Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies "eihän mun tartte tulla mukaan" kun lapsella alkaa ekaluokka!!!

Vierailija
08.08.2023 |

"Äiti voisi tulla teidän kanssa sinne jos kysytään siltä" SIIS ANOPPI MUN JA LAPSEN MUKAAN KOULULLE EKANA PÄIVÄNÄ

Ei tekisi miehelle pahaa kerrata pari luokkaa että kasvaisi

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen ei pääse sinne koululle yksin?

Vierailija
2/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä yksi vanhempi riittää, lähinnä katsomaan, että lapsi selviää koulureitistään. Harvassa koulussa vanhempia otetaan enää luokkaan vaan heidät käännytetään ovelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti hän ottaa sen ekaluokkaisen mukaan eli kaksin.

Vierailija
4/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sen tarvi yksin mennä kun lapsi on kerran mukana.

Vierailija
5/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu seksi moisen "miehen" kanssa?

Kiihotutko hänestä?

Vierailija
6/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin omaa lastani saattamissa yksinäni ja isolla osalla lapsista oli mukana vain toinen vanhemmista. Mihinpä siellä toista tarvittaisiin, varsinkin kun lapset vietiin sitten pihalta suoraan omiin luokkiinsa ja vanhemmat jätettiin pihalle.

Vierailija
7/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vei kaikki lapsemme ekana päivänä kouluun. Itse en päässyt, koska oli töissä. Mikä ongelma? Pitääkö siellä pihalla olla näyttämässä, että me ollaan ydinperheestä, eikä mitään yh-sakkia? Pääasia, että lapsi pääsee kouluun ja turvallinen aikuinen on mukana.

Vierailija
8/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä pitäisi olla molempien? Ei mitään järkeä kahden vanhemman ottaa töistä vapaata tuon takia.

Vierailija
9/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään PIDÄ olla.

Kertoo vain siitä, miten vähän lapsen ainutkertaiset elämäntapahtumat merkitsevät miehelle, kun hän ei itse HALUA mennä sinne.

Vierailija
10/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla molempien saattamassa mutta ongelmaksi tuo muodostuu, jos mies kippaa aina vastaavat tilanteet sen äidin hoidettaviksi. Sellaiseen en suostuisi.

Vierailija
11/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voisiko ajatella, että lapsella on ainutlaatuinen päivä elämässä ja olisi hienoa, että molemmille vanhemmille jäisi siitä muisto? Ja ei haittaa varmaan lastakaan.

Nyky-yhteiskunnassa kaikki tehdään erillään, kun täytyy olla niin "tehokasta".

Vierailija
12/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun aloittaminen on lapselle tärkeä päivä eikä haittaa yhtään, että se olisi sitä myös vanhemmille. ikävää, jos lapsen isän mielestä koulu on jotain, josta ei tarvitse välittää mitään. Välinpitämättömyys toimii myös molempiin suuntiin, joku päivä mies odottaa lapseltaan jotain, mutta lapsi sanoo ettei kiinnosta.

Vierailija
13/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne vanhemmat mukaan mene. Saattamaan toki menee, mutta ihan itseksenikib minä kaikki kolme sinne ulko-ovelle aikoinani saattelin.

Vierailija
14/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kun tulee vanhempainillat, opettajan tapaamiset ja terveystarkastukset, joihin pyydetään vanhempaa mukaan, aloituksen mies sanoo "eihän mun tartte tulla mukaan".

Vierailija
15/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan molemmat menevät. Koulutietä on toivottavasti käyty läpi jo aiemminkin. Pihalle lapsi jätetään ja siitä sitten menevät luokkiin. Itse aikoinani, kun koulu oli ihan lähellä ja tuttu piha, menin ihan yksin. Halusin niin.

Vierailija
16/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan molemmat menevät. Koulutietä on toivottavasti käyty läpi jo aiemminkin. Pihalle lapsi jätetään ja siitä sitten menevät luokkiin. Itse aikoinani, kun koulu oli ihan lähellä ja tuttu piha, menin ihan yksin. Halusin niin.

Entä jos olisit halunnut, että vanhemmat tulevat ensimmäisen koulupäivän kunniaksi mukaan koulumatkalle?

Vierailija
17/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten, kun tulee vanhempainillat, opettajan tapaamiset ja terveystarkastukset, joihin pyydetään vanhempaa mukaan, aloituksen mies sanoo "eihän mun tartte tulla mukaan".

Varmaan mies on sanonut saman lauseen, kun naisen synnytys oli alkanut.

Vierailija
18/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä yksi aikuinen riittää, mutta kertoo paljon miehestä jos ei edes kerran viitsi tulla mukaan. Ja miksi ihmeessä tarjoaa anoppia tilalle. Ilmeisesti kyseinen mies ei hoida mitään lapsen asioitakaan?

Vierailija
19/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu äiti järkkäsi itselleen silikonien laiton lapsen ekan koulupäivän päälle, kun "ei se niin tärkeää ole". Oli sitten myös yön sairaalassa, eli ei ollut myöskään kotona illalla kyselemässä lapselta, että miten päivä meni. Itsekkyys, itsekkyys .....

Vierailija
20/54 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai voisiko ajatella, että lapsella on ainutlaatuinen päivä elämässä ja olisi hienoa, että molemmille vanhemmille jäisi siitä muisto? Ja ei haittaa varmaan lastakaan.

Nyky-yhteiskunnassa kaikki tehdään erillään, kun täytyy olla niin "tehokasta".

Aloitin 80-luvulla koulun. Isäni tuli saattamaan, kun hän opiskeli vielä. Äitini oli töissä, mutta sieltä ei niin vain otettu vapaita. Joten turha lässyttää nykyisestä menosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi