Elämäni biisi syksy 2023
Aloitetaan puhtaalta pöydältä uusin eli viides kausi. Ihanaa, kun tämä ohjelma sai jatkoa.
Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1967)
No onhan Kasmir nyt löytäny tyylikkään asun. Usein kun on kuin resupekka.
Nyt on katastroof kun Kashmir yrittelee Nyy Jorkkia. Voi meitä. Surku.
Liian lässyy ja liian fiinii, ei kiitos tänään.
Kasmirilla ei alimmat äänet soineet.
Miksi tuo Kasmir on tuolla mukana? Joku taso pitäisi olla laulussakin, kun bändi antaa aina mahdollisuuden hyviin musiikkiesityksiin.
Ja sit vielä viidenneksi tuli ensin joku juippi joka ei laulanut. Mut sit tuli laulaja pelastamaa jutun. Mut linja oli illalla selvä. Niin vähän tuttua kuin mahdollista.
Kyllä Diandran ääni soi kauniin kuulaasti
Miten tuo Lilli Paasikivi on muuttunut noin paljon? Ennen oli rehevämpi, harmaantuneet hiukset ja silmälasit. Nyt aika lailla tunnistamaton entiseen verrattuna.
Kylläpäs on kuiva jakso. Vieraat taitaa loppua.
Vierailija wrote:
En tiedä vieraista kuin Uotisen.
Kyllähän Lillin kaikki tietää. Mutta toi Katja on kyllä niin sairaan ärsyttävä, että sanat eivät riitä ärsytyksen määrää kuvaamaan! Mä taidan olla masokisti, kun tätä ohjelmaa katson. Grrrrr 😡!! Kasmir ja Diandra vielä kaiken kukkuraksi ja kiukku senkun kasvaa... Diandralla taas ne ainokaiset tolppakengät 😄.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En tiedä vieraista kuin Uotisen.
Kyllähän Lillin kaikki tietää. Mutta toi Katja on kyllä niin sairaan ärsyttävä, että sanat eivät riitä ärsytyksen määrää kuvaamaan! Mä taidan olla masokisti, kun tätä ohjelmaa katson. Grrrrr 😡!! Kasmir ja Diandra vielä kaiken kukkuraksi ja kiukku senkun kasvaa... Diandralla taas ne ainokaiset tolppakengät 😄.
Kärsi kärsi, kirkkaamman kruunun saat.
Nauroin samaa kuin Jorma 😁 La ritournellen lausuminen onnistuu mutta feat -sanan ei
Didi todella nostaa ohjelman tasoa pelkällä olemassaolollaan.
Oi, nyt Katjalta pääs ikävä tokaisu Jormalle. Huomas itsekin ja meni pasmat sekaisin. Yrittää hyvitellä mutta ei sanottua saa sanomattomaksi. Muka hauskuus on vaikea laji. Kivat vieraat tänään. Lilli on kyllä selkeäsanainen.
Kyllä Tero saa minutkin homomiehenä aivan polvilleen, hänessä on jotain äärimmäisen sympaattista, puoleensa vetävää karismaa ja mikä ääni, olen myyty👍