Elämäni biisi syksy 2023
Aloitetaan puhtaalta pöydältä uusin eli viides kausi. Ihanaa, kun tämä ohjelma sai jatkoa.
Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1965)
Vierailija kirjoitti:
Osaakohan stubbin vaimo suomea? Mietin että ymmärtääkö tätä sepustusta. Olis alex voinut jättää väliin ton ministeriosuuden tarinasta.
Osaa suomea ja on sitä puhunut julkisuudessa. Monikielinen perhe.
Stubb on teennäisyyden perikuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä voinko enää kuunnella YUP:tä kun tiedän halla-ahon fanittavan sitä.
Höpö höpö. Ei se musiikki miksikään muutu vaikka sitä fanittaisi ties kuka.
No ei tietenkään mene, älä siinä höpöhöpöttele minua. Kuten varmaan ymmärsitkin, kyse oli siitä, että tulee mieleen halla-aho jatkossa ko. bändistä enkä välittäisi häntä ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni liian äiteläksi.
Mun mielestä ei menny koska kyse ei ollut hänestä vaan isästään ja Pirkosta. 😊
Vierailija kirjoitti:
Osaakohan stubbin vaimo suomea? Mietin että ymmärtääkö tätä sepustusta. Olis alex voinut jättää väliin ton ministeriosuuden tarinasta.
Osaa. Suzanne puhuu sekä suomea ja ruotsia, ja hänellä on myös Suomen kansalaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Aaltola oikein ajoi takaa tuolla elvytystarinalla? Halusi tuoda ilmi, että elvytyskieltoja ei hänen mielestään pitäisi olla?
Tulkitsin että mies ei halunnut luopua vaimostaan vielä, vaan elvytti siksi. Eli se rakkaus saa niin tekemään.
Jaa-a. Minusta suurinta rakkautta on kunnioittaa toisen tahtoa omankin tahdon yli.
Niin.
On nää jotenkin aika ankeita tyyppejä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Aaltola oikein ajoi takaa tuolla elvytystarinalla? Halusi tuoda ilmi, että elvytyskieltoja ei hänen mielestään pitäisi olla?
Tulkitsin että mies ei halunnut luopua vaimostaan vielä, vaan elvytti siksi. Eli se rakkaus saa niin tekemään.
Ei kuunnellut vaimon mielipidettä edes kuoleman suhteen.
Stubbissa on ärsyttävää sarasvuomaisuutta.
Miten Hallelujah liittyy olkihattuun?
Noniin, hattu Haaviston vihjeessä. Olis pitäny tajuta, Cohenillahan oli todella usein hattu.
Miten nää ei osaa puhua lyhyesti? Ei enää koskaan viittä plus viiskymppistä miestä
Tuleeko jatkossa aina cohenista mieleen haavisto? Tai kaija koosta stubb?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa suomea ja on sitä puhunut julkisuudessa. Monikielinen perhe.
Okei! En ole koskaan kuullut hänen puhuvan mitään. Kenties tähän tulee vaalien alla muutos.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko avautua noin paljon? Olen kiusaantunut näistä.
Ainahan on ollut laajatkin perustelut biisivalinnalle. Hyvin harva on jättänyt muutamaan lauseeseen. Itse ihan odotan, että kuulisin kunnon perustelut.
Pekan tarina pysyi parhaiten kasassa.
Haavisto toi parhaan biisin tähän iltaan ja on paras ja luontevin puhuja, symppis.
Haavistolla hyvä selostus eikä yhtään liian lipevä, teennäinen tai pitkä. Hyvä Pekka!
Joku huutaa taustalla.