Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni biisi syksy 2023

Vierailija
08.08.2023 |

Aloitetaan puhtaalta pöydältä uusin eli viides kausi. Ihanaa, kun tämä ohjelma sai jatkoa.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1965)

Vierailija
161/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pääse yli siitä, että tällä helluntalaisella on ollut T-paita, jossa lukee: "Minä olen Jeesuksen hullu. Kenen hullu sinä olet?" Ja tulkitaan raamattua kirjaimellisesti. 😟

Miksi et pääse asian yli? Kannattaa tutkailla omaa itseään ja mieltään, että miksi jonkun usko/ humoristinen paita triggeröi niin kovasti. Johonkin kohtaan sinussa se osuu, mutta mihin ja miksi?

Valitettavasti olen nähnyt liikaa näitä suvaitsemattomia raamattusokeita kyseisen herätysliikkeen edustajia. Lukioaikoina yksi näistä julisti filosofian tunnilla, että homoilla ei ole oikeutta minkäänlaisiin hellyydenosoituksiin julkisilla paikoilla. Opiskeluaikana oli useampikin tapaus pyrkimässä biologian opettajalinjalle, ja alkoivat sitten haastatteluvaiheessa kieltää evoluution, koska "Kaikki on Jumalan luomia, niinhän Raamatussa sanotaan." Sääliksi käy näitä lapsesta asti aivopestyjä ja peloteltuja uskontonsa uhreja.

Okei, kyseessä olikin siis sääli. Hienoa että ajattelitkin kauniisti etkä rumasti, minkä käsityksen ensin sain <3

Lukioaikoina aivot ja ajattelu on ja oli meillä ihan jokaisella pahasti kesken vielä, kypsymätöntä meininkiä. Muistan hyvin monenkin olleen naiivi, lapsellinen ja etenkin mustavalkoinen omassa julistuksessaan. Ja tämä koski paitsi kristittyjä, myös ateisteja, filosofiaan hurahtaneita ja vaikkapa jonkun bändin fania. Ajatukset oli vain siinä omassa jutussa. Onneksi me kaikki olemme noista asioista aikuistuneet, eivätköhän nämä uskikset myös.

Vierailija
162/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tässä ohjelmassa siitä, että mukana on ihmisiä ihan eri piireistä, ja kaikki kohtelevat toisiaan tasavertaisina ja kunnioittavasti. Ihan liikaa nykyisin on omissa pienissä poteroissa huutelua, ja se on todella ikävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pääse yli siitä, että tällä helluntalaisella on ollut T-paita, jossa lukee: "Minä olen Jeesuksen hullu. Kenen hullu sinä olet?" Ja tulkitaan raamattua kirjaimellisesti. 😟

Mä en pääse yli taas siitä että piti tässäkin poliittisen mainospuheen.

Missä kohtaa..?

Siinä lopussa kun esitteli valokuvaa. Sanoi että ihan niin kuin mekin pidämme huolen, että kukaan ei tipu ulkopuolelle.

Suoraan KDn vaaliohjelmasta.

Mutta mitäpä tuosta, ei se siellä ensi viikolla ole.

Muuten oli kyllä hyvät vieraat.

Minä ymmärsin, että tarkoitti suomalaisia yleensä. En ole lukenut KD:n vaaliohjelma niin en tajunnut.

Vierailija
164/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Tommi Kinnunen ei näyttänyt puolisonsa kuvaa, varmasti suloinen.

Vierailija
165/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pääse yli taas siitä että piti tässäkin poliittisen mainospuheen.

Missä kohtaa..?

Siinä lopussa kun esitteli valokuvaa. Sanoi että ihan niin kuin mekin pidämme huolen, että kukaan ei tipu ulkopuolelle.

Suoraan KDn vaaliohjelmasta.

Mutta mitäpä tuosta, ei se siellä ensi viikolla ole.

Muuten oli kyllä hyvät vieraat.

Minä ymmärsin, että tarkoitti suomalaisia yleensä. En ole lukenut KD:n vaaliohjelma niin en tajunnut.

