Elämäni biisi syksy 2023
Aloitetaan puhtaalta pöydältä uusin eli viides kausi. Ihanaa, kun tämä ohjelma sai jatkoa.
Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1965)
Niin ja bändi !!!!!!!
Kiitos !
Ei kuitenkaan ihan Paul Ankan veroinen ollut vaikka ihan ok olikin.
Ei tarvitsekaan olla Paul Anka, hän meni jo.Minua pikkasen häiritsee yleisön mölinä, vähempikin riittää.
Vierailija wrote:
Tämä tiedoksi taustasta. Ohjelman vierailta pyydetään kolme elämäni biisiä, jotka tuotanto lajittelee ja niistä valitsee ne, mitkä otetaan lähetykseen.
Muuten tulisi jopa kaikki samaa genreä, joten hyvin perusteltua tuo, että valitaan kolmesta biisistä yksi.
Hyvin on toiminut.
Hyvä kun noin toimivat. Jostain luin, että vieraat seurustelevat ja tutustuvat toisiinsa kahden tunnin ajan ennen suoraa lähetystä. Muutoin olisivat "vieraita" toisilleen, sillä varmasti on heitä, jotka eivät ole edes kuulleet jostakin toisesta osallistujasta. Ehkä tarjotaan " kielenkannattamien" joustamiseen jotain alkoholipitoista, taitaa olla sama malli Nybergin ohjelmassa...
Vierailija wrote:
Hyvä jakso oli. Ainoa miinus Kokanderin siirappinen perhehetki, vähän tuli oksennuksen maku suuhun.
Minua se Kokanderin onni ja ilo perheestään ei kyllä oksettanut yhtään. Eivät ole joka paikassa tilittämässä onneaan niinkuin esimerkiksi Juha ja Jutta Larm aikanaan. Kaiken kaikkiaan tämä 14.20-23 oli aivan huippujakso.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Seppo Hoville oma tv-ohjelma: puhetta, haastattelua ja musiikkia. Hyvä ja sujuva verbaliikka ja vielä niin kauan kun on kunnossa! Tietää paljon noista vanhoista jutuista, talteen kiireesti. On sukupolvia jo, joilla ei o noista ajoista mitään käsitystä. Kulttiurihistoriaa. Laura Kolbe vois olla eka keskusteluvieras.
Radion puolella Yle lähetti jokunen vuosi sitten ohjelmasarjaa, jossa Seppo Hovi ja Lasse Lehtinen jutustelivat menneiden vuosikymmenten ilmiöistä ja musiikista (jota myös soitettiin) juuri tuohon tapaan kuin miten Seppo Hovi nyt Elämäni biisissä jutteli. Ne sarjat pitäisi saada takaisin Yle Areenaan!
Seppo Hovin ja Lasse Lehtisen tv-sarja "Maaseudulta maailmalle" löytyy Areenasta:
https://areena.yle.fi/1-50265860
Suosittelen minäkin. Olen katsonut nuo, ehkä jopa kahteen kertaan, kun tulleet uusintana.
Diandra lauloi eilen Annies songin. Alku oli oikein lupaava, hän joutui rauhoittamaan itsensä, kehonsa, olemuksensa ja kätensä, koska piteli viulua ja jousta. Ajattelin jo, että vihdoinkin. Mutta loppubiisistä homma taas riistäytyi.
Oli muuten harvinaista, et oli tosi kaunis pitkä röyhelöleninki hänellä, sopi niin hyvin. Nallelaulussa oli sitte taas se puolreiteen ulottuva mekkonen ja tolppakengät. Yök, mikä tyyli.
Vierailija wrote:
Pidin Katjaa fiksuna mutta ei tiennyt kymppitonnissa just mitään. No kymppitonni ei tosiaankaan ole tietokilpailu, aivan höpöhöpö, itse et ole kovin fiksu kommenttisi perusteella.
Diandralla oli kummassakin esityksessä onnistunut asu : sopivat laulujen erilaiseen tunnelmaan. Nallelaulussa pitkä juhlava mekko olisikin näyttänyt kornilta.
Tero Vesterinen on todella hyvä.
Olen uusi fani.
Jenni Kokanderin nolo valinta tähän maailman aikaan!!!!!Joo,joo kyllä " nalle auttaa".
Olihn tuo imelää kehumista. Riittäisi, kun kotona kiittää. Ei kiinnosta tuollaiset ylistykset. Halusi jotenkin tuoda itseään ja perhettään esiin.
Upea Diandra! Osaa soittaa viuluakin 🎻
No, olipas tosiaan hyvä jakso. Olen jo vähän kyllästynyt koko ohjelmaan ja meinasin jättää katsomatta, mutta onneksi katsoin.
Vieraat upeita, lauluavalinnat upeita, esitykset (pitkästä aikaa) kaikki upeita. Upea lopetus.
Olen tykännyt Katjasta älyttömästi, mutta nyt on ruvennut vähän tökkimään. Kaikki vitsit ja tölväisyt ei enää kuulosta raikkailta. 😖
Ne Toton jäsenet Chicagon "Hard to say I'm sorry"-kappaleessa eivät WIkipedian mukaan olleet Steve Lukather ja Steve Porcaro, kuten Katja sanoi, vaan David Paich ja Steve Porcaro. Wikipedia:
"as well as two members of the American rock band Toto, including David Paich and Steve Porcaro both contributing synthesizers."
Annies songin Laulusta, olen inhonnut suomalaisia versioita, mutta nyt eka kerran tykkäsin Diandran laulamana. Aivan upea !
Kokanderin selitykset rasittavia eikä ketään kiinnostavia. Vähä niinku se suomalainen yleisurheilijanainen veti jotain sääliä ihan valokuvien kanssa ja vastapäätä istui Ari Vatanen, aattelin että kai se pitää aatella että kaikki mokaa!
Vierailija wrote:
Kasmir laulaa ihanasti!! Oli eilen ylivoimaisesti illan koskettavin esitys!!
Koko laulukaarti on huippua. Diandra on maailmantähti !!!
04.11 jäähallilla nähdään.
Mä en vaan jotenkin pääse yli tän kasmirin ja sen juontajan salakuvaamisesta. Kun ei tiedä mikä on totta. Ja onhan tämä kasmir myös kohtuu pulska poika.
Katsoin juuri uusintana eilisen ohjelman loppuhuipennuksen. Seppo Hovi ja Esa Nieminen te ootte mestareita!! Oli suuri nautinto katsoa ja kuulla taidokasta soittoanne pitkästä aikaa. Lisää tällaista.
Kasmir laulaa ihanasti!! Oli eilen ylivoimaisesti illan koskettavin esitys!!
Koko laulukaarti on huippua. Diandra on maailmantähti !!!
04.11 jäähallilla nähdään.