Elämäni biisi syksy 2023
Aloitetaan puhtaalta pöydältä uusin eli viides kausi. Ihanaa, kun tämä ohjelma sai jatkoa.
Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1965)
Aivan hirveää roskaa alusta loppuun!! Kamala juontajakin!
Essayan tarina oli kyllä hauska. Yleensä ne tarinat on tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirveää roskaa alusta loppuun!! Kamala juontajakin!
No sulla varmaan on kaukosäädin ettet ahdistu liikaa? Mitä arvoa kommenttisi toi ketjuun?
Hieno EB-bändi, solistit ja kiva kun on vieraita laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse yli siitä, että tällä helluntalaisella on ollut T-paita, jossa lukee: "Minä olen Jeesuksen hullu. Kenen hullu sinä olet?" Ja tulkitaan raamattua kirjaimellisesti. 😟
Mä en pääse yli taas siitä että piti tässäkin poliittisen mainospuheen.
Missä kohtaa..?
Siinä lopussa kun esitteli valokuvaa. Sanoi että ihan niin kuin mekin pidämme huolen, että kukaan ei tipu ulkopuolelle.
Suoraan KDn vaaliohjelmasta.
Mutta mitäpä tuosta, ei se siellä ensi viikolla ole.Muuten oli kyllä hyvät vieraat.
No ei. Hänhän sanoi, et meilläkin on "kaveria ei jätetä"-henki, politiikkaa? Sari puhui kaikista suomalaisista, ei vain KD-läisistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse yli siitä, että tällä helluntalaisella on ollut T-paita, jossa lukee: "Minä olen Jeesuksen hullu. Kenen hullu sinä olet?" Ja tulkitaan raamattua kirjaimellisesti. 😟
Pieni on sinunkin maailmasi.
Tämän palstan huomiota herättävä piirre on se että aina kun on joku positiivisempi, esim ohjelma jossa jotenkin tuodaan esille positiivisempi asioita tai tunteita niin löytyy ne muutamat jotka suorastaan ratkeaa liitoksistaan.
Eivät siis kestä.
Tälläiset ihmiset viihtyvät silloin kun kyseessä on ohjelma jossa ihmisillä menee huonosti, ollaan kaunaisia ja katkeria.
Vierailija kirjoitti:
Essayan tarina oli kyllä hauska. Yleensä ne tarinat on tylsiä.
Näin Suomi tunnettiin 1980-luvulla. Kerroin Mallorcalla italialaiselle parille, että olen Suomesta. Kysyivät siihen, että Venäjältä?
Katselin Areenasta ja mikä upea veto Saijonmaalta! Hieno tulkinta, hieno kappale, hienot sanat ja hieno säestys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Ei mun pitäisi katsella tuota ohjelmaa, kun se saa mun sapen kiehumaan. En voi sietää Katjaa, Diandraa enkä Kasmiria. Katja ei ymmärrä että vieraat sen ohjelman tekevät kertomuksineen. Miksi aina sekoaa vieraiden tarinoihin ja sönköttää omiaan? Ärrrrsyttävä puhetyyli ja ne kaikki maneerit tuota noin, tuota noin ja repii hamettaan ja sekoilee lappujensa kanssa. Rajoittaa vieraiden kertomuksia vaikka kertomaan ne vieraat ovat tulleet, Katja länkyttää itse aivan liikaa!! Jaa että miksi katson ohjelmaa? Katson ja sitä nimenomaan vieraiden takia ja haluan kuulla heidän toiveensa ja tarinansa. Katja voisi olla hiljaa ja korkeintaan jakaa puheenvuoroja. Hänen mielipidettään tai arvaustaan ei kaipaa kukaan.
Katjahan on ihan paras!
Ehkä lapsukaiset inhoavat Katjaa, eivät tajua että jokainen vanhenee jos kauan elää. Minä pidän hänestä, hän osaa ammattiataidolla ottaa kiinni tilanteista joissa vieras menee syvälle, hellällä otteella. Juuri Katja S tekee tästä ohjelmasta hienon. Ei minua kenenkään paita haitannut, sen jo tiesin etteivät amerikkalaiset tiedä meistä mitään, luulivat Sanna Marinia äsken Suomen presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandra huutolaulaa. Mitä ihmettä?
Diandralla nykyään todella maneerinen tyyli huutolaulaa kamalalla vibralla. Ikävän kuuloista.
