Onko myrsky tuonut jotain yllättävää teidän pihalle?
Meidän pihalla on jonkun T-paita. Ei mitään hajua kenen. Angervopensaassa roikkuu.
Kommentit (28)
Mun pihalla hortoilee Petteri Orpo hyvin yllättyneenä.
Ei, mutta meidän pihalta meinas lähteä kolmen istuttava painava keinu. Omalle tontille jäi, mutta mukkelismakkelis meni.
Tutun pihalle oli ilmestynyt trampoliini.
Vierailija kirjoitti:
Mun pihalla hortoilee Petteri Orpo hyvin yllättyneenä.
Pyysitkö anteeksi?
Täytetyn pingviinin, taitaa olla T. Soinilta kateissa.
Mikä myrsky? Täällä on paistanut aurinko kauniisti ja ihan pikkasen on tuullut. Ainoastaan koivunsiemeniä on varissut koivuista alas pihalle.
Jonkun aviomiehen.
Eiku oho, minähän toin sen itse viimeyönä baarista
Vuoden 2015 tulva toi kaikkea jännää.
Sain tyttäreltäni kuvaviestin ollessani tänään töissä, pihalla katkenneesta ja kaatuneesta suuresta koivusta. Ei olisi uskonut, ei täällä mitenkään kova myräkkä käynyt.
Naapuritalon pihassa, jo vuosia sitten pystyyn kuollut kuusi sensijaan komeilee siinä edelleen.
Sanna makoilee tuossa jonkun kainalossa
Se on yksityisasia se
Yhden tai useamman apinan kopistelemaan ovea ja rinkuttelemaan ovikelloa.
Eilen jo tulivat, tänään sama ja toivottavasti eivät jää kiinni koska mulla ei enää ole järki pakottanut päätä pitkään aikaan ja viskelen ympäri seiniä ja tungen sadevesikaivoon jotta oppisivat sukeltamaan
Olihan se huvittavaa katsoa, kun joku koitti haravoida samalla kun tuuli pöllyttää kaiken sekaisin ja tiputtaa lisää tavaraa maahan. Mutta jos kerran on niin pakko päästä tekemään turhaa työtä, niin mikäs siinä
Riikka huutelee pihalla jotain rasistista, hakekaa se pois
Vierailija kirjoitti:
Tutun pihalle oli ilmestynyt trampoliini.
Trampoliinit ja teltat on hyviä lähtemään lentoon. Lasten leluteltan olen nähnyt lentävän pois. Kaverin naapureita siihen aikaan rivarin takapihalta. Se nousi niin korkealle että melko kaukaa saa etsiä.
Käytettyjä kondomeja oli ruusupuskassa 4kpl.
Ankor på stranden är vanligt men det att de simmade under strandbordet och stolarna var både nytt och överraskande.
De som har flytande betongbryggor kan bli överraskade av att de nu får klättra upp på dem i stället för att gå ner till dem som vanligt.
Myrsky toi meille uuden soutuveneen, vedettiin samantien venevajaan suojaan.
Kerran myrskyn jälkeen, kun puu oli kaatunut katolle toi ensin palomiehiä, sitten vakuutustarkastajan ja lopuksi katonkorjaajia, joiden kanssa olikin sitten ihan kivaa, kun asuivat saunamökissä viikon 🥰
Joku mummo kävi tuossa. Ihmetteli vissiin kumollaan olevaa petäjää.