Onko ketään selviytijiä vielä elossa tästä vuosituhannen myrskystä?
Mietityttää, etä olenko nyt se viimeinen ihminen elossa apinoiden planeetalla? Jos joku on vielä hengissä, niin pitäisi alkaa miettimään, miten tämä sivilisaatio saadaan rakennettua uudelleen. Olen mies, eli pystyn auttamaan jälleen kansoitttamisessa. Olen valmis antamaan kaikkeni ihmiskunnan puolesta.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole vähän epäilyttävää, että palstalla haukutaan hesaria, yleä, tai median surkeutta kun uutisoivat säästä, mutta ei yhtä aikaa?
Persut on läpinäkyviä. Media alas, ja vaihtoehtototuus tilalle, on niiden agenda.
Mediaa toki pilkataan sillä tieto on salaliittoteoreetikon pahin vihollinen.
Tiede on toinen paha: jos nostetaan hirveä meteli siitä että pahimmat myrskyvaroitukset ei käyneet toteen voidaan samalla kyseenalaistaa ilmastonmuutos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole vähän epäilyttävää, että palstalla haukutaan hesaria, yleä, tai median surkeutta kun uutisoivat säästä, mutta ei yhtä aikaa?
Persut on läpinäkyviä. Media alas, ja vaihtoehtototuus tilalle, on niiden agenda.
Tiede on toinen paha: jos nostetaan hirveä meteli siitä että pahimmat myrskyvaroitukset ei käyneet toteen voidaan samalla kyseenalaistaa ilmastonmuutos.
En ole pers enkä hihhulsson, mutta tykkään kuunnella ukkosen mahtiääniä ja kunnon ukonilma on mulle hieno elämys. Ja siksi vatuttaa kun jokainen keikka peruuntuu.
Odotan pelonsekaisin tuntein, tuleeko taivaalta yksikin vesitippa. Jos tulee, luultavasti kuolen rakon räjäyttävään housuunkusemiseen siltä istumalta.
Olen liinoilla ja betoni pulteilla kiinnittänyt auton parkkiruutuun mutta se ei auta kun tsunami tulee.
Vierailija kirjoitti:
Miekkonen oli kutsunnoissa, tuijotti vain kaukaisuuteen ja vastasi jokaiseen kysymykseen: "tuulee".
Kutsuntalääkäri totesi ettei miehestä ole armeijaan, on sekaisin kuin seinäkello joten antoi lausunnon että vapautettu palveluksesta. Heti rakennuksen ulkopuolelle päästyään miekkonen totesi, eipä tuule enää.
Nykyään riittää, kun äiti soittaa kutsuntapaikalle ja sanoo, ettei poika tule armeijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pers enkä hihhulsson, mutta tykkään kuunnella ukkosen mahtiääniä ja kunnon ukonilma on mulle hieno elämys. Ja siksi vatuttaa kun jokainen keikka peruuntuu.
Älä ny. Kuiteskii olet hieman hihhulsoni.
-valkokauluspaskantärkeävirkahenkilö
Vierailija kirjoitti:
Joko ryöstely on alkanut?
Ai loottaus?
Juuri heräilin lattialta, minuun iski keskellä yötä salama niin lujaa, että tipuin sängystä. Eikä mikään ihme, että sain osumaa, sillä myrskytuuli on repinyt makuuhuoneen ulkoseinän kokonaan irti, ja tornado on pyörinyt ympäri asuntoa. Jälki on sen mukaista. Pitää alkaa siistimään paikkoja, ei tässä mihinkään sairaalaan ehdi...
Hengissä ollaan mutta kävin nukkumaan Espoossa ja heräsin keskeltä peltoa Mikkelissä.
Koko rivitalo oli siirtynyt tänne ja nyt savolaiset tökkii talikoilla .
Vierailija kirjoitti:
Viimeistä makaronia järsitään. Riittää korkeintaan viikoksi. Pakko mennä poraamaan reikiä vaimon leipomiin tuorepastoihin. Henki lähtee jos eivät kuivu ajoissa makaronilaatikkoa varten.
Mistä sait makaroonia?!
Minä tankkasin potkurikoneeni ja nousin ilmaan. Koska maa ei tulvinut, suuntasin Itämerelle. Kohta tankista loppuu petrooli...tämä myrsky oli tuleman kohtalokseni...hyvästi Äiti Maa.
Vein vanhan sohvan ja rikkinäisen jääkaapin pihalle, niin pääsen kätevästi niistä eroon. Myrsky vie ne ties minne! Vanhat maalipurkit lensivät jo taivaan tuuliin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Turussa Aurajoki tulvi yli äyräittensä ja Pääskyvuoren linkkitorni huojuu myrskyn voimasta. Itse olen piilossa sängyn alla ja harkitsen kellariin siirtymistä. Kuuntelen Piisamirotan äänitettä: Tuhon aika on tullut, onnettomuus on täällä, ei sillä että sillä olisi mitään merkitystä. Viimeinen tuomio lankeaa kaikkien meidän päällemme!
Kuuletko Tuomiokirkon hätäkellot, vai joko se kallistui jokeen?
Raision kirkon torni meni säpäleiksi ja tiilet lensivät mikä Myllyn suuntaan, mikä kaupungintalolle päin.
Vierailija kirjoitti:
Hengissä ollaan mutta kävin nukkumaan Espoossa ja heräsin keskeltä peltoa Mikkelissä.
Koko rivitalo oli siirtynyt tänne ja nyt savolaiset tökkii talikoilla .
Savolaiset pökkii kaikkea talikoilla. Katsoppa paikallisia pupuja, pelkäävät kaikkea.
-savosta junan tuoma epsoolainen joka heräs keskipohjanmaalta.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei pelota, olenhan sentään selvinnyt kauheasta Y2K:sta! (Jonnet ei muista)
Tilttasiko sun tietokone, kun ei ymmärtämyt päivämäärää, jossa vuosiluku on 2000? Minun räjähti säpäleiksi, kun 1.1.2000 käynnistin sen. Tosijuttu.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan mielummin kiitollisia siitä että myräkkä on vasta tulossa ja tulee vähän lievempänä. Jos se olisi ehtinyt tänne eilen kun ilma oli 30 astetta ja maa lämmin, tilanne olisi toinen.
Ollaan myös kiitollisia siitä että meillä on säätieteilijät ja tiedotusvälineet. Iltapäivälehdistö joskus näitä liioittelee ja tekee ison lööpin paikallisistakin säätiloista, mutta aika kiihkotonta reaaliaikaista tietoa saa sääpalveluista. Nytkään ei ole huono idea laittaa auto talliin ja sitoa tramppa kiinni, ja kyllä laitoin veneeseenkin ylimääräisen kiinnitysköyden.
Tuuli vie sinun köytesi, jos jätit sen kannelle lojumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei pelota, olenhan sentään selvinnyt kauheasta Y2K:sta! (Jonnet ei muista)
Tilttasiko sun tietokone, kun ei ymmärtämyt päivämäärää, jossa vuosiluku on 2000? Minun räjähti säpäleiksi, kun 1.1.2000 käynnistin sen. Tosijuttu.
Tietokone syttyi palamaan heti minuutin yli keskiyön uutenavuotena 2000 ja poltti koko talon. Niinpä minulla ei ole mitään menetettävää tässä vuosituhannen myrskyssä. Toisin kuin naapurilla, jonka tiilitalo ja tesla lensivät juuri ohitseni.
Net ptk. Viest ei mn lä.
Puh o myk
Katselen viimeisin voimin Depeche Moden keikkoja, akkua jäljellä 24%, bye now, nähdään rajan takana kirkkaudessa.