Elämäni biisi syksy 2023
Aloitetaan puhtaalta pöydältä uusin eli viides kausi. Ihanaa, kun tämä ohjelma sai jatkoa.
Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1965)
Tero Vesterinen on IHANA! Mulla tallennettu viime lauantain jakso ja oon katsonut "You are my destinyn" kohta sata kertaa.
Ja ne sen silmät, mä hukun niihin......Niissä joku käsittämätön pilke, että en voi muuta kun tuijottaa.
Vierailija wrote:
Diandra lauloi eilen Annies songin. Alku oli oikein lupaava, hän joutui rauhoittamaan itsensä, kehonsa, olemuksensa ja kätensä, koska piteli viulua ja jousta. Ajattelin jo, että vihdoinkin. Mutta loppubiisistä homma taas riistäytyi.
Oli muuten harvinaista, et oli tosi kaunis pitkä röyhelöleninki hänellä, sopi niin hyvin. Nallelaulussa oli sitte taas se puolreiteen ulottuva mekkonen ja tolppakengät. Yök, mikä tyyli.
Lauloi niin hyvin ,että kylmät väreet tuli monta kertaa.Kerrassaan upeasti laulettu.Diandra on valtavan hyvä laulamaan,joka kerta upeaa kuunneltavaa.
Tero Vesterinen on mun suosikki 💕💕
Mukavan oloisia vieraita tänään.
Olipa levoton alkukappale. 2 nuorta mukana eli turhan helppoo. Jos Didi ei laula, niin ilta heti tylsä. Vai Iltako laulo? Nyt on riihimäki ilta vaikkei Katajaa näy.
Tylsät vieraat ja oletettavasti myös biisit. Tätä jaksoa ei tarvitse katsoa koko ajan voi välillä katsoa toista kanavaa.
Vaikeitten biisien ilta. Nyt ei varmaan tykätä.
En tiedä vieraista kuin Uotisen.
Mutta oli tota tissivakoa nyt vähän Arjalla, eli jotta jos kumminkin.
Arjan laulu oli uotisen valinta varmaankin.
Arja on edelleen hyvä.
Kaunis esitys.
Mielenkiintoiset vieraat tänään❣️
Aina vaan paranee eli nyt jo kolmas siihen arkkuun jota kansa ei ymmärrä. Mutta onneksi Didi lauloi, vähän edes.
No nyt esiteltiin koko bändi kun kansa sitä vaati.
La Ritournelle-paras EB-esitys ja biisi ikinä!!! Kunpa se ei olisi loppunut koskaan!
Atte Kilpinen on vaikuttava tanssija. Unohtumaton oli se esitys presidentinlinnan itsenäisyyspäivävastaanotolla pari vuotta sitten.
Äh,olis Tero esittänyt tän biisin.
Kylläpä Kasmir laulaa huonosti nyt. Ei lähde lentoon New York New York.
Nyt on vähän liian iso biisi Kasmirille.
Muistaako kukaan muu, kun tämä Lauri Tähkä joka silloin ammoin ei vielä kovin tunnettu ollut, hyppäsi yllättäen kaikkine kenkineen Seppo Hovin hienon tahrattoman ja kiiltävän pianon päälle laulaessaan. Seppo näytti hetken kuin olis saanut sydärin.