Elämäni biisi syksy 2023
Aloitetaan puhtaalta pöydältä uusin eli viides kausi. Ihanaa, kun tämä ohjelma sai jatkoa.
Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1965)
JP ,Marjaranta ja uusin Ilta hyviä laulajia .
Minusta on hienoa, että osallistujat ovat eri aloilta, eri ikäisiä. Odotan aina, millainen tarina kpl takana. Se on parasta +musiikki. Katja 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Essayan tarina oli kyllä hauska. Yleensä ne tarinat on tylsiä.
Näin Suomi tunnettiin 1980-luvulla. Kerroin Mallorcalla italialaiselle parille, että olen Suomesta. Kysyivät siihen, että Venäjältä?
No Mallorcalla tiedettiin paremmin jo 70-luvulla. Siellä baarien henkilökunta osasi vähän suomea ja oli siellä suomalaisia baarejakin.
En ikinä ymmärrä miksi ihmiset menisi ulkomaille ja toivoisivat, että ihmiset siellä puhuisi suomea, tai miksi ihmiset haluaisi mennä suomalaiseen baariin tai ravintolaan. Miksi sitten mennä ulkomaille, jos ei halua kokea mitä se maa tarjoaa omalta osaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Essayan tarina oli kyllä hauska. Yleensä ne tarinat on tylsiä.
Näin Suomi tunnettiin 1980-luvulla. Kerroin Mallorcalla italialaiselle parille, että olen Suomesta. Kysyivät siihen, että Venäjältä?
No Mallorcalla tiedettiin paremmin jo 70-luvulla. Siellä baarien henkilökunta osasi vähän suomea ja oli siellä suomalaisia baarejakin.
En ikinä ymmärrä miksi ihmiset menisi ulkomaille ja toivoisivat, että ihmiset siellä puhuisi suomea, tai miksi ihmiset haluaisi mennä suomalaiseen baariin tai ravintolaan. Miksi sitten mennä ulkomaille, jos ei halua kokea mitä se maa tarjoaa omalta osaltaan.
Saman loman aikana ehtii kaikenlaista. Eihän se maailmanloppu ole, jos pyörähtää syömässä jossain missä on muitakin suomalaisia ja vaihtaa kuulumisia? Ei minusta ainakaan.
Raven kirjoitti:
Minusta on hienoa, että osallistujat ovat eri aloilta, eri ikäisiä. Odotan aina, millainen tarina kpl takana. Se on parasta +musiikki. Katja 👍🏼
On kivaa, että vieraat ovat eri aloilta mutta kyllä tunnettujen ihmisten muistot on kiinnostavampia. Muutenhan se on ihan sama kuin kuuntelisi jossain junassa tai ravintolassa tuntemattoman ihmisen horinoita.
Viimeksi vain yksi henkilö oli sellainen, josta olin edes kuullut. Oli kyllä poikkeuksellista. Vähän pelkään, että sarja ei jatku enää pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi vain yksi henkilö oli sellainen, josta olin edes kuullut. Oli kyllä poikkeuksellista. Vähän pelkään, että sarja ei jatku enää pitkään.
Ehkä ohjelmaan suostuvat julkkikset loppuu kesken. Tai on jo aikalailla loppunut jo. Ja siihen sitten loppuu tämän ohjelman tekokin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan outo kommentti. Ja poikkeuksellinen. Etkö lue lehtiä tai katso tv? Tai yleensä seuraa elämän menoa?
Hehän olivat kaikki lähes joka paikan höyliä.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tänään jakso?
Tulee kyllä. Onneksi.
Miksi Marzi ei voi opitää suutaan kunnolla kun soittaa tai olla edes tyylikkäämpi.
Toivottavasti Ilta esiintyy tänään, hän osaa esiintyä.
Arja Saijonmaan pitäisi jo ymmärtää lopettaa laulu-ura. En vaan kestä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Ilta esiintyy tänään, hän osaa esiintyä.
Satumaan tulkisti.
Oi, Sultans of swing!!! Parasta!
Pitää katsoa tallenteelta kun aloitin liian myöhään katsoon.
Satumaa biisissä meni väärin sanat yhdessä kohtaa mutta muuten on ihana biisi, tosi upea.
Vierailija kirjoitti:
Arja Saijonmaan pitäisi jo ymmärtää lopettaa laulu-ura. En vaan kestä.
Onneksi voit vaihtaa kanavaa, kun upea Arja laulaa.
Olipa kauheet biisit tällä kertaa.