Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni biisi syksy 2023

Vierailija
08.08.2023 |

Aloitetaan puhtaalta pöydältä uusin eli viides kausi. Ihanaa, kun tämä ohjelma sai jatkoa.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1965)

Vierailija
181/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kappaleiden on oltava ulkomaan kielellä. Katsojissa on paljon sellaisia, jotka ei osaa kuin suomen kielen, ei siis tiedä yhtään, mitä laulun sanoissa lauletaan.

Kai niillä on jotain muistoja myös suomenkielisistä lauluista.

Toinen asia ärsyttää se yhtenään taputus, se käy korviin.

En yhtään ihmettele, jos joku artisti ei halua kyseiseen ohjelmaan tulla, kun yleisö on tätä tasoa. Ei helmiä sioille.

Vierailija
182/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Ei mun pitäisi katsella tuota ohjelmaa, kun se saa mun sapen kiehumaan. En voi sietää Katjaa, Diandraa enkä Kasmiria. Katja ei ymmärrä että vieraat sen ohjelman tekevät kertomuksineen. Miksi aina sekoaa vieraiden tarinoihin ja sönköttää omiaan? Ärrrrsyttävä puhetyyli ja ne kaikki maneerit tuota noin, tuota noin ja repii hamettaan ja sekoilee lappujensa kanssa. Rajoittaa vieraiden kertomuksia vaikka kertomaan ne vieraat ovat tulleet, Katja länkyttää itse aivan liikaa!! Jaa että miksi katson ohjelmaa? Katson ja sitä nimenomaan vieraiden takia ja haluan kuulla heidän toiveensa ja tarinansa. Katja voisi olla hiljaa ja korkeintaan jakaa puheenvuoroja. Hänen mielipidettään tai arvaustaan ei kaipaa kukaan. 

Katjahan on ihan paras!

Ehkä lapsukaiset inhoavat Katjaa, eivät tajua että jokainen vanhenee jos kauan elää. Minä pidän hänestä, hän osaa ammattiataidolla ottaa kiinni tilanteista joissa vieras menee syvälle, hellällä otteella. Juuri Katja S tekee tästä ohjelmasta hienon. Ei minua kenenkään paita haitannut, sen jo tiesin etteivät amerikkalaiset tiedä meistä mitään, luulivat Sanna Marinia äsken Suomen presidentiksi.

Et kai tosissasi kuvittele, että lapsukaiset (nuoret?) katsoisivat tuota ohjelmaa?

Kaikesta päätellen keski-ikä on sata vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tommi Kinnunen ei näyttänyt puolisonsa kuvaa, varmasti suloinen.

Tommi on kyllä erittäin hyvä kirjailija. Olen lukenut kaikki kirjansa ja tykkään hänen tyylistään kirjoittaa.

Kaikissa haastatteluissa puhuu perheestään tyyliin, että on puoliso ja kumppani ja kaksi lasta. Ei koskaan ole ollut että on vaimo? Herättää kysymyksiä tietysti.

Herättää mitä kysymyksiä? Hänhän on avoimesti liitossa miehen kanssa.

Vierailija
184/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan käsittämätöntä laittaa Diandra esittämään Autiotalo ja Springsteen biisi! Siellä olisi pitänyt ollut J P Leppäluoto noihin biiseihin. Mielestäni Diandran taso on laskenut kahden viime kauden myötä muutenkin, esittelee ääntään, eikä löydä biisien ydintä. Koskaanhan hän ei ole osannut tulkita, hän vain esittää biisit.

JP mullekin tuli heti mieleen.

Vierailija
185/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa se rock jäbä vetäissy tän brucen biisin, nyt jää köykäiseksi Diandralta.

Todellakin. Mä sanoin kotijoukoille varmaan kolme kertaa sen biisin aikana, että oispa annettu miespuolisen esitettäväksi tää Brucen biisi. Esimerkiksi joku Leppäluoto olisi ollut mahtava. Tiedän, ei ollut eilen mukana. Mutta vaikka sitten se Vesterinen mielummin kuin Diandra.

Vierailija
186/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Diandra teettänyt kasvoilleen jotain toimenpiteitä? Vai onko vaan meikki, josta tuo efekti tulee?

Ja siis mä kyllä tykkään Diandrasta. Mä niin toivon, ettei ole "parannellut" kasvojaan...

