan.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009562194.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elin koko 90 luvun lapsuuden makaroonilla, keitetyllä perunalla, ja jauhelihalla.
Kiitos Ahon hallitukselle.
En usko että Esko Ahoa voi syyttää vanhempiesi osaamattomuudesta tehdä ruokaa. Kokemusta on köyhyydestä ja silti pystyimme syöneet monipuolisesti.
Kyllä sitä miehen sen verran pitää syödä, että on Käärijä-massu ;D
Ehkä on kausiluonteista, että syö jonkun aikaa pelkästään näitä ruokia. Ja sitten vaihtuu. Ehkä pysyy siten jotenkin ravinnon saanti tasapainossa. On kyllä vähän kalpea, puuttuuko jotain vitamiineja kuitenkin. Tai sitten liikaa valvomista ja valkoviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Isoin turn off on mitkä juomat kelpuuttaa. Redbull ja valkoviini. Ei edes vettä missään välissä?
Asiahan ei kuulu sulle millään lailla! Anna olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä on pahempiakin asioita ihmisessä kuin nirsous ruoalle. Miettikää vähän ihmiset, ja katsokaa peiliin! Hokka on menestynyt, mutta te jotka tänne kirjoittelette ette ole (en ole itsekään).
Miten kuuluisuus vaikuttaa tähän? Pitäisikö tuollaista nirsoutta ymmärtää aikuiselta ihmiseltä vaan sen takia, että hän on kuuluisa?
Pitää tietysti. Kuuluisuudet ovat parempia ihmisiä kuin sinä. Käyttäydy sen mukaisesti!
Lait, säännöt, käytöstavat ja moraali ovat rahvasta varten. Kuuluisuudet ovat lunastaneet paikkansa niiden yläpuolella ja saavat tehdä mitä haluavat!
Koska hän on siinä taitava?