Aikamoista huutoa, ei mitään tunnetta esityksissä, miksi Diandra esiintyy niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Oispa se rock jäbä vetäissy tän brucen biisin, nyt jää köykäiseksi Diandralta.
Hieno Brucen biisi meni nyt piloille, ei se ole mikään huutolaulu.
Miksi kappaleiden on oltava ulkomaan kielellä. Katsojissa on paljon sellaisia, jotka ei osaa kuin suomen kielen, ei siis tiedä yhtään, mitä laulun sanoissa lauletaan.
Kai niillä on jotain muistoja myös suomenkielisistä lauluista.
Toinen asia ärsyttää se yhtenään taputus, se käy korviin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kappaleiden on oltava ulkomaan kielellä. Katsojissa on paljon sellaisia, jotka ei osaa kuin suomen kielen, ei siis tiedä yhtään, mitä laulun sanoissa lauletaan.
Kai niillä on jotain muistoja myös suomenkielisistä lauluista.
Toinen asia ärsyttää se yhtenään taputus, se käy korviin.
Tietysti laulu lauletaan sellaisena kuin sen toivoja on esittänyt.
Monet kerrat alunperin ulkolainen biisi ei kuullosta lainkaan käänneettynä niin hyvältä kuin alkuperäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni herra Bruce huusi sieltä asti, otsasuonet pullistuen. Pelkäsin aina, että saa sairaskohtauksen. Onko vielä muuten elossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Ei mun pitäisi katsella tuota ohjelmaa, kun se saa mun sapen kiehumaan. En voi sietää Katjaa, Diandraa enkä Kasmiria. Katja ei ymmärrä että vieraat sen ohjelman tekevät kertomuksineen. Miksi aina sekoaa vieraiden tarinoihin ja sönköttää omiaan? Ärrrrsyttävä puhetyyli ja ne kaikki maneerit tuota noin, tuota noin ja repii hamettaan ja sekoilee lappujensa kanssa. Rajoittaa vieraiden kertomuksia vaikka kertomaan ne vieraat ovat tulleet, Katja länkyttää itse aivan liikaa!! Jaa että miksi katson ohjelmaa? Katson ja sitä nimenomaan vieraiden takia ja haluan kuulla heidän toiveensa ja tarinansa. Katja voisi olla hiljaa ja korkeintaan jakaa puheenvuoroja. Hänen mielipidettään tai arvaustaan ei kaipaa kukaan.
Katjahan on ihan paras!
Joo voisi jättää noita muka hauskoja vitsejään vähemmälle. Vieraat yrittää kertoa arvailuitaan ja kertomuksiaan niin tämä vaan repäisee joka kohdan joksikin vitsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katjahan on ihan paras!
Joo voisi jättää noita muka hauskoja vitsejään vähemmälle. Vieraat yrittää kertoa arvailuitaan ja kertomuksiaan niin tämä vaan repäisee joka kohdan joksikin vitsiksi.
Eihän tämä ohjelma ole niin haudanvakava, vaikka joskus siltä vaikuttaa. Mielestäni perheen hyvin traagisia asioita ei ko. ohjelmassa kannataisi vetää kehiin. Toki sillä pääsee lööppeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni herra Bruce huusi sieltä asti, otsasuonet pullistuen. Pelkäsin aina, että saa sairaskohtauksen. Onko vielä muuten elossa?
Kannattaisi sitten ehkä kuunnella Brucen esittämänä, siinä on sävyjä ja tunnetta, korkealta myös, mutta ei huutolaulua alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen typerä ohjelmaidea ja Katja Ståhl on mielestäni jotenkin epämiellyttävä. Joskus aikoinaan Jyrkissä oli ihan ok, mutta tässä ei kyllä ollenkaan. Yhtäkään jaksoa en ole katsonut. Ne pienet välähdykset kanavilla surffatessa ovat olleet ihan tarpeeksi (=liikaa).
Madeira on harvinaisen ruma paikka, kuiva ja tylsä. Ikinä en oo sielä käyny, parista kuvasta oon äkkiä vilkaissu vasemmalla silmällä. Ihan siitä jo tuli tympee olo.
Liikutti Katjan empaattisuus: meidän Riku.
Ei vaikeita asioita kannata vältää, elämäähän se on.
Syntynyt -55 - 1. vieras kieli ruotsi, 2. englanti, 3. vapaaehtoinen saksa . Maalaislukiossa kielilinjalla edellä mainittujen lisäksi pakollinen latina, mistä olen edelleen kiukkuinen. Siitä ei ollut mitään hyötyä kielten opiskelussa.