Vierailija
187/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että artistit välillä vaihtuu. En pitänyt Pepestä enkä Aholasta.

Tämä kombo on hyvä ja toimiva, kunhan ei bändi vaihdu.

Vierailija
188/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pääse yli siitä, että tällä helluntalaisella on ollut T-paita, jossa lukee: "Minä olen Jeesuksen hullu. Kenen hullu sinä olet?" Ja tulkitaan raamattua kirjaimellisesti. 😟

Miksi et pääse asian yli? Kannattaa tutkailla omaa itseään ja mieltään, että miksi jonkun usko/ humoristinen paita triggeröi niin kovasti. Johonkin kohtaan sinussa se osuu, mutta mihin ja miksi?

Valitettavasti olen nähnyt liikaa näitä suvaitsemattomia raamattusokeita kyseisen herätysliikkeen edustajia. Lukioaikoina yksi näistä julisti filosofian tunnilla, että homoilla ei ole oikeutta minkäänlaisiin hellyydenosoituksiin julkisilla paikoilla. Opiskeluaikana oli useampikin tapaus pyrkimässä biologian opettajalinjalle, ja alkoivat sitten haastatteluvaiheessa kieltää evoluution, koska "Kaikki on Jumalan luomia, niinhän Raamatussa sanotaan." Sääliksi käy näitä lapsesta asti aivopestyjä ja peloteltuja uskontonsa uhreja.

Sääliksi käy lähinnä sinua. Mielestäni tässä ketjussa ei keskustella uskonnollisuudesta eikä homoista vaan Elämäni biisi ohjelmasta. Avaapa uusi ketju aiheillesi. Sari ja muut vieraat olivat kivoja.

Vierailija
189/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kappaleiden on oltava ulkomaan kielellä. Katsojissa on paljon sellaisia, jotka ei osaa kuin suomen kielen, ei siis tiedä yhtään, mitä laulun sanoissa lauletaan.

Kai niillä on jotain muistoja myös suomenkielisistä lauluista.

Toinen asia ärsyttää se yhtenään taputus, se käy korviin.

En yhtään ihmettele, jos joku artisti ei halua kyseiseen ohjelmaan tulla, kun yleisö on tätä tasoa. Ei helmiä sioille.

Diandrahan on aina käytettävissä...

Vierailija
190/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saijonmaa tyylilleen uskollisena diivana kertoi vain esittämänsä kappaleen ensiesityksestä, kun olisi pitänyt arvata kenen biisi olisi kyseessä. Hiukan noloa🤣

Niin nolohan taidat olla sinä nyt. Arjalta kysyttiin mitä hän ajattelee kun kuuntelee laulua tänään ja tähän Arja vastasi, ei pyydetty arvaamaan kenen valitsema.

Ei olisi ollut suuri vaiva heittää siihen lopuksi arvaus, kenen toivebiisi.

Vierailija
191/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan käsittämätöntä laittaa Diandra esittämään Autiotalo ja Springsteen biisi! Siellä olisi pitänyt ollut J P Leppäluoto noihin biiseihin. Mielestäni Diandran taso on laskenut kahden viime kauden myötä muutenkin, esittelee ääntään, eikä löydä biisien ydintä. Koskaanhan hän ei ole osannut tulkita, hän vain esittää biisit.

Ja lähes aina on ollut yksi artisti/biisi.

Missä nämä kaikki muut nyt olivat, kun sama esitti kaksi kappaletta.

Toivottavasti tästä ei tule tapa. Ohjelmaa on ollut kiva seurata arvuutellen myös biisien esittäjiä.

Vierailija
192/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime lähetyksessä artistien äänet kuulostivat kuin heillä olisi flunssa.

Vierailija
193/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime lähetyksessä artistien äänet kuulostivat kuin heillä olisi flunssa.

Ai kaikilla flunssa? Ei minusta.

Vierailija
194/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tommi Kinnunen ei näyttänyt puolisonsa kuvaa, varmasti suloinen.

Tommi on kyllä erittäin hyvä kirjailija. Olen lukenut kaikki kirjansa ja tykkään hänen tyylistään kirjoittaa.

Kaikissa haastatteluissa puhuu perheestään tyyliin, että on puoliso ja kumppani ja kaksi lasta. Ei koskaan ole ollut että on vaimo? Herättää kysymyksiä tietysti.

