Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

15 vuotta sitten ovikelloni soi

17.12.2006 |

Tasan 15 vuotta olin viettämässä tavallista arkipäivää kotonani. Muistan vielä kuinka luin Hylätyt talot, autiot pihat -kirjaa kun ovikello soi. Menin sitten ovelle ja suureksi yllätyksekseni poikani Sami oli tullut minua tapaamaan. Ihmettelin kovasti kun hänellä oli vauva sylissä. Sain sitten tietää että vauva on minun pojantyttäreni Jenna. En ollut tuohon aikaan nähnyt poikaani lähes vuoteen ja Jenna olikin jo puolivuotias kun näin hänet ensimmäistä kertaa. Asia on painanut mieltäni, olisin niin kovasti halunnut osallistua pojantyttäreni elämään jo alusta asti. Miksi Sami ei voinut kertoa minulle heti Jennan synnyttyä että minusta on tullut mummo?

Olen siis viettänyt mummon elämää nyt 15 vuotta ja vielä kovasti toivoisin lisää lapsenlapsia. Samille olen kovasti yrittänyt sanoa että pitää vielä lapsia hankkia kun siihen on mahdollisuus vielä on. Itse en koskaan saanut kuin yhden lapsen, kovasti halusin enemmän lapsia mutta niitä ei minulle suotu. Kyllähän sitä vielä tässä iässä voisi lapsettomuushoidon avulla saada lapsen, olen sitä miettinytkin mutta rahaa ei sellaiseen taida minulla olla. Ulkomaille asti näin vanhan olisi varmasti lähdettevä, eihän Suomessa kannusteta iäkkäämpiä naisia äitiyteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 15 vuotta sitten olin viettämässä arkipäivää kotonani.

Vierailija
2/4 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut niin kiireistä että en täällä ole juuri ehtinyt käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi välinne olivat muuten poikki?

Vierailija
4/4 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei pitänyt siitä että puutuin hänen elämäänsä joka silloin oli huonoilla raiteilla. En minä nyt sitä lapsentekoa ole mielestäni mitenkään tuputtanut mutta koen että poikani elämästä puuttuu iloa jota lapset toisivat.

Vierailija:

miksi välinne olivat muuten poikki?