Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole toivoa, etkä nuku enää ikinä. Aivosi on rikki ja unikeskuksesi pilalla.
Tuota minä juuri pelkään. ):
Vierailija kirjoitti:
Saatkohan 100 sivua täyteen jankuttamalla samaa levyä? Uppia upin perään. Sadannen sivun kohdalla pelkäät jo, että valvot vuoden, koska joku oli valvonut.
Tuota en aivan usko, että täys-unettomuus jatkuisi vuoden, mutta muutamaan kuukauteen uskon, sillä tuntuu, etten nuku enää koskaan, sillä en ole vielä kertaakaan torkahtanut. ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatkohan 100 sivua täyteen jankuttamalla samaa levyä? Uppia upin perään. Sadannen sivun kohdalla pelkäät jo, että valvot vuoden, koska joku oli valvonut.
Tuota en aivan usko, että täys-unettomuus jatkuisi vuoden, mutta muutamaan kuukauteen uskon, sillä tuntuu, etten nuku enää koskaan, sillä en ole vielä kertaakaan torkahtanut. ):
ahdistavaa ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä sitten selität, että nukuit kuudentena yönä? Mitä se on, jos ei nukkumista tai torkahtamista? Äläkä ala taas jankuttamaan, että niin mutta ilman lääkkeitä. Sinulle on sen sata kertaa sanottu, minä mukaanlukien, että mene sinne osastolle purkamaan se lääkityksesi, ottavat sinut sinne heti, koska oireet noin pahat.
Vierailija kirjoitti:
Älkää enää antako ap.lle uusia oireita tarinaansa. Jo viime viikolla hän nappasi itselleen uusia oireita sitä mukaa, kun joku sellaisia mainitsi itsellään olevan, tai ihmetteli miten ap.lla ei muka vielä ole, siitä eteenpäin ne olivatkin ap.lla.
Samoin kuin nyt on taas käynyt; alkuun ap pelkäsi että valvoo putkeen sen 2-3 viikkoa, nyt yhtäkkiä se on vaihtunut kahteen kuukauteen???
Näkevätkö muut tässä selkeän kaavan?
Kyllä ja kuka tahansa näkee jos vaan on lukenut koko ketjun. Ihan sairasta settiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä sitten selität, että nukuit kuudentena yönä? Mitä se on, jos ei nukkumista tai torkahtamista? Äläkä ala taas jankuttamaan, että niin mutta ilman lääkkeitä. Sinulle on sen sata kertaa sanottu, minä mukaanlukien, että mene sinne osastolle purkamaan se lääkityksesi, ottavat sinut sinne heti, koska oireet noin pahat.
Ilman lääkkeitä en ole torkahtanut vielä kertaakaan. ):
En usko, että osastolle otetaan mua purkamaan lääkitystä. ):
Oireet ovat pahat, mitä se susta tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Eniten mua pelottaa se, kuinka nopeasti opin torkahtamaan uudelleen. Uskoisin kuitenkin, että torkahdan viimeistään kahden kuukauden kuluttua lopettamisesta. ): Toivottavasti.
Mitä jos en ole torkahtanut kertaakaan 2 kk mennessä, mitä mun sitten pitää tehdä? ):
Jos et ole torkahtanut yhtään! pariin viikkoon, niin tietysti otat yhteyttä hoitokontaktiisi. Turha itsekseen odotella, tuleeko 2kk täydellistä unettomuutta täyteen. Tärkeintä nyt on, että tapaat sen lääkärisi mahdollisimman pian. Eikös sun hoitaja jo varannutkin sulle lääkäri-ajan n viikon päähän? Kun menet sinne vastaanotolle, kerro tästä pelostasi. Tai kirjoita paperille, anna se. Tsemppiä nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauta-arkunkin voit käydä valitsemassa valmiiksi. Ja miettiä hautajaisten ohjelma. Mitä lauluja, missä ne on ja ketä kutsutaan?
Onpa ikävää tekstiä. Olisit voinut tuommoisen jättää kirjoittamatta.
Ei, en voinut. Olen sitä mieltä, että peloista pääsee, kun niitä kohti menee. Ap pelkää, että hän ei enää nuku ja kuolee siksi. Jos hän pääsisi kohti sitä pelkoa oikein kunnolla, niin hän voisi tehdä jotain oikeaa ongelmalleen.
Ei peloissaan - syystä tai toisesta - olevalle sanota, että nyt vain reilusti kohtaat kaikki pelkosi, ja ryhdyt tekemään jotakin oikeaa(?) peloillesi. Pelko tunnetusti lamauttaa ajattelua eikä sen "oikean" - mitä se sitten onkaan - tekemisen looginen päättely onnistu.
Onko kuolema sinusta niin pelottava ja pois työnnettävä asia, että sitä ei voi edes miettiä? Sehän kuuluu jokaisen ihmisen elämään. Jos on niin peloissaan, niin ei kannata plärätä nettiä ja poimia sieltä kaikista pahimpia kohtaloita.
No, enpä nyt kuolemaa erityisesti viitsi mietiskellä. Turhaa touhua. On mulla muutakin mietittävää.
Turhempaa kuin mikään on turhien pelkojen ja skenaarioiden rakentelu etukäteen.
En minäkään kuolemaa "mietiskele". Mutta mietin toisinaan, jotta säilytän tuntuman elämiseen. Sillä tavalla ei tarvitse pelätä oikeastaan mitään, vaan voi nauttia kuin viimeistä päivää.
Uneton ja ahdistunut ei pääse peloistaan vain mietiskelemällä, eikä takuulla kykene nauttimaan elämästä kuin "viimeistä päivää". Ei vakavasti masentuntukaan tokene vain ajattelun voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Up, up, up, up ,nostaa nostaa, mikään vastaus ei näköjään auta. Uuuuppppppp
Jos sinulla ei ole muuta sanottavaa, jättänet tämän ketjun.