Herättää mitä kysymyksiä? Hänhän on avoimesti liitossa miehen kanssa.

Hyvä kun valaisit. En minäkään ole tiennyt tuota, mutta olen arvellut. Noista syistä , koska ei mainitse vaimoa. Tietysti nyt tulee lisäkyssäriä, että kenen kanssa on lapset saatu? - eri-

Vierailija
195/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä että artistit välillä vaihtuu. En pitänyt Pepestä enkä Aholasta.

Tämä kombo on hyvä ja toimiva, kunhan ei bändi vaihdu.

Sama! Tykkään kyllä Pepestä mutta ohjelman nopea tahti ei sopinut hänelle. Koko ajan sai pelätä muistaako hän sanat.

Vierailija
196/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Be kind. Tapa jolla ilmaiset mielipiteesi lisää joko negatiivista tai positiivista meinkiä täällä! Mieti sanat, joita kirjoitat, omalle kohdallesi. Ihminenhän lopulta puhuu aina itsestään. Et menetä kriitikon uskottavuuttasi, vaikka et olisi pilkallinen. Mieti, miten toivot itseäsi kannustettavan. Osoita myös tukeasi, jos haluat ohjelman laadun paranevan. Pue terävåtkin huomiosi hyvien asioiden toivotukseen. Kiitos kaikille, jotka nostavat tämän keskustelukanavan tasoa ja tunnelmaa rakentavilla kommenteilla. #eivihapuheelle

Vierailija
197/1965 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diandra taitaa olla aika lapsellinen ja kokematon vielä. Hän ei saa mitään tunnetta esityksiinsä. Ei se karisma kyllä kasva iänkään myötä. Sitä joko on tai ei ole ja Diandra kuuluu tähän jälkimmäiseen porukkaan. Teknisesti hyvä laulaja hän kyllä on.

Diandralla on ikää 29 vuotta eli ei nyt niin kovin lapsi enää. Lapsellinen voi toki olla vielä ja taitaa ollakin. Ihme juttu sinänsä, kun olen ymmärtänyt hänen kuuluvan siihen Sara Siepin & Co. bileporukkaan. Mutta siis esiintyjänä mitäänsanomaton, karismaton, epäkiinnostava. Pelkkä lauluääni ei riitä suosion saavuttamiseksi. 

Vierailija
198/1965 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman nimi voisi olla Emäntäni kriisi. Tai ainakin niiden emäntien, jotka tänne kirjailevat. Laitan aina silmät kiinni, kun nyt 29-vuotias Floresin tyttö laulaa, ja aina nautin. Ohjelmahan elää D:n laulutaidolla ja juontajan karismalla.

Oho, onpa aika rankkaa muiden artistien vähättelyä.

Vierailija
199/1965 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hassua, että pääsyliput marraskuun Elämäni biisi -konserttiin Tampereen Nokia Areenalla maksavat jotain 65-75 euroa plus toimituskulut, kun kesäkuun Helsingin Musiikkitalon konserttiin maksoivat vain 13,50 €. Tuo jälkimmäinen tulee tv:stä loppiaisena, ja arvuuttelun kohteina vaihteeksi klassisen musiikin kappaleita.

Todennäköisesti vrronmaksajat sponsoroivat Hgin musiikkitaloa.

Vierailija
200/1965 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne ei voi laulaa kappaleita suomenkielellä. Itse kun osaa kuin suomee ja savvoo.

Ulkolaisia kappaleita en tunnista mitään, enkä tietenkään tiedä mitä sanoja on kyseisessä laulussa, koska osaan vain suomea. 

Toiseksi, ne taputukset ärsyttää, ne ikään kuin katkaisee puheen, taputuksia on liikaa.

Minkä ikäinen olet? Omat vanhemmat on 63 v. ja 61 v. ja molemmat osaavat englantia.

Sehän oli pakollinen oppiaine

1961 syntyneet on eka ikäluokka, jolla on ollut pakollinen englannin opiskelu 3. luokalta alkaen. Tosin monessa koulussa opettajat ovat voineet ottaa sen jo aiemmin opetusohjelmaan.

Minä olen synt -57 ja aloin lukemaan englantia silloisessa kansakoulussa kolmannella luokalla josta sitten oppikouluun jatkamaan. Ruotsi alkoi oppikoulun ekalla.