Eiköhän suunnilleen noin lue ihan jokaisen puolueen vaaliohjelmassa. Jotkut vaan vihaavat politiikkaa niin paljon, että kaikki siihen viittaava ärsyttää, vaikka olis hyviäkin asioita. 

Mutta joo, Sari puhui minunkin ymmärtääkseni ihan kaikista suomalaisista. Vai eikö se olekaan enää näin? Jokainen ajattelee vain itseään, ja siksi ei tunnisteta tuollaista yhteisöllistä avunantoa ilmiönä?

Vierailija
166/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen typerä ohjelmaidea ja Katja Ståhl on mielestäni jotenkin epämiellyttävä. Joskus aikoinaan Jyrkissä oli ihan ok, mutta tässä ei kyllä ollenkaan. Yhtäkään jaksoa en ole katsonut. Ne pienet välähdykset kanavilla surffatessa ovat olleet ihan tarpeeksi (=liikaa).

Madeira on harvinaisen ruma paikka, kuiva ja tylsä. Ikinä en oo sielä käyny, parista kuvasta oon äkkiä vilkaissu vasemmalla silmällä. Ihan siitä jo tuli tympee olo.

Hyvä vertaus.

Itse en oo koskaan katsonut Salkkareita tai Temppareita, mutta olen niin fiksu, että ymmärrän pysyä poissa niitä koskevista ketjuista.

Vierailija
167/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hirveää roskaa alusta loppuun!! Kamala juontajakin!

Nyt lopeta se katsominen, kun oot tuota mieltä.

En tajua teitä valittajia mikä pitää itseään rääkätä tieten tahtoen.

Vierailija
168/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tommi Kinnunen ei näyttänyt puolisonsa kuvaa, varmasti suloinen.

Tommi on kyllä erittäin hyvä kirjailija. Olen lukenut kaikki kirjansa ja tykkään hänen tyylistään kirjoittaa.

Kaikissa haastatteluissa puhuu perheestään tyyliin, että on puoliso ja kumppani ja kaksi lasta. Ei koskaan ole ollut että on vaimo? Herättää kysymyksiä tietysti.

Vierailija
169/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irina on kanssa toinen huutolaulaja.

Vierailija
170/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun Riku Nieminen oli ohjelmassaolen aina tykännyt hänestä, todella mukava ja loistava taiteilija!

Vierailija
171/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diandra huutolaulaa. Mitä ihmettä?

Diandralla nykyään todella maneerinen tyyli huutolaulaa kamalalla vibralla. Ikävän kuuloista.

Aikamoista huutoa, ei mitään tunnetta esityksissä, miksi Diandra esiintyy niin paljon.

Autiotaloa vääntäessään toivoin Nipan olevan kuuloalueen ulkopuolella, oli se niin epätoivoisen hassu. Stailauksesta alkaen.

Vierailija
172/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saijonmaa tyylilleen uskollisena diivana kertoi vain esittämänsä kappaleen ensiesityksestä, kun olisi pitänyt arvata kenen biisi olisi kyseessä. Hiukan noloa🤣

Vierailija
173/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saijonmaa tyylilleen uskollisena diivana kertoi vain esittämänsä kappaleen ensiesityksestä, kun olisi pitänyt arvata kenen biisi olisi kyseessä. Hiukan noloa🤣

Niin nolohan taidat olla sinä nyt. Arjalta kysyttiin mitä hän ajattelee kun kuuntelee laulua tänään ja tähän Arja vastasi, ei pyydetty arvaamaan kenen valitsema.

Vierailija
174/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Ei mun pitäisi katsella tuota ohjelmaa, kun se saa mun sapen kiehumaan. En voi sietää Katjaa, Diandraa enkä Kasmiria. Katja ei ymmärrä että vieraat sen ohjelman tekevät kertomuksineen. Miksi aina sekoaa vieraiden tarinoihin ja sönköttää omiaan? Ärrrrsyttävä puhetyyli ja ne kaikki maneerit tuota noin, tuota noin ja repii hamettaan ja sekoilee lappujensa kanssa. Rajoittaa vieraiden kertomuksia vaikka kertomaan ne vieraat ovat tulleet, Katja länkyttää itse aivan liikaa!! Jaa että miksi katson ohjelmaa? Katson ja sitä nimenomaan vieraiden takia ja haluan kuulla heidän toiveensa ja tarinansa. Katja voisi olla hiljaa ja korkeintaan jakaa puheenvuoroja. Hänen mielipidettään tai arvaustaan ei kaipaa kukaan. 

