Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajana ärsyttää jatkuva muiden piikittely pitkistä lomista

Vierailija
08.08.2023 |

Toki minulla on 14vko palkallista lomaa vuodessa, mutta työ on huomattavasti stressaavampaa kuin vaikka insinöörillä tai sairaanhoitajalla. Lisäksi joudun lomallani käyttämään ainakin pari viikkoa ensi lukuvuoden valmisteluihin.

Kommentit (357)

Vierailija
1/357 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse olen myös opettaja ja en todellakaan käytä lomaani valmisteluun lainkaan. Kerron iloisesti kaikille lomittain vittuileville, että eikö vaan, eikö olekin ihanaa, mutta harvapa opehommia tekisi, jos lomaetuja ei olisi. Itse ainakin vaihtaisin alaa heti, jos kesälomaa lyhennettäisiin. Palkka on nimittäin aika surkea ja työn vaatimukset sellaiset, että pitkät lomat sitä vähän kompensoi.

Mutta minusta opeilla tilanne on paljon parempi kuin sairaanhoitajilla.

Terveisin Onnellinen ope

Vierailija
2/357 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liian pitkä loma. Lyhempikin riittäisi. t. ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/357 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvempi ihminen kestäisi sitä menoa mitä nykyisessä peruskoulussa on. Vaikka sua kuinka harmittaa ja ketuttaa muiden puheet niin se ei auta saamaan muita ymmärtämään opettajien lomia.

Turhaan pilaat ansaitun lomasi miettimällä mitä muut ovat siitä mieltä, ei sillä ole mitään väliä koska niin tai näin joku ulisee siitä kuitenkin. Unohda kateelliset ja nauti lomastasi. Ketut siitä mitä joku muu on siitä mieltä.

Jos se ois niin helppoa ja ihanaa niin kaikkihan me oltais opettajia.

Vierailija
4/357 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On opettajia, jotka alleviivaavat etteivät todellakaan tee mitään ylimääräistä. Ovat koko loman lomalla.

Vierailija
5/357 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: