Mitä te yksinasujat syötte näin helteellä?
Itse syön piimää ja talkkunaa. Tai sitten ostan jotain eineksiä: Maksalaatikkoa tai kaalikääryleitä.
Kommentit (22)
Samaa kuin muulloinkin. Miten yksinasuvuus tähän liittyy?
Laitan riisipiirakoita leivänpaahtimeen ja sitten niiden päälle sulatejuustoviipaleita ja tomaattisiivuja.
Syön nektariineja ja persikoita.
Paistan laatikkoruokia kerralla enemmän ja pakastan, ei tarvitse kun lämmitellä. Pakkasilla teen leivinuunissa kerta annoksina.
Ei tuu syötyä kyllä juuri mitään, ei maistu yhtään tässä tukaluudessa. Rahkaa ja hedelmiä nyt lähinnä, myös mehujää ja jätski maittaa ja helpottaa oloa hieman.
Söin yksin ollessa samoin miten nyt syön puolison kanssa asuessa. En ymmärrä miten parisuhde liittyy syömiseen.
Aamupala, jauhelihaa, voita, juustoa, vettä
Päivällinen, kauraleipä, voita, juustoa, maitoa, vettä
Papuja papuja. Mitäpä sitä muuta.
Täytettyä kamelia tässä vedän; marspatukat, kermaavaahto ja hunaja antavat lisämakua. Juomaksi rypsiöljyä
Eilen illalla keitin kaurapuuroa johon laitin hernehiä, oregania ja saksanpähkinäöljyä. pakko oli puolen yön jälkeen pellolta palatessa jotain syödä ettei tarvi nukkuessaan pyörtyä hiukomiseen
Salaatteja ja ihan samaa ruokaa kuin muutenkin. Vähemmän toki tulee syötyä, kun ei oo niin nälkä. Mansikoita syön päivittäin, kunhan ovat kypsyneet.
Frappino jääkahvia. Suosittelen. Iso jääkylmä lasillinen, seassa ja pinnalla kermavaahtoa. Viilensi olon moneksi tunniksi.
Teen muutaman päivän välein kattilallisen jotain keittoa, jota lämmitän itselleni seuraavina päivinä. Näin helteellä kylmät keitot tuo vaihtelua myös.
Näillä keleillä ei ruoka oikein maistu, mutta salaatteja olen syönyt enimmäkseen. Hedelmiä ja marjoja, jogurttia ja mehukeittoa. Eilen tein kylmää kurkkukeittoa, se oli hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuin muulloinkin. Miten yksinasuvuus tähän liittyy?
Liittyy sillä tavalla, että ihan sama mitä itse syö tai ei syö. Jos on perhettä ja lapsia niin heille pitää laittaa ruokaa.
Samoja ruokia kuin talvellakin. Nestettä menee enemmän.