Katjahan on ihan paras!

Joo voisi jättää noita muka hauskoja vitsejään vähemmälle. Vieraat yrittää kertoa arvailuitaan ja kertomuksiaan niin tämä vaan repäisee joka kohdan joksikin vitsiksi.

Höpö höpö. Et sitten ymmärrä kuivaa huumoria huomaan mä. Aivan loistava sarkastinen Katja. Aplodeja !

Vierailija
175/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kappaleiden on oltava ulkomaan kielellä. Katsojissa on paljon sellaisia, jotka ei osaa kuin suomen kielen, ei siis tiedä yhtään, mitä laulun sanoissa lauletaan.

Kai niillä on jotain muistoja myös suomenkielisistä lauluista.

Toinen asia ärsyttää se yhtenään taputus, se käy korviin.

No älä katso jos noin ottaa pattiin. Sillähän se hoituu eikä ota korviin.

Vierailija
176/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen typerä ohjelmaidea ja Katja Ståhl on mielestäni jotenkin epämiellyttävä. Joskus aikoinaan Jyrkissä oli ihan ok, mutta tässä ei kyllä ollenkaan. Yhtäkään jaksoa en ole katsonut. Ne pienet välähdykset kanavilla surffatessa ovat olleet ihan tarpeeksi (=liikaa).

No älä ala. Olet naurettava ihminen ja jätäppä ne välähdyksetkin väliin.

Vierailija
177/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Katja on todella huono juontaja. Oikein töks ja töks 

Vierailija
178/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Katja on todella huono juontaja. Oikein töks ja töks 

Jotenkin kylmän oloinen eikä sovi tällaiseen tunteelliseen ohjelmaan. 

Vierailija
179/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämätöntä laittaa Diandra esittämään Autiotalo ja Springsteen biisi! Siellä olisi pitänyt ollut J P Leppäluoto noihin biiseihin. Mielestäni Diandran taso on laskenut kahden viime kauden myötä muutenkin, esittelee ääntään, eikä löydä biisien ydintä. Koskaanhan hän ei ole osannut tulkita, hän vain esittää biisit.

Vierailija
180/1965 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Ei mun pitäisi katsella tuota ohjelmaa, kun se saa mun sapen kiehumaan. En voi sietää Katjaa, Diandraa enkä Kasmiria. Katja ei ymmärrä että vieraat sen ohjelman tekevät kertomuksineen. Miksi aina sekoaa vieraiden tarinoihin ja sönköttää omiaan? Ärrrrsyttävä puhetyyli ja ne kaikki maneerit tuota noin, tuota noin ja repii hamettaan ja sekoilee lappujensa kanssa. Rajoittaa vieraiden kertomuksia vaikka kertomaan ne vieraat ovat tulleet, Katja länkyttää itse aivan liikaa!! Jaa että miksi katson ohjelmaa? Katson ja sitä nimenomaan vieraiden takia ja haluan kuulla heidän toiveensa ja tarinansa. Katja voisi olla hiljaa ja korkeintaan jakaa puheenvuoroja. Hänen mielipidettään tai arvaustaan ei kaipaa kukaan. 

Katjahan on ihan paras!

Ehkä lapsukaiset inhoavat Katjaa, eivät tajua että jokainen vanhenee jos kauan elää. Minä pidän hänestä, hän osaa ammattiataidolla ottaa kiinni tilanteista joissa vieras menee syvälle, hellällä otteella. Juuri Katja S tekee tästä ohjelmasta hienon. Ei minua kenenkään paita haitannut, sen jo tiesin etteivät amerikkalaiset tiedä meistä mitään, luulivat Sanna Marinia äsken Suomen presidentiksi.

Et kai tosissasi kuvittele, että lapsukaiset (nuoret?) katsoisivat tuota ohjelmaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme